Soojendussüsteemi ühendamine
#1

Nagu on selgunud, olen ma vist ainuke loll, kes siin küsimusi esitab, nii et:Kas keegi teab, kus on mõnda skeemi ja kas on , või kuidas muidu panna peale soojendusradikat koos selle kobakaga, kus on tiivik sees,ning just seda, kuidas need veevoolikud sinna ühenduvad. Ma nimelt ei leia kohta, kust vesi sinna sisse pääseb.
Vasta
#2

Radika ülemisest otsast läheb voolik soojakraani külge (412-l peaks see asuma keset kollektorit). Alumine peaks minema jahutusradika alumise lõdviku teises otsas oleva torujupi külge, mille küljes on veel vee väljalaskmise jaoks kraan. Skeemi/joonise leiad A. Palu ja K. Aleksiuse raamatust "Sõiduautod".
Vasta
#3

sänks mees, aga ega sellest raamatust mingit koopiat ei ole kuskil, just nondest lehtedest?
Vasta
#4

piezvaniman Kirjutas:sänks mees, aga ega sellest raamatust mingit koopiat ei ole kuskil, just nondest lehtedest?

Ehk on sellest lingist abi Smile http://www.mosseliiga.ee/skeemid.html
Vasta
#5

vist ei ole, see on elektri kohta, ja peale selle väga keeruline
Vasta
#6

jh, lugesin sealt raamatust, ja skeemid on toredad, kuigi ebavajalikud. Seal on nagu statistiliselt öeldud, et see ühendub sinna jne. Aga jama ongi just selles, et ma ei saa ju mingit voolikut läbi auto kere suruda, et ta radika külge kinnitada. Ma tahaks just teada, kuidas see suurem voolik oma tee soojendusradikasse leiab? Üks voolik läheb küll läbi kere nähtavas kohas, aga teine auk on ainult põrandas. Kas see ongi see õige koht? Kuidagi põranda alt käib teine voolik?
Vasta
#7

piezvaniman Kirjutas:jh, lugesin sealt raamatust, ja skeemid on toredad, kuigi ebavajalikud. Seal on nagu statistiliselt öeldud, et see ühendub sinna jne. Aga jama ongi just selles, et ma ei saa ju mingit voolikut läbi auto kere suruda, et ta radika külge kinnitada. Ma tahaks just teada, kuidas see suurem voolik oma tee soojendusradikasse leiab? Üks voolik läheb küll läbi kere nähtavas kohas, aga teine auk on ainult põrandas. Kas see ongi see õige koht? Kuidagi põranda alt käib teine voolik?
Selle pikema vooliku tarbeks on põranda tunnelis vasakul pool ümar ava, asub üsna gaasipedaali läheduses, ava jääb kohakuti soojendusradika alumise vanni suudmikuga (torukesega). Kuna plekki stantsitud augu servad on teravad, on augu ümber vooliku vigastamise vältimiseks  loomulikult rantidega kummist kaitserõngas, millest omakorda voolik läbi läheb.Vooliku teekond läbi ava sidurikoja pealt mootori vasakule küljele kasutaja pppp poolt nimetatud kohta. Ülemise vooliku tarbeks on vahesinal kaks ava. 412 jõuallika puhul läbib voolik ülemist ava, 408 mootori puhul alumist ava. Olenevalt variandist on teine ava sel puhul kaetud kummist pimekorgiga.  
Vasta
#8

suured tänud, kui ma ainult seda teksti suudaks nüüd õieti jälgida
Vasta
#9

Mul tuli teglt veel üks mõte. See üks voolik käib põhja alt ja on üsnagi ligipääsematu. Ega Tartus pole mõnda inimest, kes saaks selle asja väikese tasu eest aidata paika panna?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne