Postitused: 75
Teemad: 31
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
16-01-2006, 03:33 AM
Mootor peaks minema Taunusele. Probleem siis selles, et need pagana v6 mootorid fordil kaaluvad hirm palju ja väiksematel pole nagu ka mingeid kw-te ja pensiini võtavad niipalju nagu oleks turbo peal. Kas keegi on pannud siis vanale fordile mingi muu masina mootori? millise? Ise sooviks mingit karpa mootorit võib ka pritse(kui paigaldamine suur peavalu pole) ja ikka võiks olla V6 olla. Esimese pauguga ei tule endal küll midagi pähe! Muidugi peaks olema ka mootoril mingeid kasutamata ressursse, et ei oleks mingi viimase piiripeal "hiinlane".
Eks andke nõu?
rockandroll
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Mina otsustasin oma 69 Caprile panna 1,6 Kenti ja kavatsen sellega kõikidele kaheliitristele ja ka "veekuutele" vanadele mootoritele tagatulesid näidata....
Plokk kaalub niipalju (niivähe), et paras sülle võtta ja jooksu panna, uued mootoriosad ei maksa midagi, erinevate tõusudega nukkvõlle müüakse kilode kaupa ja kasut. head karbussid vedelevad lademes....
Isegi, kui raha selle mootori viimase peale tuunimiseks ei ole (kusagil 180HP venitatakse sellistega), siis üldteada ju on, et ainuüksi korraliku nukkvõlli, mõningase sisse- ja väljalaske täpsemakstöötlemise ja korraliku täiesti tavalise 32/36DGV-ga piisab, et saavutada ~110 hobujõudu...
Bensiini võtab ta siis küll....aga kes vanakesega kavatsebki pikamaaotsi teha...?
Postitused: 762
Teemad: 42
Liitus: Jun 2005
Maine:
8
Postitaja: rockandroll - Täna 02:33
Mootor peaks minema Taunusele. Probleem siis selles, et need pagana v6 mootorid fordil kaaluvad hirm palju ja väiksematel pole nagu ka mingeid kw-te ja pensiini võtavad niipalju nagu oleks turbo peal.
väike märkus,turbiin tõstab kasutegurit,sellest tulenevalt ka kütte kokkuhoid,mitte vastupidi.
Postitused: 3,179
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
Turbo pealepanekuga kütusekulu kasvab. Kasuteguri kasv väljendub bhp ja l/100km suhte paranemises, mitte otseselt kütusekulu vähenemises.
Postitused: 75
Teemad: 31
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
Aga selle Zetec´i pealepanekuks, tasgasillaveolisele, tuleb ju kõvasti pusimist. Kas on olemas ka vanemaid V mootoreid mis pole nii rasked, oleks vaja rohkem sellist lihtsat ja vastupidavat aga samas võiks ka autot edasi lükata?
Ja nende fordi V mootoritest vist siiski parim 2.8. 2.0on lahjam kui rida2.0, 2.3 võtab jälle bensiini samapalju kui 2.8.
BMW mootorid pole vist ka midagi head
rockandroll
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
stihl Kirjutas:Praegu tal tegelt on 2ne Pinto peal, aga 69ndal polnud keegi sellest veel kuulnudki....
..niiet see läeb kiirelt kellelegi teisele....
2ne Pinto võeti kasutusele (ka Capril) 1971, nii et väga kaugele ei jäägi...
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 75
Teemad: 31
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
Sattusin volvo 2.8 V6 mootori otsa, lähiajal lähen vaatama.
Mis need mootorid ka kaaluvad, teab keegi? ise arvan et sama mis fordil aga iseenesest peaks ju olema parem ja vastupidavam.
rockandroll
Postitused: 3,179
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
Ma ei mõista, mis seal Zeteci juures rohkem pusida on kui mingi n Volvo mootori juures. Vähem pusimist on ainult siis, kui valid tehasest paigaldatud mootori.
Postitused: 75
Teemad: 31
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
zetec-ile peab ju teise kasti panema, minuarust nad kõik esiveolistele tehtud, pole ka ühel küljel mootori kinnitust. tagaveolise mootori panemisel peab ta ainult ära mahtuma, ja tuleb käpad kinnituseks teha. Kui volvo mootor koos kastiga ära mahub pole ju eriti pusimist.
Aga ei kujuta ette kui suur ja raske see mootor on.
rockandroll
Postitused: 50
Teemad: 4
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
16-01-2006, 23:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2006, 23:48 PM ja muutjaks oli
trevi.)
Pole konkreetsete mootorite vastu huvi tundnud, kuid soovitan silmas pidada ka seda, et mõnel esiveolisel võib olla mootor viltu kapotiall, et paremini ruumi ära kasutada vms, sellest tingituna võivad olla mõned õlituseripärad (karteripõhja hakkab otse paigaldamisel õli valesse kohta kogunema vms). Suurt probleemi need endast ei kujuta, aga lihtsalt on parem seda arvesse ka võtta.
E23
Postitused: 995
Teemad: 65
Liitus: Dec 2002
Maine:
15
See konkreetne Volvo mootor justnimelt ei pidanud olema kõige vastupidavam. Kui ma ei eksi, siis oli see koostöö Renaultiga. Pidavat mitte kestma nii hästi kui näiteks B20, B21 või B23 ning jupid olevat suht kallid.
Räägin ainult kuuldud ja siit sealt loetud ning meelde jäänud juttu. Endal otsest kogemust Volvo 2.8ga ei ole.
Stiff Skunk Kustompood -
http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine -
http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Fordi 2.9, kindlalt 2.9. Juhtmestiku panek ei ole mingi peavalu. kW võibolla tõesti vähe aga see eest on pöördemomenti.
Postitused: 995
Teemad: 65
Liitus: Dec 2002
Maine:
15
Ja üleüldse, miks mitte Fordi 2.0EFI? 85kW ei ole väga vähe ka selle kere jaoks.
Stiff Skunk Kustompood -
http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine -
http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee