GAZ loobub uute sõiduauto mudelite väljatöötamisest
#1

Gaz tehase omanikke oligarh Deripaska teatas viimati Ühendriikides, et tehas lõpetab uute sõiduautomudelite konstrueerimise. Samas jääb Gazellide tootmine ja tuleb sõidukite tootmine sõjatööstuskompleksile.
Jäi küll selgituseta kaua Nižni Novgorodis veel Volgasid kavatsetakse koostada aga nähtavasti pärast selliseid otsuseid mitte enam aastaid.
Võibolla sokutatakse Volga-vanakeste koostamine mõnes SRÜ riigis kombainitehasest tühjaks jäänud pinnale nagu toimiti Niva, Vaz 2106 või 2108-ga.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#2

Õige otsus. Praegused autude uusmudelid on ju täielik mõttetus -- ikka seesama vana hea ottomootor meeletu elektroonikaga üle külvatud ning jubedad kerekujud pedetuledega. Sõiduautu väliskuju on ikkagi lõpuni välja arendatud, pole võimalik lõpmatuseni keret väänata ja rääkida uuest põlvkonnast.
Selle tõttu toimub aututööstuses meeletu koondumine, võtame kasvõi Korea, kus 20 aastat tagasi oli 20 aututootjat, praegu vaid üks!

Kerekujus pole ju enam kuhugi arendada, küll oleks mootori juures, sest isegi Wankelit pole suudetud masstootmisse rakendada, hübriidid on keerulised, kallid ja väheefektiivsed. Aga mootorit vist ei tahetagi arendada, sest potentsiaalset aututööstuse klienti mootor eriti ei morjenda, põhiline ikka väluskuju, millega naabrit üle trumbata.
Vasta
#3

Jurkmaniga täiesti nõus, GAZ-ide viimased mudelid olid täielik bullshit.

Maamees linnast.
Vasta
#4

Kui gaz võtaks kasutusele vana tehnika, keredetailide toorikud ja laskuks ühesõnaga 82. aasta mudelile, paneks rõhku koostekvaliteedile, oleks ostjaskonda ja turgu küll. Vene rahvas hindab lihtsat, tuntud ja töökindlat tehnikat. Progress pole alati hea asi, eriti kui asi aina hullemaks läheb.
Vasta
#5

Kas see tähendab siis et...kööga? Moskvitši tehas juba mitu aastat vakka, Iž loobub peagi omakonstrueeritud sõiduautode tootmisest, nüüd siis Volga kah. Ladad ei lähe kah väljapool SRÜ maid kuigi hästi kaubaks ja kui vaadata uue Kalina vaevarikast aastatepikkust sündi, mille tõttu too juba enne tootmise alustamist vananenud, siis pole ka seal miskit head loota. Mõned aastad tagsi lugesin kuskilt kellegi lääne analüütiku ennustust, et 10-15 aasta jooksul möödub Venemaast lisaks Hiina autotööstusele ka India oma. Tollal tundus see uskumatu, sest alles oli kirjutatud, et Volgal läheb paremini kui eales varem. Nüüd aga vaatan, et see aeg ongi varsti käes: Hiina trügib Euroopa turule, ka India läheb ülesmäge, kuid Vene autotööstus sulab nagu lumi päikse käes. Vene autokonstruktorite tööks on peagi vaid lääne mudelite vedrustuse kohandamine kohalikele teeoludele.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#6

Tegelikult natuke kahju ka,mulle Wolgad meeldivad.Ka need viimased mudelid.Samas ei usu ,et tehas seisma jääb.Wene on ettearvamatu riik,ülehomme võib olla kõik hoopis vastupidi.
Vasta
#7

robi Kirjutas:Kui gaz võtaks kasutusele vana tehnika, keredetailide toorikud ja laskuks ühesõnaga 82. aasta mudelile, paneks rõhku koostekvaliteedile, oleks ostjaskonda ja turgu küll. Vene rahvas hindab lihtsat, tuntud ja töökindlat tehnikat. Progress pole alati hea asi, eriti kui asi aina hullemaks läheb.
Muide. 90-date teisel poolel oli GAZ tehasel kavatsus lasta välja väikepartii Volga M 21. Nõnda igatahes kirjutas tollal ajakiri "Zaruljom". Kujutan ette, et nüüd kus Putini toel on M21 kultuslikkust veelgi toetatud, läheks mõnetuhandene väikepartii tuliuusi M21 nagu soojad saiad. Ma ei räägi Moskvas elavast hinnanguliselt sajast tuhandest dollarimiljonärist kes sellise aparaadi võiksid lihtsalt "pulli pärast" soetada vahetevahel linnavahel tiirutamise või oma Rubljovka garaažis eksponeerimise eesmärgil, vaid isegi keskklassi hulgas võib olla inimesi kes on valmis reanimeeritud kultusmasina eest raha välja käima.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#8

eberhard Kirjutas:Muide. 90-date teisel poolel oli GAZ tehasel kavatsus lasta välja väikepartii Volga M 21. Nõnda igatahes kirjutas tollal ajakiri "Zaruljom". Kujutan ette, et nüüd kus Putini toel on M21 kultuslikkust veelgi toetatud, läheks mõnetuhandene väikepartii tuliuusi M21 nagu soojad saiad.

Huvitav, kas neil on kerestantsid jm rakised alles, et juleti selline lubadus välja käia? Kui jah, siis käsitööna mõned eksemplarid (nt 24 sildade ja tehnikaga) teha ei ole tõesti mingi probleem.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

Volga tehases ei pidavat neid stantse enam olema, sest GAZ 24 tootmiseks ehitati täiesti uued hooned ja vanad lammutati ära. Aga Leningradis valmistati ju ka hiljem varuosa plekke, järelikult kusagil SNG-s on vast midagi säilinud.
Kui mina oleks sealne oligarh, siis ehitakski ainult vanu Volgasid ja Pobedasid, diisli ja gaasiga, kastiga ja furgooniga, sedaane ja universaale, neljaratta veolisi UAZ-i raamil jne. Land Rover ju rakendab seda ideed ja sugugi mitte kehvasti.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#10

Vaz-i vennad saatsid jänkide GM-i pehvi ja lasevad vana Nivat edasi.
http://www.autonet.ee/uudised/autouudised/24244
Vasta
#11

Wenemaa ikkagi oma arusaamatute asjade järgi.Tänastes uudistes lugu ,et Volga tootmine siiski jätkub.Nõudlus pidi suur olema,nii Wenes endas kui ka Araabiamaades. .Huwitab ,kes neid seal ostab?Mul poleks ka wiimase Volga mudeli vastu midagi.See aga jääbki vist mõtteks.Nüüd veel küsimus ,Muuga sadam täis Lada 05 ,07.Minu teada neid enam es toodeta.Kas sihtpunkt mõni Aafrika riik toda mul ei õnnestunud automüüate käest wälja uurida.Ehk keski mõistab aidata.
Vasta
#12

Siin GAZ-i "uus mudel" http://www.zr.ru/news47394.html

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#13

Lada tagaveolisi - 04, 05, 06 ja 07 - toodab edasi Izhevski autotehas...
Vasta
#14

mgarageu Kirjutas:Lada tagaveolisi - 04, 05, 06 ja 07 - toodab edasi Izhevski autotehas...
Ehk osakad täpsemalt teawitada?
Vasta
#15

Minu teada toodetakse Iževskis ainult 06 ja 04. 05 ja 07 on tootmises avtovazi enda tehases. Muide tagaveoline lada on venes ikka veel väga nõutud kraam. Eelmiselgi aastal toodeti tagaveolisi rohkem kui näiteks Samarasid ning enam-vähem võrdsel hulgal 110-seeriga. Täpset kogust ei mäleta aga kuskil 200 000 ringi.
Neist kõige odavam on 05 - umbes 55000 krooni. 06 veidi kallim ning 04 ja 07 5000 - 10000 krooni kallimad.
Volga hinnad algavad 85 000 kroonist. Sellega võtaks küll ühe uue ja mõnusa crusimise auto, kui vaid registrisse kuidagi saaks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne