Kas keegi aitaks pobedat otsida?
#1

Sooviks omale osta pobeedat aga pole kusagil suurt müügis näinud,kas keegi teab kus neid müügis on?
Vasta
#2

Vale jutt et kusagil pole. Kuldses Börsis ju on.

[Pilt: 622d19b06d149ef94690a02271e40dba.jpg]

Vasta
#3

Jah seda ma nägin seal aga otsin veel et ehk kusagil müügis.
Vasta
#4

Siin ka üks pobeda müügiks:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14122
Piltide all on näha.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#5

Jah seda lähen ka vaatama.
Vasta
#6

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid106288
Vasta
#7

Tänud,võtsin inimesega ühendust.On veel miskit ehk?
Vasta
#8

Arz Kirjutas:Tänud,võtsin inimesega ühendust.On veel miskit ehk?

Kui oled tõsikindel ostja ja taastaja, soovitan panna ise kuulutuse lehte nt. Siis saad pakutavate autode vahel ise valida. Kindlasti Sa tead ise paremini, millist Pobi Sa tahad (2. või 3. seeria või mingi haruldasem mudel) ja millises originaalsuses ja tehnilises seisus.

Sinu entusiasmi jahutamiseks pean mainima, et üliharva kohtab Eestis müügiks pakutavat heas tehnilises korras Pobi ja üliharva ka detailideni originaalset Pobi. Nii et teatud taseme remondi- ja restaureerimistöid pead Sa nagunii planeerima. Kasvõi veermiku täielikku lahtivõtmist, tahkestunud tavoti kõrvaldamist ja uuesti kokkuladumist koos kulunud detailide asendamisega.

Kuid võrreldes 1930ndate aastate Lääne autodega on Pobi taastamine võrratult lihtsam ja detaile liigub ikka VÄGA palju rohkem.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

Tegelikult ei ole mul seeria eriti oluline ja ei pea 100% originaal olema aga ei soovi sellist mis keevitust tahab saada st.põhja pole enam näiteks.Sillad võib lahti võtta ja ära puhastada küll ja muud väiksemad asjad pole ka probleemiks sest plaanis auto suveks sõitma saada.
Vasta
#10

Arz Kirjutas:Tegelikult ei ole mul seeria eriti oluline ja ei pea 100% originaal olema aga ei soovi sellist mis keevitust tahab saada st.põhja pole enam näiteks.Sillad võib lahti võtta ja ära puhastada küll ja muud väiksemad asjad pole ka probleemiks sest plaanis auto suveks sõitma saada.

Annaks Jumal, et Sa sellise auto leiad, kuigi kahtlen natuke Sinu niivõrd kiiretes plaanides.

Mina olen oma 1949. aasta autot ehitanud nt üle 3 aasta ja ehk teist niipalju võib veel minna. Mis sildu puudutab, siis üksnes esisilla kokkuladumine arvukatest detailidest võttis mul aega ligi 2,5 kuud (koos vanade sildade/jäänuste lahtivõtmisega, amortisaatorite valimise/remondiga, mõnede defitsiitsete kummtihendite otsimisega, rooliotste taastamisega/kokkuladumisega jms). Ja nt tahkestunud solidooliga vintpuksid hävivad kasutamise käigus üsna pea, mistõttu on nt 10-15 aastat seisnud auto korral sildade lahtivõtmine minu arvates lausa üli-kohustuslik...

Poole aastaga restaureerib tüüpiliselt ära vaid ühe jalgratta... kuigi nt minul läks kolmerattalise kaubaveojalgratta restaureerimiseks (küll vaheaegadega) kokku üle 4 aasta...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#11

valdo Kirjutas:
Arz Kirjutas:Tegelikult ei ole mul seeria eriti oluline ja ei pea 100% originaal olema aga ei soovi sellist mis keevitust tahab saada st.põhja pole enam näiteks.Sillad võib lahti võtta ja ära puhastada küll ja muud väiksemad asjad pole ka probleemiks sest plaanis auto suveks sõitma saada.

Annaks Jumal, et Sa sellise auto leiad, kuigi kahtlen natuke Sinu niivõrd kiiretes plaanides.

Mina olen oma 1949. aasta autot ehitanud nt üle 3 aasta ja ehk teist niipalju võib veel minna. Mis sildu puudutab, siis üksnes esisilla kokkuladumine arvukatest detailidest võttis mul aega ligi 2,5 kuud (koos vanade sildade/jäänuste lahtivõtmisega, amortisaatorite valimise/remondiga, mõnede defitsiitsete kummtihendite otsimisega, rooliotste taastamisega/kokkuladumisega jms). Ja nt tahkestunud solidooliga vintpuksid hävivad kasutamise käigus üsna pea, mistõttu on nt 10-15 aastat seisnud auto korral sildade lahtivõtmine minu arvates lausa üli-kohustuslik...

Poole aastaga restaureerib tüüpiliselt ära vaid ühe jalgratta... kuigi nt minul läks kolmerattalise kaubaveojalgratta restaureerimiseks (küll vaheaegadega) kokku üle 4 aasta...

veidi o.t. aga Valdo kas Su Pobi sõidab?
Vasta
#12

siim006 Kirjutas:veidi o.t. aga Valdo kas Su Pobi sõidab?

Kui ma rääkisin kolmest aastast tööst, siis on asi väga kaugel sõitmisest. Olen hankinud endale 99% originaalseid algselt puudunud pisijubinaid, taastanud ära plastid, rooli, näidikud, monteerinud kokku sillad, mootori, käigukasti, tuled (vanematüübilise omad), lülitid ja veel üht-teist. Värske värvi all on enamik käiguosa agregaate ootamas auto külge panekut.

Kere on võetud paljaks (ainult sillad on all) ning ca 30% vajaminevatest keretöödest on tehtud. Ehk siis tagasi pandud pagasiruumi vahesein, varuratta kronsteinid, 1. seeria lonseroonide iseloomulikud detailid jne.

Pooled uksepiludest on võrdseks aetud, kuid senini on vahetamata lävekarbid (uued olemas, praegused on vale profiiliga), tagasi ehitamata summuti valed kinnitused, taastamata 1. seeriale iseloomulik torpeedo-osa alaplekk jt. Suvel võtan suuremad keretööd tugevamalt käsile, siis saab ehk kere ka krundi alla panna ja tasapisi edasi mõelda.

Keretööde mahust niipalju, et sain enamvähem sirge ja roostest puremata kerega auto, mida küll on aastakümnete jooksul veidi parandatud/täiustatud/ümber ehitatud. Kuid senini on kulunud kasvõi ainuüksi kere keevitustöödeks kaks poolitäit keevitustraati ning keevisühenduste siledaks käiamiseks läbi kulutatud ca 10-20 relaka otsa käivat käiaketast. Ja minu töö põhjalikkus ei jõua ligilähedalegi nt kaasfoorumlase Autorestautaator omale (vt tema EMW ja Ford Zephyri kere taastamise materjale unicweb.ee's).

Kasvõi pagasiruumi  tagaosa ovaal-aukudega tugiplekkide taastamiseks kulus 2,5 nädalat. Enamikel autodel need hävinud ja palju tuli ise plekist painutada/keevitada.


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#13

Hmmm, Vabandan et vahele segan aga siiski ajaloolise tõe huvides: hr. Autorestauraator ehitab siiski LincolnZephyr-i.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#14

Tänud Valdole info eest,ma ise ei soovi autot nii põhjalikult esialgu ehitama hakata sest üks on niigi poolik,soovin pobi millega saab vähese vaevaga sõitma hakata.
Vasta
#15

Üks komplektne eksemplar on Rohuküla sadamas. Kui soovid võin pildid mailile panna.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#16

Ole hea ja pane muidugi ardosander@hotmail.com
Vasta
#17

Käisin eile raadi autoturus ja seal ühe autoaia taganurgas seisis üks pobeda. Salongi olukorda ei näinud, sest see oli varuosasid täis pandun ja auto kõrval maas vedelesid veel esitiivad maas. See pobi on seal seisnud pikemad aega.
Vasta
#18

Raadi autoturu pobedad ei ole müügis.Need on aias tegutseva inimese projekt.

Gaz m20 Pobeda
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne