Moskva (M-1-A)
#21

wel väga nunnu Smile vaataks nagu vanaema vokki ja meenuvad vanad head asjad.
Mulle meeldib ikka see spidoka paigutus- peaks omal kah seda viisi panema.
Vasta
#22

reiks Kirjutas:ega sul mingeid Mosvauppe myya pole

ei ole

kõik mis ei tapa teeb tugevaks Toungue

müüa mosse 408 juppe
Vasta
#23

taga porikas on k55 omad.mul komplektne raam +rattad.Esikahval on enda masinal peal,aga kui norm kahvel vastu anda siis müüks maha kogu masina 300sotti eest.56-dast aastast.
Vasta
#24

praeguseks siis pole veel mootorit tööle saanud. Küll olen raami kallal tööd teinud :võtsin lahti lihvisin rooste ja lahtise värvi maha ning värvisin krunt värviga ära pole veel õiget värvi peale kandnud aga küll see ka tuleb. Peale seda panen masina kokku ja hakkan ilmselt mootoriga tegelema (jälle).

kõik mis ei tapa teeb tugevaks Toungue

müüa mosse 408 juppe
Vasta
#25

Kui sa tegema hakkad, siis loodaks ka vahepealt sinu käest kommentaare ja pilte. Jälgiks huviga selle valmimist.

Enda asi meenutab ka seda aga ei tea öelda...

Soovin siis edu tegemises ja asja tööle saamises! Smile
Vasta
#26

njah sai temaga nüüd jälle natuke jännatud (pilte kahjuks pole)

et siis värvi ootab ta endiselt aga jändasin siis mootoriga ja natuke oli kasu ka sain (küünlasse) sädeme aga käima ikka ei lähe. Oskab keegi midagi soovitada ?

kõik mis ei tapa teeb tugevaks Toungue

müüa mosse 408 juppe
Vasta
#27

Muhk Kirjutas:njah sai temaga nüüd jälle natuke jännatud (pilte kahjuks pole)

et siis värvi ootab ta endiselt aga jändasin siis mootoriga ja natuke oli kasu ka sain (küünlasse) sädeme aga käima ikka ei lähe. Oskab keegi midagi soovitada ?

Soovitan seda ,et enne iluvigade parandamist oleksid pidanud mootori korda tegema ,sest alati võid mootorit parandades mõne tööriistaga värvi kahjustada, sellele võib erinevaid möginaid mootorist peale voolata jne. Nüüd soovitan sul erinevaid süütemomente proovida ,et mõni neist ikka mootori puterdama ajab ja siis sealt järjest õigemaks kruvida.
Vasta
#28

Olen üsna kindel, et raam ja tagumine porilaud on M-1-M minski omad (toodetud 1956-61 a.). Esihark vist ikkagi tugevalt ümber ehitatud M-1-A oma.

Tom.

Vasta
#29

väike-tom Kirjutas:Olen üsna kindel, et raam ja tagumine porilaud on M-1-M minski omad (toodetud 1956-61 a.). Esihark vist ikkagi tugevalt ümber ehitatud M-1-A oma.

Tom.



M1A\'l on originaalis kiikedega hark,vaata seda restaureeritud tsikli pilti.     [ Nagu enne ütlesin,see on K-55 esihark segaleiutise küljes.
Vasta
#30

Tziklivend Kirjutas:M1A'l on originaalis kiikedega hark,vaata seda restaureeritud tsikli pilti.

Minski tehase uuemad M-1-A-d olid teleskoop-esihargiga. Oman ühe säärase tehaseinstruktsiooni (1954. aasta isend).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#31

täitsa õige teleskoop on sllel originaalis ka

kõik mis ei tapa teeb tugevaks Toungue

müüa mosse 408 juppe
Vasta
#32

vanakoolimehed mäletavad M1A\'d rohkem kiikedega esihargiga ikka.Teleskoobiga on M1A\'d vist kõvasti vähem toodetud?
Vasta
#33

Tziklivend Kirjutas:esihark kohe kindlasti M1A oma pole.M1A\'l on originaalis kiikedega hark,vaata seda restaureeritud tsikli pilti.[attachment=3159][ Nagu enne ütlesin,see on K-55 esihark segaleiutise küljes.

Peab tunnistama, et esihark meenutab jah rohkem K 125-M või siis tõesti K 55 oma. See teleskoop-esiamordiga M-1-A on arvatavasti samasuguse esihargiga nagu M-1-M-il kasutama hakati ja see on ratta kinnituse juurest hoopis erinev Muhu piltidel olevast.

Tom.
Vasta
#34

M1M on üldse isemoodi esihargiga , alt kiigega (tean, et selliseid tehtigi ainult temale, 125-te klassis)
Vasta
#35

mõned uued pildid siis Big Grin

http://www.pilt.ee/view/299805/5854887



kõik mis ei tapa teeb tugevaks Toungue

müüa mosse 408 juppe
Vasta
#36

Nüüd juba masin tükkaega seisnud ja mõtlesime sõbraga täna minna vaatama mis toimub....
Niisiis sai süüde paika pandud ja natuke puhastatud. Vändast käivitamist ei hakanud proovima kuna säde oli endiselt väga nõrk. peaöe esimest lükkamist ünnestuski esimesed podinad kätte saadaja peale teist lükkamist sai sõber juba kaks meetrit sõita Toungue ning siis suri masin välja ja bensin sai otsa Sad aga vähemalt tegi masin oma esimese sõidu pärast 20 aastat seismist.

kõik mis ei tapa teeb tugevaks Toungue

müüa mosse 408 juppe
Vasta
#37

Esihark võib sul kovrovetsi oma ka olla.(ei saa aru,kruntvärv segab).Sul on tagapolrikas,pakiraam puudu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne