Keevitusgaas
#1

Kunagi sai algatatud tema keevitusaparaatide kohta, nüüd keevitus olemas aga gaasi vaja.
AGA-st uurisin. Neil ainult rendiballooni võimalus. Ehk siis maksan nii ballooni täitmise kui ka selle rendi eest (60 kr. kuu)

Kas on aga olemas ka mingeid teisi võimalusi? Et omal on ballooni olemas ja maksan ainult täitmise eest vms? Kes üldse veel peale AGA gaasi pakub?

Valts@proovis selle täiditraadiga aga see on ikka jama

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#2

Gamos idee kohaselt pakub: www.gamos.ee. Paraku ei saa nad vähemalt Betooni tänaval eesti keelest mitte mõhkugi aru, seega minul sealt midagi saada ei õnnestunud.
Vasta
#3

ELME Messer Gaas AS Kopli 103 Tallinn

kui leiad naftat, lõpeta puurimine ja alusta pumpamist

urmas.raidlo@gmail.com
SKYPE: volvoclub
Vasta
#4

Mina võtsin agast rendibalooni. Seal selline system et vii vana hapniku baloon sinna ja saad 3aastaks ilma et peaks maksma. Hapniku balooni sain tartu emexist kus neid vedeles veel. Igatahes tuleb nii palju odavam kui maksta renti.
Vasta
#5

Kui on olemas liigne hapniku baloon ,lase musta värviga üle ja kõik.(Mina sain veel nii et ei pidand värvima ka.)Ise vahetan ELME Messer Gaasis ja sellist nõu andsid nad ise.
Kui ostad või rendid reduktorit ,vaata et ta sobiks sinu balooniga.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#6

Selle ballooni värvimisega tuleb meelde lugu kui lämmastiku balloon värviti üle siniseks, et hapniku ballooni vastu vahetada, mida ka tehti. Aga õnnetul kombel oli seal lämmastikku veel palju sees ning mingi nipiga sattus see haiglasse reanimatsiooni, kus paar venda ikka otsad ära andis. Asi toimus heal halil vene ajal ja paar tegelast läks ikka kuritahtliku  hooletuse eesti kinni ka.
Vasta
#7

Jah, olge ettevaatlikud, lämmastik tapab!

Big Grin

Üldiselt on nõuka-aja teemaliste luiskelugude jaoks Vaba teema alla ka eraldi teema tehtud.
Vasta
#8

Suzuki mees Kirjutas:Selle ballooni värvimisega tuleb meelde lugu kui lämmastiku balloon värviti üle siniseks, et hapniku ballooni vastu vahetada, mida ka tehti. Aga õnnetul kombel oli seal lämmastikku veel palju sees ning mingi nipiga sattus see haiglasse reanimatsiooni, kus paar venda ikka otsad ära andis. Asi toimus heal halil vene ajal ja paar tegelast läks ikka kuritahtliku  hooletuse eesti kinni ka.
Vaadake mis värvi on teie hall baloon enne olnd!
Enamasti sinine või must.
Meditsiinis ei kasutanud ka vene ajal keegi mingeid suvalisi baloone-nii et tegu on MINU arust jama jutuga.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#9

Vahe on selles, et kui rendid AGA-st ballooni, siis nemad vastutavad nii ballooni kui ka ventiili korrasoleku eest. Kui on isiklik balloon, siis ei vastuta keegi. Minu kogemus on paljude aastate jooksul see, et AGA balloon peab kaks kuni kolm korda kauem vastu, kuna ventiil ei leki. See korvab hinnavahe mitmekordselt.

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#10

Aitäh nõuannete eest.

Ega kellelgi pole pakkuda sellist sobivat hapnikuballooni, mida saaks aga-sse viia?

Kui kusagilt sellist ei leia, siis võtan vist rendika. Maksab küll rohkem aga nagu hr. autorestauraator ütles, siis on ka korralik balloon tagatud.

Valts@Telwin 162 Turbo käristab ikka mõnuga küll.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#11

Vaata Soovist ja Kuldsest Börsist seal aeg ajalt liigub vene balloone

kui leiad naftat, lõpeta puurimine ja alusta pumpamist

urmas.raidlo@gmail.com
SKYPE: volvoclub
Vasta
#12

jurka Kirjutas:
Suzuki mees Kirjutas:Selle ballooni värvimisega tuleb meelde lugu kui lämmastiku balloon värviti üle siniseks, et hapniku ballooni vastu vahetada, mida ka tehti. Aga õnnetul kombel oli seal lämmastikku veel palju sees ning mingi nipiga sattus see haiglasse reanimatsiooni, kus paar venda ikka otsad ära andis. Asi toimus heal halil vene ajal ja paar tegelast läks ikka kuritahtliku  hooletuse eesti kinni ka.
Vaadake mis värvi on teie hall baloon enne olnd!
Enamasti sinine või must.
Meditsiinis ei kasutanud ka vene ajal keegi mingeid suvalisi baloone-nii et tegu on MINU arust jama jutuga.

Ei ole jama jutt, olen ise sellega ka kursis, ei mäletanud enam kas oli lämmastik, meenuks nagu et atsetüleen ehk siis üks gaasikeevituse paloonidest. A jah haiglasse läks ja loodeti et sealt edasi läheb vahetusse kohe ja ei juhgtu midagi, a keegi oli leidnud, et oo, siin veel sees ja oli üldvõrku lükanudSmile
Vasta
#13

Atsetüleeni ja hapniku ballooni ei saa kuidagi ka pime segi ajada. Segi võib ajada hapmiku või süsihappegaasi baloonid heal juhul, kuid kas neilgi ei ole erinevad keerme läbimõõdud.

kui leiad naftat, lõpeta puurimine ja alusta pumpamist

urmas.raidlo@gmail.com
SKYPE: volvoclub
Vasta
#14

Vene balloonidele sobivad vene reduktorid on süsihappel ja hapnikul samad.Atsetüleeni reduktori kinnitus on hoopis erinev-veetakse teseltpoolt auku kinni st.seljatagant.
Vasta
#15

Muide, kas te olete uurinud balloonidel olevaid numbreid ja tähiseid? Näiteks on sinna löödud surveproovide aastaarvud, millest võib järeldada, et balloonide eluiga võib olla üsna pikk. Tõepoolest - liikuvaid ja kuluvaid osi seal pole ja kui surveproovil ülesurvele vastu peab, siis pole põhjust maha kanda. Kõige vanem aastaarv, mille ma ühelt (AGA-st renditud) CO2 balloonilt leidsin, oli 1927.
Vasta
#16

tallinnas tondil on selline frma kui Tempus(kui mälu ei peta) tanklast üks sada meetrit ülesõidu pole teisel pool teed. seal lastakse ka rõõmuga balloon CO-d täis , põhiamet on neil muidugi tulekustutite täitmine. mul väike balloon,kas oli 7 kg ja 10 l vist. selle täitmine maksab 235 eeki seal. keevitusballooniks saab kasutada ka co kustuti ballooni, vist on mingi ventiili vahe seal , ventiil vaja vahetada
Vasta
#17

Lase tuttaval treiaril teha.
Vasta
#18

Kasuta vene hapniku reduktorit...vahet polekui oled juba keevitaja siis sa kellasi ei vaata enam vaid kõrva järgi annad gaasi peale Big Grin

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#19

Pane siis vene reduktori mutter aga omale külge.
Vasta
#20

Sinna mutri ja otsa vahele tee astmega seib 3mm paksusega.
Vähemalt mul on nii tehtud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne