Teema on suletud

Kas on mõtet?
#1

Siin müüakse ühte '76 Corollat. Käisin vaatamas - asjast saab asja, kui viitsimist ja aega=raha on.
Nüüd siis mõtlen, kas on mõtet projekti alustada? Või jätaks kellegi enim huvitatule...
#2

See on rohkem filosoofiline kui tehniline küsimus - teha midagi või mittemidagi teha.
Kui sulle pakub iseehitamisest rohkem rõõmu see, et jätad võimaluse kellelegi teisele, tee nagu ise paremaks pead...
Aga on üsna kindel, et sama raha eest korralikumat/põnevamat algmaterjali naljalt ei leia
#3

see ju omamoodi armas riistapuu kui aega ja viitsimist on siis miks mitte.Cool
#4

Nagu mina olen aru saanud, viiakse edukalt lõpuni ainult need projektid, mille arengufaasis on sellised etapid, nagu:

1. Unistamine. Mis on kõige tähtsam; just siin saab selgeks see, et vaja oleks seda "midagi", millega oma vaba aega sisustada, kuhu kogu oma viimane vaba raha paigutada jne.

2. Ettevalmistamine. Kogutakse raha, vajadusel otsitakse parem töökoht, kogutakse tööriistu, leitakse koht, kus teha....

3. Otsus. Lõpuks ometi on leitud enda jaoks kõige parem auto, ( mis figureeris ka unistamise faasis võimalike autode nimekirjas ). Hinna-kvaliteedi suhe on paigas. Autoostust jääb raha/võimalusi veel kõvasti üle ka - millegi eest on ju vaja ka varuosi/teenuseid osta...

4. Algab töö. Mis mõnikord võib mitu aastat kesta...


Aga vblla ma ei ole asjadest õigesti aru saanud, kes teab...
#5

Jah, ma nõustun Stihliga, kui selline küsimus juba tekib, siis pole vast mõtet narrida. Tõsine projekt nõuab mammuti kannatust, auto peab ikka tõsiselt meeldima.
#6

kindlasti on kui huvi on.
#7

stihl Kirjutas:Nagu mina olen aru saanud, viiakse edukalt lõpuni ainult need projektid, mille arengufaasis on sellised etapid, nagu:

1. Unistamine. Mis on kõige tähtsam; just siin saab selgeks see, et vaja oleks seda "midagi", millega oma vaba aega sisustada, kuhu kogu oma viimane vaba raha paigutada jne.

2. Ettevalmistamine. Kogutakse raha, vajadusel otsitakse parem töökoht, kogutakse tööriistu, leitakse koht, kus teha....

3. Otsus. Lõpuks ometi on leitud enda jaoks kõige parem auto, ( mis figureeris ka unistamise faasis võimalike autode nimekirjas ). Hinna-kvaliteedi suhe on paigas. Autoostust jääb raha/võimalusi veel kõvasti üle ka - millegi eest on ju vaja ka varuosi/teenuseid osta...

4. Algab töö. Mis mõnikord võib mitu aastat kesta...

Enam paremini asja lahti seletada pole vast võimalik Smile




`73 Hanomag-Henschel F46KA
#8

Eks siis tuleb aastaid varuda... Smile Ütlesin müüjale "jah!"
#9

mnjah, ma oleks kippunud: "ei tasu" ütlema Smile

muidugi ei kujuta ma täpselt ette, kas tolle aja analoogseid masinaid ka paremas korras leida on, aga kõhutunne ütleb, et küllap ikka on. Nimelt kui juba ukseääred nõndaviisi kobrutavad ning välimised karbid koledal kombel lookas on, tuleb heaks tulemuseks vahetada uksed ning ehitada praktiliselt uus kere. Autod roostetavad ju teadupärast mittenähtavatest kohtadest ning kui juba välisilme nutune on, on all-sees olukord väga hull.
taolisel masinal pole suur töö mõttekas - nullist ehitamiseks peab masin ikka hulka rariteetsem olema ning vähemharuldaseid masinaid tuleb soetada lihtsalt võimalikult heas korras olevatena.

muidugi igaühel omad vaated - kui tõesti aega-raha palju käes, võib ju käsile võtta. Aga kindlasti kulub suur hunnik nii aega kui raha - lisaks kulutatud ajale neelab (ka mitte väga kehvas) olukorras kere pelgalt materjalidena viiekohalise summa (millest kattevärv ise moodustab tühise 10%). Muidugi see on minu kogemus - ning mina juba naljalt kere osas kompromisse ei tee Smile

teet,
ei ole ise nii rikas, et omasuguste seas odavama otsa masinat osta

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
#10

Eks näib - siiski parem, kui see Emexisse saadeta

Ja neid omal ajal ikka Eestis oli... Ei tea, palju alles... Muideks, augustis saab täis aasta sellelst lollist otsusest, kui kõik sõidukid pidid kindlustuse saama. Need, mis said ajutiselt kustutatud registrist, tuleb nüüd tagasi vormistada või need kantakse tagastamatute nimekirja Sad
#11

Jõudu Style!

Tore, kui keegi ka vanade Toyotate vastu huvi tunneb! Neid näeb tänavatel aasta-aastalt järjest vähem.

Endal hetkel käsil 1973. aasta Toyota Corona Mark II taastamine. Minu omal olid küll karbid vahetatud, kuid ukse alumised ääred nägid sama roostes välja. Õnneks oli seal aga värv otse mastiksile kantud ja mõlema eemaldamisel ilmus välja üpris tugev plekk.
#12

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=20190 - nii see asi lõppemas... Sad
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne