Postitused: 436
Teemad: 9
Liitus: Jan 2005
Maine:
1
Arvan,et tegu om mingi kodukotud võrriga.Raam on jalgratta oma,Paak Daiga ja mootor vist ka Daiga oma.
Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
mootor ja raam tundub Verhovina b-902 oma.sadul vist gaujalt.rattad ise alla aretatud,mingi jalgratta omad
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
mootor on d4 või d5. selle nurga alt vaadates ma küll vahet ei tee. raam on verhovina B-901 või B-902. rattad mingilt jalgrattalt pärit. kas alumiiniumpöid ning 26 tolli? sadul gaujalt.
Kui sa ise asjast tüdined, siis anna teada. mul vaja paari juppi n. lenksu, sadulat, vasakpoolset vänta. vajadusel võin vastu pakkuda samale aparaadile sobivaid juppe n.porilauad, pakika, d5 mootori, vasakpoolse ketikaitse.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 5,047
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
Tundub, et ka lenks pole õige, kas originaal pole mitte suht kitsas ?
Postitused: 771
Teemad: 566
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Kas D4 (hilisemate mudelite) ja D5 erinevus seisnebki vaid peaülekande hammasratastes ja kolvirõngaste arvus? Ehk - D4-l on sirged hambad, D5-l kaldhambad ning kolvirõngaid vastavalt 1 ja 2?
Varasema D4 eripärasid hilisematest D4dest teistsuguse peaülekande kaane, teistsuguse karburaatori ja needitud "pirka" koha pealt ma tean...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel