Datsun 120 af II, 1979
#1

Nii siis sai puht juhuslikult septembri kuus selline auto endale soetatud. Auto sain kätte vanaraua hinna eest, ja onult kes just hakkas minema arki autot maha kandma, et saaks emexisse saata. Auto on välimuselt ja tehniliselt päris hea korras. Põhjus miks ta selle emexisse tahtis saata peitus roosteussis, kes datsunile tyypilised kohad, taga kiiged ja taga amordisaatorite kinnituseted oli suhteliselt pehmeks närinud. Masinal oli ostmise ajal kehtiv ylevaatus aga vasak tagakiik oli kereküljest lahti roostetanud. Sai siis vaikselt koju sõidetud, nii palju on tagakiik kyljes et amordi ja vedru otsas kinni seisab. Loodan masina see kuu profesionaalide hoole alla anda kes ta mõlemad tagakiiged kerekylge korralikult uuesti kinni keevitavad ja põhja mõnest üksikust kohast lapivadSmile   Pilte saab siit: http://www.carrating.org/car.php?8933 Masinast siis niipalju et dokumentides on kirjas:
  *margiks datsun 100a
  * värviks helesinine
  * tõõmahuks 988 cm3
  * võimsus kw 33
  * tyhimassiks 770kg
  * kandevõimeks 400 kg
  * laiuseks 1500 mm.
  * kõrguseks 1340 mm.
Selgeks olen saanud selle et masina tegelik mark peaks olema datsun 120 a, tõõmahuks 1200cm3 ja võimsuseks tegelikult 38kwSmile aga las olla ta siis dokumentides vanem mudel kui ta onSmile
masin siis minu nimel, tahan ja loodan et saaks siis kindlasti see kuu datsunikese ära keevitatud ja ülevaatuse poole vuradaSmile
Tuleviku plaanidest siis nii palju et välimuselt jätan ta originaaliks, sisse tahaks saada korraliku helitehnikat, velgeteks ilusaid kroom mangelseid, ja peale panna veidi sportlikum roolSmile
Selle viimase, rooli kohta oleks mul teile üks küsimus, et ega keegi ei tea mis masinal on datsuniga roolil üks ja sama nuut, või on kellegil pakuda datsunile sport rooli, või vahetükkiSmile? velgesi võite kah pakuda, kui kellegil vedeleb midagi asjaliku mida võiks datsunile alla krutida. Ka varuosade pakumistest oleks huviatatudSmile
Vasta
#2

jäi mainimata et masinal kõik tõõtabSmileWink ainult generaator teeb kahtalst kriginat, arvatavasti on laagrid kulunudSmile
Vasta
#3

http://www.carrating.org/car.php?6786 selle küljest saab jubinaid, kui kiiresti tegutsed. Omanikuga saab kontakti m8ku@hotmail.com
Vasta
#4

tänud, olen temaga juba rääkinudSmile!
Vasta
#5

minult saaksid ka massinale juppe
Vasta
#6

Isegi omanud sellist masinat. Oli minu esimene läänepäritolu sõiduk siis kui load sain, aastaks oli 1993. Mudel peaks olema Datsun 120AF II ning mul oli 1,1 või 1,2 nissani mootoriga juba mitte datsuni. Lahe aparaat oli Smile Naisi niitis tol ajal küll sellega Toungue
Vasta
#7

nymmik Kirjutas:Isegi omanud sellist masinat. Oli minu esimene läänepäritolu sõiduk siis kui load sain, aastaks oli 1993. Mudel peaks olema Datsun 120AF II ning mul oli 1,1 või 1,2 nissani mootoriga juba mitte datsuni. Lahe aparaat oli Smile Naisi niitis tol ajal küll sellega Toungue

Ehhe, tore kuuldaToungue minulgi juba nissani mootriga, plokikaanel kirjas juba suurelt nissan, ja tagaotsas tulede kõrval kah kirjad nissanSmile Ei tea kas aastal 2006 kah sellega naisi niidab saab varsti proovidaBig GrinWink(Y) ju ma tulemustes pajatan siis Big Grin
Vasta
#8

Nissani kirjaga mootor annab alust arvata et mootori mark on A-12. See peaks ka mootoriploki peal olema sisse pressitud. Mu Cherryl on kah sama jõuallikas. Töömahtu täpselt 1171 cm-kuubis. Varuosa ee.-s on sellele mootorile juppe küllaga saada, hinnad pole kah jalustrabavad. Mul on ka olemas soumenkeelne Datsun 120A F-ll tehase manual. Ära ei tahaks just anda aga kuidagi vaadata või skännida ehk ikke saab.
Jõudu ja terv.Jaanus
Vasta
#9

suured tänud sulle JaanusWink endal mul kah datsun 120 soomekeelne manual olemasSmile
Vasta
#10

kui kellelgi vaja siis mul vedeleb üks komplektne st. starteri ja genekaga nissani mootor + esisild, annan 500.- ära

pildid

tel. 5246976
Vasta
#11

Purunui, tänud sulle. Hetkel vaja pole aga panen kõrvataha
Vasta
#12

Tervist rahvas! Pole ammu datsunist juttu olnud, seisis teine talveläbi kuivas kuuris, ja ootas ilusaid soojasi päiksepaistelisi ilmu. Sai siis auto eile omaala asjatundja kätte viidud. Datsunil nimelt poolraam täitsa täitsa läbi. Parem tagakiik oli kerekyljest täitsa lahti, seisis pidurivooliku ja amordiga veel küljes. Põhi kah koos tagaamordi pesadega päris läbi kui aus olla. Poritiivad&küljekarbid jne on suhteliselt OK. Kuna tööd põhja ja taguotsa juures on palju ja aeganõudvat, ja keevitaja tund hirmus kallis lasin esialgu poolraami ja kiiged kerekülge uuesti kinni lasta. Siis peaks nipetnäpet veel nokisema ja saaks ülevaatusele minna. Põhi siiski nii läbi pole, mõned augud ikka leiduvad aga kannatab esialgu sõita küll, kuni kuskilt suurem ports raha laekub ja keevituse tööd lõpetatud saaks.
Aa ja seda, et ega kellegil datsunile suunatule klaase pole pakuda, enda omad suht nutused, yx puudub sootuks:SSmile
Ega midagi praegu rohkem, kui auto keevitusest kätte saan pajatana edasi ja ehk saab ka pildimaterjali..Wink
päikest*
Vasta
#13

Nii, aega läks aga asja sai, keevitaja tegi rasket tööd. Keevitas uue poolraami, paikas põhja ära, keevitas mõlemale poole uued küljekarbiääred, tagumised amordi kinnituspesad, bensiinipaagi aluse ja uue kinnitussüsteemi jne jne. Ühesõnaga pea pool autot sai uuest plekkist kokku keevitatudBig GrinToungue ei läinutki eriti kaua, 26 tundiSmile
Kui mastiksiga põhjaall, veel ühekihiga mässama hakkan, siis loodan ka kaasfoorumlastele tehtud tööst aimu anda..Smile
Selgus kah et üks amort vajab vahetamist, sammuti ka summutaja.
Vasta
#14

Masinal sai vahetatud õlid ja panin ka peale 4 uut küünalt. Vahi imet tänu uutele küünaldele tuli datsuni 1,2l mootorist välja päris imetlusväärne jõud. Sammuti läks väga hästi pöördesseSmile Põhjast ja masinast pole pilte ikka teinud (pole kaamerat:S) Aga põhja tõmbasin mastiksiga üle ja õlitasin ära. Puudu on üks esiamordisaator, ega pole kellegil pakuda (täis komplekset, koos vedruga)?
Vasta
#15

Aega läheb ja läheb, ja masinal ikka ülevaatust pole, ja pole tehniliselelt veel väga heas sõidukorrasSad Ühe puudu oleva esiamordi sain kaasforumlaselt, ei tea kumba tänada aga tänan mõlemat, kasutaja Jaanus ja kasutaja Jarlis suured tänudWink Nii sai siis täna ülevaatusel lõpuks käidud. Sama kiirelt kui sinna läksin sama kiirelt saadeti tagasi kah. Masinal tagapidurid täitsa hukkas. Nendega on jamatud kyll ja kyll. Vahetasin isegi piduri võimendi ära, ühe tagumise trumli kah. Sai ilusti õhutatud aga ei midagi. Käsipidur on väga hea, sammuti ka esimesed pidurid aga vot tagumised ei taha ültse võtta:S Ühesõnaga saadeti tagasi, raha ei võetud, aga vigadest mis vajavad kordategemist siis: Esituledega mingi kamm,päeva tuledega põleb üks kaug ja üks lähi, kaug tuledega vastupidi, summuti katki, ja tagumised pidurid ei võta. Sai siis nüüd kodus veel põhjalikult pidurid ära õhutatud, pedalile vajutades ideaalne, aga proovisin käega ratast ringi ajada ja käib ilusti ringi. Ei olnud tolku, kiskusin trummli maha, ja mis ime, vajutades piduripedalile pritsis mansetivahelt õli, ennem pole seda olnud, sest trummel oli seest kuivSmile Klotside olukord on väga väga kehv, killud väljas:S Nyyd pean hakkama uusi klotse ja manseti otsima, väga piinarikas töö:S
Summuti läheb keevitusse tänaSmile! Aga sedagi hea kuulda et peale tulede jama, summuti ja tagupidurite muid jamasi ei ole...Smile Igatahes kellel datsunile varuosasi pakuda andke aga julgesti teada... neid läheb hädasti vajaWink ju annan teada kui ülevaatusel uuesti ära käin!Wink
Vasta
#16

ühel esitulel on pirni külge käiva pistiku juhtmed valesti ühendatud.
Vasta
#17

m2rtu Kirjutas:Nyyd pean hakkama uusi klotse ja manseti otsima, väga piinarikas töö:S

Klotsid näikse autoosad.ee-s olemas olevat.
Vasta
#18

tänud seltsimehedSmile uurin asja!
Vasta
#19

m2rtu Kirjutas:Esituledega mingi kamm,päeva tuledega põleb üks kaug ja üks lähi, kaug tuledega vastupidi
H4 pirnid? Neil annab kehva pistiku korral toda kudagi valet pidi külge panna ning sümptomid on justament taolised.

teet,
"biin theer, dann thätt" Smile

muudatus: pidurite töösilindritele mansettide otsimise kõrvalt võib uurida, kas B-osana silindreid pakutakse - kui jah, on nende hinnad 100..150eek/tk ning kõik saab uuendatud pelgalt paagitäiele kütusele kuluva raha eest Wink

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#20

m2rtu Datsun näikse generatsiooni võrra vanem olevat (1975 - 1979 seal menüüst siis).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne