Postitused: 5,843
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Jawaga on tehtud tõsist tööd. Au ja kiitus.
Mis IZ-i puutub, siis ma jätaks ta üldse restaureerimata. Hetkel on ta sellises "kasutatud, aga mõnusalt säilinud originaal" seisus. Ega seal peale kerge puhastuse polegi midagi vaja teha, musta numbri saab ju soovi korral ka nii säilinud rattale.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 371
Teemad: 184
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
Mina olen Aspelundiga igati päril.
Värv on päris heas olukorras võrreldes teistega, mis on seisnud ja niiskust saanud.
Mutrid on originaalid--> see on üks suur plus musta nr taotlemisel
Ja kummimuster ka võibolla et tehase oma, vaadates km näittu !!!
A
Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Postitused: 412
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
2
See IŽ sõidab kah? Vähemalt mootor käib ringi?
Maamees linnast.
Postitused: 7
Teemad: 3
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
Jah mootoris tõesti kolb liigub kas se kah töötab ei tea.Arvatavasti võtan
silindri maha ja vaatan sisemust enne kui hakkan seda mootorit käivitama.
Mis spidomeetri näittu puutub siis ma selles kahtlen sest tehnilisespassis on
sissekirjutused tehtud aastast 60-73(järjest) ja selle aja jooksul on näit
5710-15350.Nii et ei tea kumb on õigem.
Postitused: 239
Teemad: 36
Liitus: Apr 2004
Maine:
1
Silindrit nüüd küll kohe maha ära kisu!
Ennem kalla õli(vedelda bensiiniga) küünlaaugust sisse või leegitoru august, et õli liikuvate detailide vahele pääseks. Siis võid ka käima proovida.
NB! Vähemalt mina teeks nii, pole ju mõtet kohe mootorit lammutama hakata.
Bling Bling
Registreerimata
lööb tagasi Kirjutas:Silindrit nüüd küll kohe maha ära kisu!
Ennem kalla õli(vedelda bensiiniga) küünlaaugust sisse või leegitoru august, et õli liikuvate detailide vahele pääseks. Siis võid ka käima proovida.
NB! Vähemalt mina teeks nii, pole ju mõtet kohe mootorit lammutama hakata.
Täiesti vale arusaam. Kui on ikka 10aastat või rohkem seisnud mootor siis loogiliselt võttes on ta seest roostes (elu näitab seda 95% juhtude juures tõesena). KUI silinder on seest roostes, siis mootori ringi ajamine hävitab veel viimasegi elujõu.
Mina soovitan
kindlasti, et viska pilk silindri sisse!!!!!
Endal juba 1a. tõsist taastamiskogemust käes
Postitused: 1,141
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
huvitav, mul jawa oli 30 aastat seisnud ja isegi väljas polnud roostet...
kõik oleneb ikka sellest, mis tingimustes ratas seisnud on...
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...