Vanad fotod

(04-08-2021, 00:31 AM)kass Kirjutas:  ...
Nagu näha, siin ei ole selliseid "tsiklispetsialiste" (enam). Vb ksf! Urmast kostab midagi 9000 ksf! nimel... BSA ja FN on suhteliselt lihtsad teemad, aga 2 ülejäänud inglast on väga mõtteliselt esindatud ... et pole kindel, et see kellelegi ja vb isegi küsijale korda läheb. 
...
Ei paista spetse jah, võib-olla on kõik suvepuhkusel. Aga fotode muuseumi vastuvõtmisel peaks nad ikka kirjeldama nii täpselt kui võimalikult, et pärast kõik soovijad üleriigilisest andmebaasist otsides https://www.muis.ee/search vajaliku ka üles leiaks. Eriti hää oleks kui lisaks üldnimele nagu BSA, FN või kasvõi IŽ oleks ka mudelinimi kirjas ...
Mu jaoks on eriti arusaamatu see Võrumaa 1937. a. reg nr O-5 tsikkel, ühel fotol on BSA aga teisel nagu mitte ... samas ei saa olla kahel tsiklil sama numbrit eriti veel ametimehel kes sel teisel fotol koos (Tartu?) politseiametnikega liiklusvahendeid kontrollimas on.
Vasta

Halloooo!
Jah, tsikkel (tsiklid?) O-5 on mõistatus, igal juhul on bensupaagid erinevad ja ma kipun arvama, et need on üldse erinevad tsiklid, mis sel ammetimehel (metsahärra???) seal O-5 numbrimärgiga kasutada on.
FN on ilmselt mudel M90 500ccm, hakati tootma 1931 ja vist mingi lux(uslikum) variant, samas olid väidetavalt olemas ka M90A ja M91 mudelid, mida need endast kujutavad, mina ei tea ja otsida ei viitsi.
Vasta

Või pagan teab, vb see on ikka sama BSA mõlemil pildil, üks number, üks omanik või piloot, mõlemad igal juhul inglise asjad?
Ehk on midagi sellest Blue - Star seeriast, mis ca 1932 tuli 250, 350, 500 ccm OHV mootoritega, mingid mudelid W32 ...W33. Mina neist inglise asjadest midagi ei tea, eriti veel siis, kui bensupaagi pealt nime lugeda ei saa  Toungue .
https://www.classic-british-motorcycles....-star.html
https://www.yesterdays.nl/product/bsa-19...-ohv-2702/
jne jne...
On väidetud, et seda ovaali sees logo kasutas BSA 1919 - 46, sel juhul ei aita ka see dateeringut täpsustada.
Vasta

(04-08-2021, 09:23 AM)kass Kirjutas:  ... tsikkel (tsiklid?) O-5 on mõistatus, igal juhul on bensupaagid erinevad ja ma kipun arvama, et need on üldse erinevad tsiklid, mis sel ammetimehel (metsahärra???) seal O-5 numbrimärgiga kasutada on. ...
antud herr on meie muuseumi majas töötanud teemeister Paul Kimask ja teise tsikli (0-30) peal Kangsti teemeister ja ka hilisem Varbuse teemeister Fr. Hussar.

P.S. Vanal Eesti ajal oli liiklusjärelvalve teemeistrite rida! Politsei oli ainult toetav jõud.
Vasta

Ma nende numbrite asja väga ei jaga, aga kas seal ei olnud mingi selline teema, et koos mingi maksu tasumisega said ka uue numbri ja see ei pruukinud olla sugugi see, mis oli eelmisel aastal? Või käis see loogika jalgrataste kohta? Kusagilt lugesin selle numbrite vahetuse/muutmise kohta, aga enam ei mäleta ja ei leia üles.
Vasta

(04-08-2021, 11:39 AM)Raudpats Kirjutas:  Ma nende numbrite asja väga ei jaga, aga kas seal ei olnud mingi selline teema, et koos mingi maksu tasumisega said ka uue numbri ja see ei pruukinud olla sugugi see, mis oli eelmisel aastal? Või käis see loogika jalgrataste kohta? Kusagilt lugesin selle numbrite vahetuse/muutmise kohta, aga enam ei mäleta ja ei leia üles.
Kui õigel ajal ära ei maksnud, siis võidi su number küll teisele anda, aga kui maksid 1. aprilliks ära, siis ikka läks reeglina number edasi, mälu järgi oli nii. Aga kui ikka ühel aastal on ühe numbriga 2 tsiklit, siis tundub see võimatu olevat. Oleks see veel olnud 1936, siis saaks aru, kuna hr Kimask tegi Tilleorus tõsise avarii 17.08.1936. 
Tsitaat:Esmaspäewa õhtupoolikul juhtus tõsine mootorratta õnnetus Kanepi piirkonna teemeistri Paul Kimask'iga. Varbuse asunduse kohal Tilleorus jooksis mootorratas sõitjaga kraawi, kusjuures söitia sai tõsiselt wigastada, kuna ka mootorratas purunes
https://dea.digar.ee/cgi-bin/dea?a=d&d=t...360821.1.8
Vasta

Tollastest numbrimärkidest saab lugeda lgp. ksf! Manicu lehelt EAG ja vist ka mingis "Vanad Veljed" numbrist
http://eag.vanatehnika.ee/ewnr.html
Aga EAG lehel on huvitav lause peale 1938-nda aasta järjekordset uut Jõuvankrite seaduse juttu

" ....Seadus võimaldas sellekohase taotluse alusel väljastada täiendavaid linnade-maakondade kohalikke numbrimärke nii Teedeministeeriumi liiklusjärelvalve kontrollautodele (et näiteks vastavas maakonnas kontrollreidi teostav auto kannaks ka selle maakonna numbrimärki) kui Kaitseväe sõidukitele."

Kui selline võimalus oleks olnud ka vanemates seadusevariantides, siis see annaks võimaluse selgitada olukorda, kui vastav Teedeministeeriumi ametnik on ühe numbrimärgiga erinevate tsiklitega tegutsemas.
Segane värk!
Vasta

Ilmutasin ~30 aastat vana filmi, paar pilti kõlbab vist siia ka panna.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Do'nt panic
Vasta

Sirvisin vanu raamatuid.
Esimesed kolm fotot raamatust "Eesti NSV kunstiline foto 1956" ja viimane "10 aastat Nõukogude Eestit".
Mille/kelle rattaga esimesel pildil tegu?
               
Vasta

Perediakas dateeritud 1966 juhtus ette, mina ka peal Cool
   
Niipalju, kui mäletan, auto peaks olema 1949. Isa viiekümnendatel ostis Pärnu miilitsalt nimega Tark, kes oli nina veidi mõlki sõitnud.
Meie peres oli kuni ca 1973...74, kui jõud enam üle ei käinud. Tagavedru ots tuli tuppa, Miti Virgo veel keevitas Meriväljal, aga küllap ta juba üleni alt rabe oli.
Siis sai müüdud Viljandis, viisime ostjale Valuoja äärde ja tulime jala koju. Aadress võis olla äkki Veere 23 või 25, kui kaarti vaatan, allamäge tee läks ja maja oli vasakul.
Kui kellelgi infi auto edasisest saatusest, oleks huvitav teada saada.
Pilt ilmselt ei ole lavastatud, elu oligi selline kuskil Saaremaal kolades...
Vasta

Tore pilt! Mosse mudeliks M-400-420A, mahakäiva katusega.
Vasta

Värvidiapositiiv 1966 aastal oli siin ka ikka väga kõva sõna.
Vasta

(11-12-2021, 20:06 PM)TeeTL Kirjutas:  Värvidiapositiiv 1966 aastal oli siin ka ikka väga kõva sõna.
Ei osanudki sellest aspektist vaadata. See pilt oli isegi nirupoolse kvaliteediga, tegelikult 1965. Digiteerisin neid ca 5 aastat tagasi.
Siin üks healt naabrilt vajadusel laenuks võtta olnud massin. Orissaare 1968:
   
Vasta

Pilt aastast 1929. Mis masin pildil on.
[Pilt: 272086526_3005135173069642_8099112346308...e=61EC8B67]
Vasta

Näikse miski AA-line Ford olevat.
Vasta

Ford AA. Kabiini torpeedo osa järgi 1928.-29. aasta mudel. Väga haruldased rattad. Neid pandi tavaliselt kergema kauba veokatele ja forgoonidele. Tänapäeva mõistes kaubikutele. Ilmselt on tagasild tigu tüüpi, nagu TT mudelil. Pildilt võib seda ka aimata.
Vasta

    Vissuvere külas

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

   
Vasta

Fordi diileri telefoninumbrit on küll raske meelde jätta  Big Grin.
Vasta

       
kolm väikest fotot, vist kontaktfotod otse negatiivist, suurus umbes 3,5x4cm.
Mis marki tsikkel on fotol?
Kaks Mosset mingite siltidega. On teada, et vähemalt üks nendest oli ostetud aastal umbes 1949 või isegi natuke varem erakätesse. Ja ostja sõber ostis umbes samal ajal ka endale samasuguse. Oletan, et äkki ongi tegu mingi autoturu platsiga ja pildid tehtud kohe peale ostmist. Kas see võib nii olla?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne