mega pildikogu
#1

sisaldab siis  ronge , busse jne. On ikka inimesel olnud viitsimist.
http://www.pilt.ee/Edelareisija
Vasta
#2

Foorumlane EdR on selle asja taga....

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#3

Eks selliste tõsiste entusiastidest huviliste najal arenebki nii (tehnika)ajalugu kui ka (tehnika)kultuur. Läbi aegade on nii olnud.

Minu poolt igatahes austus kaasfoorumlasele EdR'ile ja soovitus samas vaimus jätkata. Ja suur häbihäbi www.pilt.ee serverile, kes on osa pilte omatahtsi kõrvaldanud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

EdR, müts maha su ees! Väga kõvad pildid!! Olen ise kunagi 70nendate lõpust kuin 80nendate teise poolde välja kõvasti rongidega liigelnud ja osade piltide juures tuli täielik memuaaride tulv mällu tagasi! Huvitaval kombel ei näinud kuskil piltidel neid ülesõidu putkasid (tädid/onud lasid tõkkepuu alla). Millal need maha lammutati? Tondil oli üks ja Hiiul ja Kohilas jne. minu arust igal pool!

Just a man!
Vasta
#5

kalevpoeg Kirjutas:Huvitaval kombel ei näinud kuskil piltidel neid ülesõidu putkasid (tädid/onud lasid tõkkepuu alla). Millal need maha lammutati? Tondil oli üks ja Hiiul ja Kohilas jne. minu arust igal pool!

Neid ei ole enam kümnekonna aasta ringis. Eesti Raudteel polnud lihtsalt raha, et sealseid valvureid palgal hoida ja paigaldati automaatika. Mis vahel toimib, vahel aga mitte (st hoiab ülesõitu pikalt tühjalt kinni).

Ehk tegelikult - raudteel oli/on ükskõik, kas inimesi saab ülesõitudel surma või mitte. Rahaahnuses ei maksa ju ka inimelud midagi... ehk üle laipade tähtede (rikkuse) poole Sad

Paaris ohtlikumas kohas olid küll veel need putkad mõni aasta tagasi alles, aga minu arvates ei ole praegu küll enam ainustki...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

On Tartu linnas veel üks alles raudtejaama ligidal sellel suurel ülesõidul ja enamasti on seal ikka keegi sees ka
Vasta
#7

Kuna käisin möödund aastavahetuse paiku (2004/5) tihti sealt mööda siis mäletan, et novembri keskpaigas 2004 aastal tekkis sinna silt alates 0x.01.2005 on ülesõit valveta. Mõtlesin siis veel et näe viimane mohikaanlane (muti) sureb (vallandatakse).
Mutikeste süsteem ei olnud ka kuigi usaldusväärne, tihti kippusid raudtee valvurid tina panema või lihtsalt tukkuma jääma, olen "nõukogudeaja inimestelt" tihti kuulnud lugusid kus keegi ülesõidul surma sai, kuna tõkkepuud olid langetamata jäänud.


Vabandan OT pärast
Vasta
#8

Putkadest on Tallinnas ainukesena alles Kopli kaubajaamas ning Järvevana ülesõidul.
Vasta
#9

valdo Kirjutas:
kalevpoeg Kirjutas:Huvitaval kombel ei näinud kuskil piltidel neid ülesõidu putkasid (tädid/onud lasid tõkkepuu alla). Millal need maha lammutati? Tondil oli üks ja Hiiul ja Kohilas jne. minu arust igal pool!

Neid ei ole enam kümnekonna aasta ringis. Eesti Raudteel polnud lihtsalt raha, et sealseid valvureid palgal hoida ja paigaldati automaatika. Mis vahel toimib, vahel aga mitte (st hoiab ülesõitu pikalt tühjalt kinni).

Ehk tegelikult - raudteel oli/on ükskõik, kas inimesi saab ülesõitudel surma või mitte. Rahaahnuses ei maksa ju ka inimelud midagi... ehk üle laipade tähtede (rikkuse) poole Sad

Paaris ohtlikumas kohas olid küll veel need putkad mõni aasta tagasi alles, aga minu arvates ei ole praegu küll enam ainustki...
Mingi paar-kolm aastat tagasi oli veel Ülenurme lähedal maanteelt linna keeravalt teelt raudteeülesõdul veel putka, kust tädi ühe pulgakesega vehkis kui rong tuli ja lasi tõkkepuid üles-alla. Nüüd seda putkat enam ei ole.

Maamees linnast.
Vasta
#10

granada Kirjutas:sisaldab siis  ronge , busse jne. On ikka inimesel olnud viitsimist.
http://www.pilt.ee/Edelareisija
Pildistamine on mulle muutunud suureks haiguseks millest enam lahti ei saa.... Alustasin sellega 2001aastal.

Täna on põhimõtteliselt mul nii,et näiteks Tallinna kesklinnas liigeldes on fotoaparaat peaaegu vahet pidamatta töös.

Paar ülesõidu putkat on veel teada: Tallinnas Tööstuse tänaval ja Viljandimaal Mõisakülas.

Mul on küsitud tänavu aasta juba mitmeid kordi,et mida sa nende piltidega hiljem peale hakkad ja mina vastan: Seda näitab ainult tulevik.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#11

EdR, sul on ikka kõikide piltide originaalid on sul kuskile ikka salvestatud juhuks kui www.pilt.ee ühel hetkel kaduda otsutstab ja väärt pildid endaga "musta auku" kaasa tõmbab?
Vasta
#12

Martti Kirjutas:EdR, sul on ikka kõikide piltide originaalid on sul kuskile ikka salvestatud juhuks kui www.pilt.ee ühel hetkel kaduda otsutstab ja väärt pildid endaga "musta auku" kaasa tõmbab?
Mul kodus on kõik pildid salvestatud CD toorikutele. Sealt saab alati võtta.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#13

Edu ja jõudu minu poolt Sulle edaspidiseks.Neid Sinu pilte lahe vaadata.Ausalt öeldes pole weel neid kõiki läbi uurinud.
Vasta
#14

EdR ja teised info säilitajad, soovitan mingi aja möödudes kontrollida oma meediat. Praegu on juba kindlaks tehtud, et odavad laiatarbe DVD ja CD meediad ei hoiagi infot igavesti ja mul on juba kahe CDga kogemusi. Kolm päeva tõmbasin infot välja ühe oma 3 aastase CD pealt (TDK) mõned failid jäidki kätte saamata. Nüüd olen hakanud asju Ext.HD (väline kõva ketas, vist eesti keeles) säilitama. Selle tegin ise 80Gb laptopi hard drivest ja ostsin USB kasti ümber sellele kokku eBays läks raha kuskil 130 USD. Momendil on see meetod isegi etem kuna saan ka kasutada seda nagu failide transaks.
Vabandust, et läks OP.

EdR tee aga pilte uhkelt edasi ja jaga ka oma rõõme meiega edasi.
Elagu tehnika ja arhidektuuri fotograafia.

Just a man!
Vasta
#15

Muideks see on tänapäeval uskumatult tõsine probleem, kuidas säilitada oma digidokumente, -fotosid jms rohkem kui paar-kolm aastat. CD-R on üsnagi kergesti riknev kraam, suur kõvaketas on tõepoolest hoopis parem, aga mitte 100% garantiid andev... Parim variant on mitu kõvaketast nn "peeglis", mis tagab andmete säilimise ka ühe ketta riknemise korral.

Head ja odavat lahendust polegi.
Vasta
#16

EdR Kirjutas:Tallinnas Tööstuse tänaval
Nüüdseks on see maapealt kadunud.
Vasta
#17

Kõige kindlam on siis digipildid ilmutada fotopaberile.
Raske mõeldagi sellisele varjandile,sest alates tänavu Mai kuu keskpaigast kuni tänaseni tuleks ainuüksi RAUDTEEFOTOSID mul üle 600tk....
Ja mis siis veel trammidest-trollidest-bussidest rääkida!

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#18

Tegin pildigaleriis vähe muudatusi ja lahutasin MRP,Temptransi,Läänemaa liinide bussid ära "Muud bussid" albumist.
Täna tegin ka esimesed Taisto busside pildid.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#19

EdR Kirjutas:Kõige kindlam on siis digipildid ilmutada fotopaberile.
Fotopaberiga on nii et kui ei võta niiskus siis võtab tuli või lihtsalt kulumine, ehk midagi 100% kindalt pole olemas.
Vasta
#20

On küll 100% kindlad asjad olemas, need pole lihtsalt eriti odavad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne