Kojamehed
#1

Kas keegi teab miks võib olla, et kojemehed ei liigu enam. Paned käima, korraks liigahtavad, ja kui uuesti proovid, lihtsalt enam ei liigu.Nagu aku oleks tühi, aga ei ole.Kas keegi teab miks nii?Kas külm võib midagi teha?
Vasta
#2

Mismoodi nad liiguvad?

1. Kui teevad ühe täiskäigu ja siis paigal - vaata üle kojameherelee ja selle ühendused.

2. Kui veidi liigahtavad ja kõik - vaata üle kojamehemehhanismi lõpplüliti.

Loomulikult - kõige enne kontrolli testriga pinget akus ja voolu jõudmist kojamehesüsteemi.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

aga kus see lõpplüliti on
Vasta
#4

Suur võimalus-võlli kaelad kinni või tihkeks oksüdeerunud.Praktika ütleb...
Vasta
#5

ok see on tõesti imelik alles töötasid perfektselt
Vasta
#6

piezvaniman Kirjutas:aga kus see lõpplüliti on

Loe kojameeste süsteemi tööpõhimõtet suvalisest autoelektriku raamatust või muidu autoõpikust. Ja teooria lugemise järel vaata oma isendi süsteem kruvihaaval järele ehk tee samm-sammult mehhanimsi toimimist uurides/katsetades rike kindlaks.

Soovitan osta Sul nt http://www.raamatukoi.ee/cgi-bin/raamat?22988 pakutav raamat ja veidi lugeda...

(Vene) autot lihtsalt muidu pidada ei saa...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

tõepoolest mingi koguaeg ütleb miski üles tee too ja too ja siis hakkab ring otsast peale aga ikka on odavam kui päris uus osta ja veidi kallimad lagunevad ikka
Vasta
#8

Vene auto lagunebki. Olenemata vanusest. Ka minu igapäevaliikur Lada 111 on pidevalt pisiasjus lagunenud ja "kruvikeerajat" nõudnud. Viimati keeldus töötamast kojamehelüliti, mille klemme sai painutades järele aidatud. Samas on ta ilma mootori lahtivõtmata juba 262 tuh. km. sõitnud ja senini ausalt, mootor veel õli ei võta ja vast käib üksjagu veel. Tean "kopikat", mis 600 tuhat sõitnud.

Samas... hinnad on Lääne tehnikaga võrreldes ikka väga teisest puust ja metalli vastupidavus ja halbade teede taluvus ka. Keegi ei usuks, kui ma ütlen, et 262 tuh. km. juures on üks šarniir veel originaal ning kõik stabivarda puksid ka veel; samuti on algsed rattalaagrid...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne