Maailma koledaim auto?
#1

New Yorgi kirikuõpetaja poolt 50 aastat tagasi ehitatud "maailma turvalisim sõiduk", mis teel esmaesitlusele pidi 15 korda rikke tõttu peatuma on restaureeritud.http://www.rexfeatures.com/features/516925/

E23
Vasta
#2

Koledaim ta kindlasti kohe ei ole - omanäoline voolujooneline ümar kere Smile Kuna tegu oli omaehitatud asjaga (ja ehitajal ei olnud vast pikaajalist autode valmistamise kogemust), siis on loomulik, et ekspluatatsiooni alguses annavad endast märku arvukad puudused ja rikked.

Kui tahate aga teada minu arvamust maailma koledaimast autost, siis on selleks kahtlemata Hummer H2. Ei saa mitte aru, miks oli tarvis superläbitavusega tarbe-maastikusõidukist HMMWV (HumVee ehk Hummer H1) teha selline kitšilikult läikiv pisimakett? Pigem siis ehk juba tõeline HMMWV makett nt 1:43 mastaabis ja riiulil? Või leidis keegi leidlik kodanik, et tema teatud ihuliikme mõõtmed ei ole vajalikes suurustes?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Kõige koledam ta kindlasti ei ole, safety vehicle'itest näevad enamus palju hullemad välja. Pigem jätab ta mulje nagu oleks mõni multifilmiauto päriselus valmis ehitatud. Ja tuleb tunnistada, et ohutusalaste lahenduste poolest oli ta tõepoolest omast ajast kõvasti ees. Näiteks need jalakäijate ohutusest tingitud ümarad vormid on tänapäeval juba igale poole jõudnud.

Ja Hummeri on ameeriklased juba teist korda läbi oma rahamasina lasknud - tulemuseks H3. Vähemalt üks selline ehib juba ka Tallinna tänavapilti - kui näete seda lähenamas, katke oma silmad...

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Vasta
#4

arutelu ja näited samal teemal...
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=4442
http://www.uglycars.co.uk/
Vasta
#5

uued autud on praktiliselt kõik koledad. Väliskuju on ju lõpuni välja töötatud, kaua sa teda ikka modifitseerid. Samas aga konkurents sunnib autopedede meelitamiseks disainereid üha perverssemaid kerekujusid genereerima.
Autotööstuse välise ilu kõrgaeg oli ikka 60.-70. aastat, kui toonaste lipulaevade kõrvale panna kaasaegne käkk, tekitab ikka masendust küll.
Vasta
#6

Hummer H3 on tõesti megapede, paar nädalat tagasi nägin üht seesugust Tallinnas liikumas. Haruldaselt inetu asi, ainumalt pealevaatamisest võib nakatuda visuaaltripperisse. Muuseas kärss, kes monstrumit roolis, oli näo järgi universumi dirktor. Või vähemasti galaktika juhatuse esimees. Nii bossi nägu pole aastaid näinud.
Vasta
#7

[Pilt: 7540_image.jpg]

Kas saab enamhullemaks minna ???

Kõigile H2 "sõpradele"
Vasta
#8

Ma ei tea, mulle see kastikas küll meeldib, samas Mosse 2140 ei meeldi kohe üldse Smile

Nii H2 kui H3 puhul on Hummeri nimi muidugi liialdus, aga noh ega nad selle pärast tingimata halvad autod pole. Vähemalt H2 on testides päris hästi esinenud, ka maastikul. See on muidugi kurb trend, et kõik margid pakuvad lisaks lipulaevadele ka "keskmisi" mudeleid (näiteks Jaguar on ka seda teed läinud, Aston ja TVR õnneks veel mitte), aga noh õiged mehed sõidavad nagunii tänaval Radicaliga, maastikul H1-ga ja maanteel F40ga, on seda alati teinud ja teevad ka tulevikus. Selle pärast, et miljon vussi endale SUVid ostavad ja ennast maailma kunnideks peavad, ei ole nüüd vast mõtet ärrituda. Need inimesed ei jaga nagunii matsu ega hakka ka kunagi jagama.
Vasta
#9

Kõik on siiski maitses kinni. Mina küll ei näe mis nendel Hummeritel viga on. Minule meeldivad mõlemad. Maitse üles ei vaielda.
Vasta
#10

The H2 is a death machine. You'd better hope that you don't collide with an H2 in your economy car. You can kiss your ass goodbye thanks to the H2's massive weight and raised bumpers. Lõik sellelt lehelt

Kas see on ka probleem? Eestis tundub et enamus hulle sõidavad ringi "economy car"-ga, just need hullud kellega võib oma suunavöönis mnt-l kokku põrgata. Kas nendest peab kahju olema kui ennast surnuks sõidavad?
Vasta
#11

Hehehee...mul sõbral kollane H2 ja ehitas veel personaal arvuti sinna sisse. Sellega saime teada mis asi see H2 tehelt on! Hunnik metalli ja veel rohkem ebapraktiliselt paigutatud plastmassi. Suur auto kuid ruumi puudus tahab ära tappa! Õnneks need H2 USAs on muude autode vahele ära kadund ja enam sellega välja ei paista. Välja paistmiseks on omaette masinad nagu uus Internationali isiklik veokas või Chevy mega masin. Need on H1st ka kolm korda suuremad ja paistab et veel mingi monstrum on müügile tulnud, nime pole aega olnud uurida veel. Eesti maailma ninad võiksid neid nüüd ostma hakata.Hehe...

Just a man!
Vasta
#12

kalevpoeg Kirjutas:Välja paistmiseks on omaette masinad nagu uus Internationali isiklik veokas või Chevy mega masin.

see Navistar cxt(ex international) pickup näeb päris nunnu välja, nagu mänguauto.
Ja pensiokad kimavad haagiseveokitega ringi.

Ei imestaks, kui suurusehullustuses keegi tänavasõidutraktoriga välja ilmuks. Ega palju puudu ka ei ole - http://www.fly-n-hi.com/kodiak.htm
Vasta
#13

See suur International peaks praeguse seisuga maailma suurim Pick-up olema, kena näeb välja kah, nagu täis puhutud Dodge.

Maamees linnast.
Vasta
#14

TeeTL Kirjutas:http://www.uglycars.co.uk/
Nojah, ilu ja inetus tõesti vaataja silmades. Ehk veel kuidagi arusaadav, et inglastele ei meeldi Citroen DS või SAAB 96, aga inetuimate hulka sattund ka nende endi legendid Austin Healey Sprite "Frogeye" ja Bond Bug. Eriti viimane on minu meelest väga lahe liikur. Mõttetu, seda küll, aga mitte inetu.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#15

See inglaste leht on bullshit ja näitab tegijate ajupuudulikkust. Kuigi maitse üle ei vaielda vaid kakeldakse, siis selle lehe tegijate puhul pole kaklemisel mõtet. Need tolgused tuleks lihtsalt maha lasta. Nett on küll vaba keskkond, kuid ajupuudulikke ei tohiks siiski ka siia lasta. Oma lolluse ja puudulikkuse promomine peaks olema kriminaaluritegau. See siis minu arvamus koledatest autodest. Kehtib ka harimatute amide kohta, kes safety-cari inetuks pidasid. Ise sõitsid Reliantidega...
Vasta
#16

PlyVal64 ajab õiget juttu. Nii mõnigi auto on seal ju vägagi kena (Citroen DS nt.) ja mulle isiklikult pakub huvi, miks inglastele ei meeldi selline auto nagu Mitsubishi L200 Pickup ja näiteks Citroen 2CV.

Maamees linnast.
Vasta
#17

Ilus/kole asemel pruugiks mina lahe/igav (vms vabal valikul, mis kellelegi rohkem meeldib parasjagu) omadussõnu.
Näituseks 2CV on ikka kole küll, mis ei vähenda tema lahedust.
Hiidkastikatega sama lugu :)
Teemaaluguse kummiautoga samuti :)

ja minu 240 lahterdub ka nende hulka .)
Vasta
#18

koledat autot pole olemas,sest kellegile meeldib ikka
Vasta
#19

Leidsin mingite vanade teemade hulgast säärase ja mõtlesin kah arvamust avaldada. Minu jaoks on koledaim masin kõige esimene Fiat Multipla. Nüüdseks vist ka teine põlvkond olemas. See on ikka rõve peletis mu meelest.
Vasta
#20

Eks kõik on maitse asi, mis on kole ja mis mitte...

Mulle ei meeldi kaasaja plastkäkerdised. Isegi kaitserauda ei mõista va sindrinahad terasest teha, kuskile vastu riivad, on kohe plast segi... Sad

Siis ei meeldi mulle see, et jõuallikas on supermoodsates masinates kasutaja eest üsna peitu pandud - teed kapoti lahti ja teine sile kapotikaas vaatab Sulle sealt vastu! Ülikole! Aga kui on vaja lahtipõrunud juhe kinnitada? Või läbipõlenud pirn vahetada teel olles? Või mõnda jahutusvedeliku lõdvikut peale keerata? Või tosooli tilgub aga pagan ei näe, kust tilgub, käega ka vahele ei mahu... Ja lõpuks vajab Tallinna ülimustadel tänavatel sõitmise tulemusena mootor ca kord aastas või äärmisel juhul kord kahe aasta jooksul põhjalikku välispesu. Mida Sa aga pesed, kui ligi ei pääse ja tulemuseks on uuretes ja õnarustes seisev kõnts...

Siis on ülikoledad ja üli-ebapraktilised asjad nii madal kliirens kui ka madal rehviprofiil. Kui ma kunagi Ford Escordiga sõitsin, siis lugematul arvul kordadel kriipis mu põhi maad, teepinda vms. Kui taas Lada rooli asusin, oli selles osas kohe palju rahulikum ja muretum tunne. Madalast rehviprofiilist niipalju, et ma ei taha igas väiksemas löökaugus (meie kliimas talvel ülikerged tekkima) veljega hüvasti jätta. Ja tahan ebatasasel teel (valdav enamik EV teedest) kulgeda pehmelt - selliselt õõtsa-õõtsa, mitte tunda, nagu pidevalt risti üle kartulivagude kulgeks...

Ja ei meeldi tõeliselt korraliku läbitavusauto (tõsisse tegija) Hummeri hädised makett-imitatsioonid, nimetatud vastavalt Hummer 2 ja Hummer 3deks. Meenutab olukorda, kus ühe teatud ihuliikme asemel on vaja maketti (loe: imitatsiooni, proteesi, "pikendust" vm) kasutada. (Vabandan siivsate foorumikodanike ees liiga otsese väljaütlemise pärast, aga seda funktsiooni need pisi-Hummerid ju täidavad.)

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne