Ettepanek
#1

Juba pikka aega kasutan nende firmade ja eraisikutega suheldes, kelledelt on lootust mingit vanatehnikat soetada, kahte albumit : ühes on fotod vanadest tuletõrjeautodest, mis tänaseks endale varjupaigas või tuletõrjemuuseumis koha leidnud ja teises fotod ülejäänud varjupaiga isenditest. Asjaajamise teeb see tüki lihtsamaks, kuna igaüks ei pruugi uskuda, et leidub selliseid "kiiksuga" isikuid, kes näiteks tuletõrjeautodesse saunad ehitanud, haagisesse kempsu mahutanud või autokasti kurgipeenra rajanud. Nüüd aga tekkis uus mõte - võtta kasutusele veel kolmaski album : PUNANE ALBUM. Sinna paigutaks nenede mudelite fotod, joonistused vms, milliseid me oma varjupaika veel otsime. Mõnele nooremale garaažiülemale või tädi Maalile ei ütle nõukogudeaegne mudeli tähis vast niipalju kui albumist nähtud pilt. See on teooria. Praktika annab endast teada hiljem, siis, kui tulemused tulevad, või ka tulemata jäävad ...
Teen ettepaneku neile, kel huvi, võimalusi ja veidi rohkem vaba aega - hakata meile saatma fotosid, joonistusi, skeeme neist markidest ja mudelitest, mis meil kirjas Punase Raamatu teemas. Tuleneb see palve asjaolust, et ise ei ole just tugev pildistaja ja fotode töötleja, aegagi napib pidevalt. Suuri lootusi panen Indrekule, Andresele, Valdole, Kris`ile, TAR`ile, Regardman`ile, Sillu`le, mrali`le, Simmu Jee`le ja paljudele teistele. Usun, et Teie kogemus on abiks, kui valite pildi suuruse, mille saates, ma kerge vaevaga võiksin pabervariandis pildi teha lasta.
Tänud juba ette!
Vasta
#2

Teemat edasi arendades - kas ei võiks PUNAST ALBUMIT teha elektrooniliselt, näiteks mõne slaidiprogrammi baasil, mis oleks foorumist vabalt allalaetav? Nii saaksid ka andunumad vanatehnikasõbrad selle alla laadida, välja trükkida ja agitatsiooni teha.

Album võiks olla lihtne - pilt, mark, mudel ja vajadusel mõni üksik lause võhikumale inimesele, mis aitaks tuvastada konkreetset isendit.

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#3

Tee elekrooniline veebi ja alla laadimiseks pdf fail, siis on ainuke mur, et pead pdf-i ise uuendama.

Dad.
Vasta
#4

Tänud kris`ile järjekordse hea idee eest! Tuleks teha tõepoolest ka elektrooniline album. Aga sellegipoolest oleks vaja ka fotosid, et igale poole saaks lihtsalt kaasa võtta. Näiteks viimase kogumisreisi ajal N autobaasi, N keelt kõnelev garaažiülem ei võtnud interneti teemat üldse jutuks ... Aga isend, mis sealt ehk tulemas, oli väga seda väärt, et albumi abil meid veidi tutvustada.
Vasta
#5

Kuhu neid pilte siis postitada? Kas siia teemasse? Kas pildid tuleb saata (ligikaudu) tulevase paberfoto suurusena ja milline see sel juhul olla võiks? Kuidas Sa, Muuseumipapa, kavatsed digipildid paberpiltideks saada? Sellised küsimused tekkisid esimese hooga. Endal autode-busside pildistamine kipub muu "raskema" kraami kõrval vaeslapse osasse jääma, kuid ühte-teist ikka vast leiab. Traktoripiltide osas oleks minust rohkem kasu, aga neid vist punases raamatus ühtegi ei ole. Autode-busside osas Andrese ülirikkaliku arhiivi vastu ei saa miski, arvanBig Grin

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#6

Sillule :
Tänased läbirääkimised TAR`i ja kris`iga andsid sellise positiivse tulemuse, et TAR, kui varjupaiga ristiisa ja koduka haldur, tekitab varjupaiga kodukale uue lingi PUNANE ALBUM. Loodan, et ta informeerib teisigi, kuidas edasi toimima peaks. Digipildist "paberpildi" tegemine pole raske - selleski lubas TAR abiks olla. Head aareteotsimist!
Vasta
#7

Juhtusin kolama vanasse teemasse ja tekkis ETTEPANEK kaasfoorumlastele: olge head ja uurige pilte aadressilt http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...t&S_ID=239, eriti esimest pilti. Ei ole ju palju jäänud, et meie Pannonia butafooria komplektseks saab?! Kui peaks kellelgi kasutult seisma esitule reflektor, klaas ja iluvõre, paak, tuletorud, küljekaaned ja silindri pea, olge head ja andke märku. Nimetatud osad ei pea üldse olema esindusliku väljanägemisega - vaid ainult äratuntavad, et pärit Pannonia küljest ...
NB! Veelkord suured tänud kaasfoorumlane Sidorovile, kes hiljuti komplekteerimist taaselustas!
Vasta
#8

Püüan Võhmast uurida kas annab midagi korraldadaWink
Vasta
#9

Kaasaskantavaks "punaseks" albumiks on kõige lollikindlam kasutada paksemat kontorirottide kiirköitjat, kus olemas tähestiku järgi vahelehed, et hõlbustada sorteerimist ja otsingut. Vastavad pildid võimalik välja trükkida n. värvilise laserprinteriga (mille produktid pole eriti niiskust kartvad) ning need saab turvaliselt kilede vahele paigutada.
Printimise kohalpealt saaksin abiks olla, kõik oleneb piltide arvust. Tahmakassetid värvilisele laserile maksavad 2x rohkem kui printer ise Sad

Eelpoolmainitud pannonia taastamiseks oleks ka minul võimalik abi pakkuda. Pannoniate eri mudeleid mitmes eri konditsioonis ka minul olemas, kuid mul on väike vastumeelsus taastada selline aparaat vaid väliselt enam-vähem konditsiooni. Pannonia on minu arvates nõuka-aja parim kahetaktiline mootorratas (peale jawat igatahes!) ning väärib igati töötavasse konditsiooni taastamist!
Mul on garaazis olemas T1 ilma mootorita (kuskil osadena vedeleb) ja T5 enam-vähem komplektne. Osadena veel üks T5 ning ilmselt palju juppe lisaks. Üsna ahvatlev tunduks võimalus vahel järva-jaanis pannoniaga põristada ning samas oleks garaazis ka rohkem vaba ruumi.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#10

isandpauk Kirjutas:Eelpoolmainitud pannonia taastamiseks oleks ka minul võimalik abi pakkuda. Pannoniate eri mudeleid mitmes eri konditsioonis ka minul olemas, kuid mul on väike vastumeelsus taastada selline aparaat vaid väliselt enam-vähem konditsiooni. Pannonia on minu arvates nõuka-aja parim kahetaktiline mootorratas (peale jawat igatahes!) ning väärib igati töötavasse konditsiooni taastamist!
Mul on garaazis olemas T1 ilma mootorita (kuskil osadena vedeleb) ja T5 enam-vähem komplektne. Osadena veel üks T5 ning ilmselt palju juppe lisaks. Üsna ahvatlev tunduks võimalus vahel järva-jaanis pannoniaga põristada ning samas oleks garaazis ka rohkem vaba ruumi.

Natuke selgituseks, miks meie Pannonia just selline välja näeb.
Kui käisime eksponaati nr 147 (http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...t&S_ID=176) ära toomas, siis peremees pani meile kohustuseks külgkorvi eemaldamise järel järgijäänud mootorratta jäänused ka koormasse laadida. Need seisid pikka aega varjupaiga aia ääres, sest hing ei lubanud ära ka visata. Seisid seni, kuni varjupaiga sõpradelt tuli ettepanek ta lihtsalt natuke ”koomale” sättida. Selliseks, et temale kui sõiduriistale kõlbaks peale vaadata, ei ole meist kedagi tegijat ... Sestap sai ta riputatud nn motopuu otsa, et vähemalt külastajad saaksid natuke aimu, et selline tsikkel ka kunagi olemas olnud. Ja jätame täieliku restaureerimise selliste tublide meeste, nagu näiteks kaasfoorumlane siimlane, teha.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne