Mutrite-poltide pinnakate
#1

Mäletan et kunagi oli sellest vist kusagil siin juttu aga ei suutnud kuidagi teemat leida.

Nimelt hakkan lähiajal aktiivselt tegelema mootorratta K-175A (`62 taastamisega. Sellega seoses aga selline küsimus, et millega olid kaetud selle aja rataste kinnitusvahendid (mutrid, poldid, seibid jms) Tsingitud?

Terv,
Valts@valmistub hoolega

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#2

Katsu leida nimetatud mootorratta varuosade kataloog. Alajaotuses normaalid on mutrite seibide kattematerjal alati eraldi tähistatud.
Näiteks Pobeda m20 kataloogi normaale uurides saab teada, et näiteks salongi iluseibid olid nikeldatud, samas ilukruvid kroomitud jne.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#3

Minu arust venelased kasutasid suht korralikku metalli toona kinnitusvahenditel, nii et eraldi pinnakatet peale ei pandud, see nagu rohkem uuemaaja viletsa metalli korrosioonikindluse tõstmise vahend.
Kas mõtled tsikli 100%lähedase originaalkonditsiooni viia? Mina läksin sama aasta väljalaskega Tuula taastamisel kergema vastupanu teed, roostest puretud mutrid-poldid said kõik uute vastu vahetatud.
Juba nende lahtikeeramine oleks meeletu töö olnud, 40 a+niisked olud olid oma töö teinud.
Vasta
#4

jurkman Kirjutas:Minu arust venelased kasutasid suht korralikku metalli toona kinnitusvahenditel, nii et eraldi pinnakatet peale ei pandud, see nagu rohkem uuemaaja viletsa metalli korrosioonikindluse tõstmise vahend.
Vaatamata metalli kvaliteedile olid kinnitusvahendid kas fosfaaditud, tsingitud, mõnel juhul ka kroomitud või ette nähtud katta kattevärviga

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne