peegli kinnitus 2101-le ja üldse
#1

Tahaks teada kuidas saab zigulile kinnitada juhipoolset välipeeglit?
kas peab tingimata polstri lahti võtma ja siis mutrid kruvidele keerama?
äkki on mõni lihtsam moodus?
Vasta
#2

Kuskil garaahzi sahtlis vedeles mul kunagi (võimalik, et ka praegu veel alles - pole seal viimasel ajal põhjalikumaid väljakevamistöid teostanud) selline plastmassist peeglialus - peegli jala kujuga (pakuks, et nii 3-4 mm paksune) plastmassplaat, millesse kahele poole otstesse tüüblid tehtud. Lükkasid need tüüblid läbi ukse sisse puuritud aukude ja kruvisid peegli sinna külge.
Vasta
#3

poltide-mutrite etc. poodides on müügil tõmbeneet-mutrid. olen ise M4 mõõdus analoogilisel juhul kasutanud.
Vasta
#4

Kui nüüd otse pealkirjast lähtuda, siis käib 2101 välispeegel porilaua küljes. Porilaua tagapool otsas on 3auku, millel mutrid all. Sinna kruvitaksegi peegel külge.
Vasta
#5

motamees Kirjutas:Kui nüüd otse pealkirjast lähtuda, siis käib 2101 välispeegel porilaua küljes. Porilaua tagapool otsas on 3auku, millel mutrid all. Sinna kruvitaksegi peegel külge.

Porilaua külge?
VAz 2101 juhipoolne välipeegel kinnitub ukse külge....
Vasta
#6

See on erinevate aastate masinatel erinevalt. Kuni 73 vist on kolme kruviga porilaua küljes, hiljem kolis peegel uksele. Peegli kuju on ka erinev.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

Aspelund Kirjutas:Kuni 73 vist on kolme kruviga porilaua küljes...

Asp

Eksid. Minu 74a kopikal on on kah porikaküljes veel peegel.
Vasta
#8

Nii jätkates peab varsti peegli kohta küsimiseks koos küsimusega VIN-koodi üles panema. Kena muidugi, kui inimesed on targad ja teavad peast eri mudelite-aastakäikude pisierinevusi, aga no antud küsimuse teksti lugedes sain isegi mina aru, et jutt käib ikka uksest, mitte tiivast.

See norimine null-üheteistkümne ja null-ühe segiajamise teemal on minu hinnangul sügavalt sisutu ja ei aita kuidagi kaasa probleemi lahendamisele.
Vasta
#9

Alati eksisteerib browseri nupp "Back"... ja alati saab teema lugemise pooleli jätta sealt, kus see ebahuvitavaks muutub.

Kui keegi suudab tekitada siia Lada tehase VIN-de kataloogi, siis minu au ja kuulsus talle. Senikauaks veidi rohkem tolerantsust.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#10

76a 2101-l oli peegel kindlasti juba ukse küljes.Kusjuures see 8a sõitnud kere seisab praegugi veel originaalvärvisena küünis kuna 84a läbis see auto kerevahetuse.
Vasta
#11

Et peeglit uksele kinnitada tuleks jah polster eemaldada.Arvata võib et
polster pole tükk aega eest ära käinud siis oleks hea kui sul oleks mõni
polstritüübel varuks,sest ajapikku läheb plastmass rabedaks ja lahti-
võtmisel kipuvad purunema.Ainukeseks takistajaks on aknaklaasi vänt.
Selle kätte saamiseks läheb vaja õhukest lapikkruvikeerajat.Vända enda
ja mustast plastmassist katte vahel on selline ärapööratud otstega ja
natuke hobuserauda meenutav traadist stopper,olles selle välja surunud
saadki polstri kätte.
Peegli enda kinnituseks kasuta kas 4-ja või 5 mm polte koos palstik -
stoperdus mutritega.
Edasi OT.Minu teada 1970 v.l aasta autodel ei olnudki välist tahavaate
peeglit.
[Pilt: 21010027cr.jpg]
Poritiivale ilmus peegel 1971 ja oli seal kuni 1973-a aasta alguseni.
[Pilt: 21010036uo.jpg]
Ja peale seda kolis ta uksele.Omal on 1973 a. 2101 ja peegel kinnitub
uksele.
[Pilt: 21030016tm.jpg]
Muidugi kui keegi teab täpsemalt,peaks mind parandama.

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#12

Arvi100, kas 01 peeglite paiknemise ajalugu on sul teada kirjalikke materjale uurides, või põhineb see tunnetuslikul teadmisel?

Minul 72. a. 01 ja peegel tiival. Eespool oli kod. Tamar99 74. a. ja ka tiival. Kusjuures, kui "Siguli raamatuid" vaadata, siis sealsetel joonistel on välja toodud ka ümmarhgune peegel tiival.

Ilmselt peab siin taas leppima tõdemusega, et "ülemineku" (siis 73/74?) perioodil tulid autod välja nii ja naa.

Krister
Vasta
#13

Mul on 1973.aasta 01, millel on ümara peegli jalg esitiival, kuid peegel ise juba on kandiline. 1977.aasta varuosakataloogis on kõik kolm sees olemas, ka viimane uksel variant.

Ma arvan, et uksele kolis peegel koos VAZ-2103 tulekuga. Lihtsalt kokkuhoiu mõttes hakati pakkuma sama peeglit kõigil mudelitel: 01, 02 ja 03.

VAZ-i tehasest 1974.aastal välja antud värvitrükis näitab üldse 01-sid, millel pole ühtegi peeglit küljes, samuti pole foto pealt võimalik tuvastada kinnituskohta.

Asp


Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#14

see ümmargune peegel oli minu mäletamist mööda import. ostsin kunagi sellise eraldi. oli ilusas koera pildiga värvilises karbis. samas liikus hiljem tagavaraosana peeglikinnitusega vasakut esitiiba - isegi 80-ndatel. peeglid paigaldati autole alles müügikohas, tehases neid paika ei pandud.
Vasta
#15

arvi100 Kirjutas:8<---------------
Edasi OT.Minu teada 1970 v.l aasta autodel ei olnudki välist tahavaate
peeglit.

[Pilt: 21010027cr.jpg]
...

OT: Nagu pildilt näha, puuduvad esimesel kodumaale antaval 01-l ka kojamehed...
Vasta
#16

Mis veelgi huvitavam, ülejäänud konveier tundub suisa tühi olevat. Üldiselt kinnitab see foto vene autoajaloolase Lev Zugurovi väidet, et kui Lenini sünnipäevaks ka esimesed autod kokku pandi, oli tegu vaid nö Potjomkini külaga, masinad olid kokku pandud käsitööna, "linnukese" kirja saamiseks. Konveierit kui sellist aprillis veel ei eksisteerinud.

Tegelik tootmine algas septembris, siis üleriigilistes lehtedes ilmus ka NLKP keskkomitee tervitus tehase tublile töökollektiivile. Kuigi ka siis oli masinatel rohkelt Fiati lubinaid küljes.

Kojameeste puudumine on muidugi eriti tore Smile

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#17

Aspelund Kirjutas:Kojameeste puudumine on muidugi eriti tore Smile

Veidi OT, aga kui mina sain 2000. aastal Aravetelt uue Lada 111, siis tehasest (Togliattist) oli see sinna tulnud ka konserveerituna ja ilma kojameesteta, mis asusid pagasiruumis. Mis seal kohapeal külge pandi muude "pudinate" ja korrosioonitõrje kõrval.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#18

Minu 77aasta 2102 l oli peegel koonusega äravõetav (lükates).
Vasta
#19

Tegelesin 80 ndatel auto plekitöödega. Esimesed Ladad (hallid ja sinised) tulid KÕIK tiivapeal ja ümmarguse peegliga.Tiiva seespool oli punkt keevitusega plekk koos kolme mutriga. 86-87 alles paigaldasin sellist tiiba.
73 tulid tiivapeal kinnitus ja lapik peegel.Samas tulid juba ukse peal ja lapikud ka. Oli ka selliseid millel oli ukse sees plekk kahe mutriga. Aga 73 a tulid osad autod Fiati ustega(sees oli turvatala), need võisid olla ka ainult neil ustel.
Väga üheselt ei saa venelase juures midagi väita.Paigaldati seda mis laos oli. Olen näinud Ladat staliniit klaasiga. Tutikas auto ,poest ostetud. Akna nurgas tempel ja puha. Auto oli 77 aasta oma. Kõik aknad olid varuosa markeeringuga.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne