Otsin auto eelmist omanikku!LEITUD, AGA...
#1

Sai ostetud lammutusest üks väga korralik Lada. Dokumente sealt ei saanud, kuna need jäävad teatavasti auto omanikule. Nüüd oleks vaja leida masina eelmine omanik, et tema käest dokid saada. Autoks on täpsemalt Vaz 21061, aastast 1982, kerenumber on: *XTA210610C0737446* ja reg. nr. 801AGC. Kui teist keegi töötab ARK-is, kindlustuses või politseis ja on ligipääs andmebaasile kust saab kerenr. järgi auto eelmise omaniku nime ja kontaktandmed, siis äkki avaldaksite need mulle. Tahaks masina jälle linnavahele liikvele saada, sest auto on tõesti korralik. Info paluks PS-i.

Ette tänades, omega.

Auto ise selline:
[Pilt: 06-1.jpg]
[Pilt: 06-2.jpg]
[Pilt: 06-7.jpg]
[Pilt: 06-5.jpg]

Vasta
#2

Legaalseim viis antud juhul käitumine oleks nii.
Esitad auto ARK-sse koos Müügilepinguga (mille said romulast,kui ei saanud,siis tee tagantjärgi) ja esita avaldus arvelevõtmiseks.Kui eelmine omanik fikseeris mahakandmise põhjuseks auto lammutamse,siis peaks nii arvele saama.Kui omanik teda maha kandnud polegi ja ARK sulle andmeid ei anna,siis palu ARK-l võtta ise omanikuga ühendust,et omanik sinuga kontakteeruks.
Vasta
#3

mesinik Kirjutas://...Kui omanik teda maha kandnud polegi ...//

Sel juhul oleks tegu järjekordse "toreda" näitega sellest, kuidas EW asutustes ja ettevõtetes EW seaduste järgi asju aetakse...
Vasta
#4

Sain vastuse põhimõtteliselt kätte, kuid kui keegi oskab öelda ka omaniku tel.numbrit, siis oleks ideaalne! Muidu pean talle kirja saatma...
Vasta
#5

omega Kirjutas:Sain vastuse põhimõtteliselt kätte, kuid kui keegi oskab öelda ka omaniku tel.numbrit, siis oleks ideaalne! Muidu pean talle kirja saatma...

Kui inimene pole oma telefoninumbri salastanud, siis www.1182.ee annab vastuse igal juhul kätte nii mobiilsete kui ka fikseeritud numbrite korral.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

1182 annab vastuse, kuid ükski number neist ei ole selle omaniku oma. See , keda ma otsin, elab üldse Paldiskis.
Vasta
#7

omega Kirjutas:1182 annab vastuse...

Foorumis on hea tava, et ilma sõiduki omaniku loata tema isikuandmeid ei avaldata. Isikuandmete kaitse seadus muide sätestab sama.

Seetõttu olin sunnitud veidi tsenseerima.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

kahjuks ei oska ma teema algatajale midagi abiks öelda ... täpsemini mind on seni aidanud just foorumisse postitamine, mis juba tehtud, kuid nagu näha see sellise "leiu" puhul ei toimi...

aga siiski huvitab mind nimelt see et "kuidas ja kust" (loe: millisest lammutusest) sellises korras sikse leiab? ise küll siksi ei ihalda, aga mulle tundub uskumatu, et mõnes lammutuses sellist asja leida võib!

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#9

Omega - Paldiski ei ole sinu profiili asukoha järgi kaugel. Sain aru, et eelmise omaniku aadress on sul olemas. Käi sealt läbi.

Uskule - vaata Omega "leide" ladaklubi lehelt, seal rubriik "Külastajate autod".
näiteks see: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=9232

Nende autode romulasse sattumine näitab, et Eesti elatustase tõuseb iga päevaga!
Vasta
#10

Kas just elatustaseme tõus selles süüdi on... aga vanemaid inimesi ehmatas kiri kindlustusest a`la kui kindlustust ära ei tee, teeme 3X trahvi.Sai endalegi ostetud 07.Omanik oli paanikas ja andis 500.krooniga ära.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#11

Saatsin omanikule postiteel kirja, eks näeb mis edasi saab. Loodan vaid, et see aadress õige on, mis mulle anti (Rae tn.).
Vasta
#12

Nii, kiri jõudis kohale ja omanik helistas mulle. Ütles, et peale auto romulasse toomist viis kohe dokumendid Tallinna ARKi, seega temakäes neid enam ei ole. Sain veel teada, et ta on olnud autol ainus omanik. Läbisõit pidi olema 166000 ja kehtiv ülevaatus kuni märtsini. Nüüd pean kuidagi ARKist dokumendid kätte saama ja siis loomulikult auto enda nimele registreerima. Äkki keegi targem oskab seletada kuidas peaksin toimima?
Vasta
#13

Vaata selle teema postitust, mille tegi foormumlane mesinik.
Vasta
#14

Omega, kui sa pole juba Tallinna ARK-i läinud siis tee seda, sealt saad kindlasti kõige ammendavama vastuse (Variant 2: ARKi infotelefon 6201200). Siis võid veel uurida, äkki on neil seal vanad 801AGC numbrid veel alles - kuskilt kuulsin, et ARKis pidi mõningaid vanu numbrimärke alles hoitama, et neid siis "teisele ringile" välja anda. Seda selleks, et ei peaks seda Ladat euroviisnurkadega risustama hakkama.

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta
#15

Homme või ülehomme lähen uurin seda asja ARKist.
Vasta
#16

mesinik Kirjutas:Legaalseim viis antud juhul käitumine oleks nii.
Esitad auto ARK-sse koos Müügilepinguga (mille said romulast,kui ei saanud,siis tee tagantjärgi) ja esita avaldus arvelevõtmiseks.Kui eelmine omanik fikseeris mahakandmise põhjuseks auto lammutamse,siis peaks nii arvele saama.Kui omanik teda maha kandnud polegi ja ARK sulle andmeid ei anna,siis palu ARK-l võtta ise omanikuga ühendust,et omanik sinuga kontakteeruks.

Kui omanik viis dok.ja nr.ARKi siis vaevalt et enam kunagi seda autot
arvele saab,st et kui lähed ARKi dok ja nr näppus siis palutakse sul
kirjutada avaldus:palun kustutada auto arvelt ja üldjuhul soovitatakse
sinna avaldusse sisse kirjutada(põhjus lammutamine siis ei ole ju ka
lootust ega ka vajadust seda autot uuesti arvele võtta) "TAASTAMIS ÕIGUSETTA".
Viimane tähendab seda et mitte iialgi ei saa seda autot enam arvele!!!!!

Olen ise vähemalt 4-5 autot arvelt kustutanud ARKis ja iga kord on tahetud
avalduses näha seda "...taastamis õigusetta.."

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#17

Kinnitan eelmist.Sad

Müün valget nahka paksus 1,4-1,6
http://www.wix.com/Peterx01/R35
Vasta
#18

ints Kirjutas:Viimane tähendab seda et mitte iialgi ei saa seda autot enam arvele!!!!!

Ma arvan, et kuidagi saab ikka. Ja üks foorumiliige siit informeeris mind, et auto ei ole veel arvelt kustutatud. Järelikult on dokumendid ARKis aga auto veel arvelt maha kandmata!
Vasta
#19

mina pakun et pead maksma kõik riigi lõivud. Kuna see andmed on registrist kustutatud, seega on ära antud auto ametlik REK nr, nüüd võib seda kasutada juba keegi teine (kes on toonud sisse Eesti või ostnud uue auto esindusest). Sina enam sama nr vaevalt saad. Pead maksma kõik lõivud, mis kaasnevad arvatavasti siis esmase arvelevõtmisega!

ala310

Ja kui kellegil veel oleks kunagi vaja endise omanikuga kontakti saada siis saab ARK kätte auto/mootorratta VIN koodi järgi. Teevad päringu arvuti. Või siis pöördud kindlustusfirmasse, neil on terve auto ajalugu, alates esmasest liikluskindlustusest ja kui on juhtunud liiklusõnnetus kus oled saanud kannatanu või põhjustaja ka need on kõik nähtavad arvutis. Minule konkreetselt sõitis Tallinna A B C sadama terminali juures tagant selga (olin mootorrattaga vöötrajapeal ja lasin kahte väikest last ja ühte tädikest üle) seisin rahulikult kui äkki sõitis tagand selda MB taxo, teise taxojuhi hinnangul oli tema kiirus 60km/h. Tänu juhtrauast tugevalt kinni hoidmisele, vedas et ei vigastanud selgroogu või kaelalülisid. Mootorratas siiamaani AS Ramo esinduses remondis.

Jutu moraal selles, et arvutist oli näha, et see auto minuarust nr märk 020 LUX oli teinud 10 avariid. Enamustes oli ise süüdi.

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#20

ala310 Kirjutas:mina pakun et pead maksma kõik riigi lõivud. Kuna see andmed on registrist kustutatud, seega on ära antud auto ametlik REK nr, nüüd võib seda kasutada juba keegi teine (kes on toonud sisse Eesti või ostnud uue auto esindusest). Sina enam sama nr vaevalt saad. Pead maksma kõik lõivud, mis kaasnevad arvatavasti siis esmase arvelevõtmisega!

Kokku peaks need lõivud sel juhul vist olema 1600.-(registreerimine + numbrimärgid). Ütlen ausalt, et auto ostsin 1200.- krooniga ja kui see 1600.- sinna otsa liita, tuleb kokku 2800.-. Ära tasub see ARKi toiming igal juhul, sest sellises korras auto eest 2800.- maksta on ikka väga vähe. Auto ise on ju tegelikult umbes 3 x 2800.- väärt, või mis.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne