18-04-2011, 23:37 PM
(18-04-2011, 19:35 PM)h2rra Kirjutas: Leidsin huvitava detaili selle 51 küljest, nimelt kastiluuki ei kinnitatud riiviga, vaid keti otsas rippuva konksuga.
Pikemate veoste vedamisel tuli tagaluuk üles tõsta, et oleks tagatuled nähtavad... Selleks kasutasid tihedamad pikaveose vedajad kette-konkse
Õigus, see oli nende kettide lisaväärtus. Arvan, et need polnud ise paigaldatud. See, millest ma räägin, oli algselt 51-de tehasevarustus. Neil autodel polnudki riive. Alles mingist ajast hakati riive paigaldama ja väga hilja tulid kapremondiga seoses need vinnaga nikerdised. Küsimus on selles, et kas need ketid olid algselt üksi või paralleelselt riividega. Või paigaldati kette ainult neile autodele, mis pidid ka inimesi vedama. Miks ikka osal olid ketid ja osal riivid? Kas neid eraldas väljalaskeaasta või mõni muu põhjus? Ms. GAZ on ka 69 puhul kette kasutanud, seal olid nad küll ainult piirajaks, 51 puhul ka ainukeseks luugi sulguriks koos keti otsas oleva konksuga. Kas küljeluugid ka maha käisid, tundub, et mitte.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.