Kaheksane rida mootor
#1

Pakub huvi, et mis masinatel sellist kastutati? Ise olen kuulnud vaid jutte rekkameestelt vanadest R8 veoautodest ja nende pooleksmurduvatest väntvõllidest ning olen ka näinud oma silmaga mingi bensuka R8 plokikaant (vanarauakokkuostus).
Vasta
#2

Vene autodest ZISidel -  ennesõjaaegsel ZIS-101'l ja pealesõjaaegsel ZIS-110'l. Kardan, et N.Liidu toodangust joon alla.

Mõlemad piiratud koguses toodetud valitsuslimusiinid. Toodetud ligikaudu 9000 ja 2000 isendit vastavalt. 101de hulka harvendas paljus küll sõda...

Kui N.Liit välja jätta, võis R8 mootorit kohata 1930ndate suurtel Meeriklas-limusiinidel a la Packard, Cadillac jt. R8 oli 1930ndatel peal ka suurtel ehk siis 500- ja 700-seeria Mercedestel (sh Hitleri lemmikul MB-770 Grosseril), kuid Saksa R8-autod olid Eestis üliharuldased (mõned üksikud siinmaal sõja järel olnud autod on huvilistel reeglina teada).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Romka Kirjutas:... näinud oma silmaga mingi bensuka R8 plokikaant (vanarauakokkuostus).

See oleks tulnud küll ära võtta! Tegu on haruldusega - Eestis on kaugelt rohkem 110'id kui selle mootoreid! Minu teadmiste kohaselt on suursõidu läbi teinud Tartus asuv 110 ainus, millel originaalmootor peal on (st millele ta leitud on)...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

Sai siis poiste raamaturiiulist haaratud ,,100 autot,, ja kiire lehitsemine andis järgmise tulemuse: R8 mootoreid kasutasid järgmised isendid:
Bugatti 35B 1927a.  2261cm mahtu ja 135 hobust
Duesenberg J  1929a. 6883, 265hj.
Isotta-Fraschini 8B  1932a.  7372,  150hj.
Chrysler,,Airflow,,  1934a.  5302,  130hj.
Mercedes-Benz W 125 1937a. 5660, 568hj. (võidusõiduauto)
Alfa-Romeo 8c 2900B  1939a. 2905, 180hj.
Ilmselt on neid sõidukeid ilmas veel. Tegelt on R8 valemiga mootor hästi tasakaalus ja väga ühtlase käiguga. Seda väidan oma kõrva ja käega tunnetatu põhjal.
Terv.Jaanus
Vasta
#5

Ma oleks justkui kusagil Leningradi lähistel R8 diiselmootorit näinud seoses mingi külmhoone külmutusseadmega.Võib-olla veab mälu alt.
Vasta
#6

valdo Kirjutas:
Romka Kirjutas:... näinud oma silmaga mingi bensuka R8 plokikaant (vanarauakokkuostus).

See oleks tulnud küll ära võtta!
Vedeles seal nädalaid ja näitasin isegi kohalikele töömeestele et "näe kaheksane!" Need seal muidugi tuimad tükid ja nii ta sulatusahju poole teele saigi..
Vasta
#7

http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=2541&page=1 -sellel autol on vene R8, 101 või 110 oma, ei tea (on neil vahet üldse?).
wax-i käest saaks pilte ka vast, kel huvi.
Vasta
#8

80-nendte lõpus vedeles sõrves sadamas tutikas pakendis laeva R8 koos käigukastiga, sadam oli tollal peremeheta jamootor oli nii uus, et läikis ning ülisuur ilmselt kaalus mitu tonni, tõin sealt mingeid torusid oleks olnud kraana oleks võinud selle r8 ka peale tõsta
Vasta
#9

Kas mitte MAZ'i raketi kandjad (8*8 veoskeemiga ja kahe kabiiniga) ei kasutanud mingit sorti R8 disla mootorit? Mõningatest mälusoppidest kerkivad 2 Buick super8't üks ammust ajast eestimail (restaureerimata)  ja teine just toodud mõlemal kapoti all kõik kahesa silindrit reas. Buick 8 Special'id olid ka algeselt vist r8 mootoriga, aga kas mõni originaal mootoriga masin eestis alles on, ei tea, kuid kunagi pakut ühte väidetavat r8 müüa siinsamas automotos.


ühe neist leidsin ülesse:http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_268
Vasta
#10

Packardi pealesõjaaegsed mudelid omasid ka R8-t, üks neist läks paar aastat tagasi Kurtnas kaubaks, teine seisis pikki aastaid Tallinna lähedal.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#11

Üks selline Packard on unicwebi Vanatehnikapoes müügis.
Mootor: http://www.unicweb.ee/modules/gallery/al...e_rida.jpg

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#12

pvr Kirjutas:Kas mitte MAZ'i raketi kandjad (8*8 veoskeemiga ja kahe kabiiniga) ei kasutanud mingit sorti R8 disla mootorit? Mõningatest mälusoppidest kerkivad 2 Buick super8't üks ammust ajast eestimail (restaureerimata) ja teine just toodud mõlemal kapoti all kõik kahesa silindrit reas. Buick 8 Special'id olid ka algeselt vist r8 mootoriga, aga kas mõni originaal mootoriga masin eestis alles on, ei tea, kuid kunagi pakut ühte väidetavat r8 müüa siinsamas automotos.


ühe neist leidsin ülesse:http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_268

MAZ-Uraganidel oli V12 tankidiisel.
Ja kuskil 1980te lõpus käis Eestist läbi üks ZiS-110 kabrio,mis samuti originaalmootoriga (mulle teadmata asjaolusid kaudu lapiti-värviti seda tollases Haapsalu EPT's).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne