Postitused: 131
Teemad: 77
Liitus: May 2004
Maine:
2
taga porikas on k55 omad.mul komplektne raam +rattad.Esikahval on enda masinal peal,aga kui norm kahvel vastu anda siis müüks maha kogu masina 300sotti eest.56-dast aastast.
Postitused: 141
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
praeguseks siis pole veel mootorit tööle saanud. Küll olen raami kallal tööd teinud :võtsin lahti lihvisin rooste ja lahtise värvi maha ning värvisin krunt värviga ära pole veel õiget värvi peale kandnud aga küll see ka tuleb. Peale seda panen masina kokku ja hakkan ilmselt mootoriga tegelema (jälle).
kõik mis ei tapa teeb tugevaks
müüa mosse 408 juppe
Postitused: 141
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
njah sai temaga nüüd jälle natuke jännatud (pilte kahjuks pole)
et siis värvi ootab ta endiselt aga jändasin siis mootoriga ja natuke oli kasu ka sain (küünlasse) sädeme aga käima ikka ei lähe. Oskab keegi midagi soovitada ?
kõik mis ei tapa teeb tugevaks
müüa mosse 408 juppe
Postitused: 244
Teemad: 19
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
Olen üsna kindel, et raam ja tagumine porilaud on M-1-M minski omad (toodetud 1956-61 a.). Esihark vist ikkagi tugevalt ümber ehitatud M-1-A oma.
Tom.
Postitused: 141
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
täitsa õige teleskoop on sllel originaalis ka
kõik mis ei tapa teeb tugevaks
müüa mosse 408 juppe
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
23-11-2004, 20:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-11-2004, 20:50 PM ja muutjaks oli
I.A.)
vanakoolimehed mäletavad M1A\'d rohkem kiikedega esihargiga ikka.Teleskoobiga on M1A\'d vist kõvasti vähem toodetud?
Postitused: 239
Teemad: 36
Liitus: Apr 2004
Maine:
1
M1M on üldse isemoodi esihargiga , alt kiigega (tean, et selliseid tehtigi ainult temale, 125-te klassis)
Postitused: 12
Teemad: 4
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Esihark võib sul kovrovetsi oma ka olla.(ei saa aru,kruntvärv segab).Sul on tagapolrikas,pakiraam puudu.