Millist mootorit Fordile panna?
#1
Question 

Mootor peaks minema Taunusele. Probleem siis selles, et need pagana v6 mootorid fordil kaaluvad hirm palju ja väiksematel pole nagu ka mingeid kw-te ja pensiini võtavad niipalju nagu oleks turbo peal. Kas keegi on pannud siis vanale fordile mingi muu masina mootori? millise? Ise sooviks mingit karpa mootorit võib ka pritse(kui paigaldamine suur peavalu pole) ja ikka võiks olla V6 olla. Esimese pauguga ei tule endal küll midagi pähe! Muidugi peaks olema ka mootoril mingeid kasutamata ressursse, et ei oleks mingi viimase piiripeal "hiinlane".
Eks andke nõu?

rockandroll
Vasta
#2

Mina otsustasin oma 69 Caprile panna 1,6 Kenti ja kavatsen sellega kõikidele kaheliitristele ja ka "veekuutele" vanadele mootoritele tagatulesid näidata....
Plokk kaalub niipalju (niivähe), et paras sülle võtta ja jooksu panna, uued mootoriosad ei maksa midagi, erinevate tõusudega nukkvõlle müüakse kilode kaupa ja kasut. head karbussid vedelevad lademes....
Isegi, kui raha selle mootori viimase peale tuunimiseks ei ole (kusagil 180HP venitatakse sellistega), siis üldteada ju on, et ainuüksi korraliku nukkvõlli, mõningase sisse- ja väljalaske täpsemakstöötlemise ja korraliku täiesti tavalise 32/36DGV-ga piisab, et saavutada ~110 hobujõudu...
Bensiini võtab ta siis küll....aga kes vanakesega kavatsebki pikamaaotsi teha...?
Vasta
#3

Heh, Kentist 110hp on ikka tõsine uuristamine, mitte päris jalutuskäik pargis.

Kui mootorit lahti teha väga ei viitsi, siis on kaks varianti: odav variant on 2,0 pritsega Pinto (Sierra OHC), millelt võib soovi korral pritse ka karpaga asendada, võimsuses eriti kaotamata (tähtis on kasutada pritsekaant, see on parem kui karpakaas). Stockis 115hp. http://pumaracing.co.uk/pinto.htm

Teine, kallim-moodsam variant on Zetec E. Neid tuli tehasest 1,6, 1,8 ja 2,0 liitristena. 2,0 on raskem leida, 1,8 teeb stockis 130hp ning väikeste bolt-on modidega 155hp. https://www.burtonpower.com/technical/tt_zetec.html
Vasta
#4

Postitaja: rockandroll - Täna 02:33
Mootor peaks minema Taunusele. Probleem siis selles, et need pagana v6 mootorid fordil kaaluvad hirm palju ja väiksematel pole nagu ka mingeid kw-te ja pensiini võtavad niipalju nagu oleks turbo peal.

väike märkus,turbiin tõstab kasutegurit,sellest tulenevalt ka kütte kokkuhoid,mitte vastupidi.
Vasta
#5

Turbo pealepanekuga kütusekulu kasvab. Kasuteguri kasv väljendub bhp ja l/100km suhte paranemises, mitte otseselt kütusekulu vähenemises.
Vasta
#6

Kui originaal oluline ei ole, siis ma läheksin ka Zetec`i peale....Ja just kahese....
Vahepeal müüdi saaleveaga Mondeot siinmail ka juba 7000 eeguga (mingi www.romu.ee -s vist), ülejäänud keretykid saab ju Mondeoistidele maha müüa....Smile

Jesper: Kentist 110hp, tahad teeme panuseid....? Smile)))
P.S. Kas meil kusagil vist mingi dünostend ikka oli...? Laki Autos äkki?
Vasta
#7

Ei no ma ei ütle, et see võimatu on, loomulikult on see võimalik. Lihtsalt noh ma hindaks selle pingutuse raskusastet umbes nii, et sama vaevaga saab 2,0 Pintost u. 180 hp. Ehk siis kogenud meeste rida. Nutsu peab ka natuke üle keskmise olema. Ma arvan, et teema algataja soovis pigem lihtsat ja odavat bolt-on lahendust.

Laki Autos pole mingit stendi, küll aga Laki Tuningus. Eraldi teema on muidugi veermikudüno täpsus.
Vasta
#8

Mul on see piirang, et kerenubri järgi peaks Capril 1600 Kent olema ja tahaks teda ikka 100% originaali saada. Vähemalt välimuselt. Mingit kiirestisõitmise autot sellest ei taha teha.
Praegu tal tegelt on 2ne Pinto peal, aga 69ndal polnud keegi sellest veel kuulnudki....Smile..niiet see läeb kiirelt kellelegi teisele....

Samas, mul pole veel korralikku plokikaantki; plokk ise , tõsi küll, õnnestus üsna originaalne juba leida...(valunumbriga 2737E6015B, kui see midagi ütleb...)

Niiet, terve 2ne Pinto vahetada 16 Kenti plokikaane vastu...)
Vasta
#9

Aga selle Zetec´i pealepanekuks, tasgasillaveolisele, tuleb ju kõvasti pusimist. Kas on olemas ka vanemaid V mootoreid mis pole nii rasked, oleks vaja rohkem sellist lihtsat ja vastupidavat aga samas võiks ka autot edasi lükata?
Ja nende fordi V mootoritest vist siiski parim 2.8. 2.0on lahjam kui rida2.0, 2.3 võtab jälle bensiini samapalju kui 2.8.
BMW mootorid pole vist ka midagi head

rockandroll
Vasta
#10

stihl Kirjutas:Praegu tal tegelt on 2ne Pinto peal, aga 69ndal polnud keegi sellest veel kuulnudki....Smile..niiet see läeb kiirelt kellelegi teisele....
2ne Pinto võeti kasutusele (ka Capril) 1971, nii et väga kaugele ei jäägi...

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#11

Sattusin volvo 2.8 V6 mootori otsa, lähiajal lähen vaatama.
Mis need mootorid ka kaaluvad, teab keegi? ise arvan et sama mis fordil aga iseenesest peaks ju olema parem ja vastupidavam.

rockandroll
Vasta
#12

Ma ei mõista, mis seal Zeteci juures rohkem pusida on kui mingi n Volvo mootori juures. Vähem pusimist on ainult siis, kui valid tehasest paigaldatud mootori.
Vasta
#13

zetec-ile peab ju teise kasti panema, minuarust nad kõik esiveolistele tehtud, pole ka ühel küljel mootori kinnitust. tagaveolise mootori panemisel peab ta ainult ära mahtuma, ja tuleb käpad kinnituseks teha. Kui volvo mootor koos kastiga ära mahub pole ju eriti pusimist.
Aga ei kujuta ette kui suur ja raske see mootor on.

rockandroll
Vasta
#14

No sinna sobib Sierra või mõne muu tagaveolise Fordi kast, Fordi insenerid on laisad, kesse ikka viitsib poldijaotust muuta Smile

http://www.zetecinside.com/xr2/gearbox.htm

Eks sa ise tead, aga kui eesmärgiks ei ole mootorit lahti võtta ja kruvideni üle käia, on Zetec ülalmainitud variantidest kõige rohkem bang-for-the-buck.
Vasta
#15

Pole konkreetsete mootorite vastu huvi tundnud, kuid soovitan silmas pidada ka seda, et mõnel esiveolisel võib olla mootor viltu kapotiall, et paremini ruumi ära kasutada vms, sellest tingituna võivad olla mõned õlituseripärad (karteripõhja hakkab otse paigaldamisel õli valesse kohta kogunema vms). Suurt probleemi need endast ei kujuta, aga lihtsalt on parem seda arvesse ka võtta.

E23
Vasta
#16

See konkreetne Volvo mootor justnimelt ei pidanud olema kõige vastupidavam. Kui ma ei eksi, siis oli see koostöö Renaultiga. Pidavat mitte kestma nii hästi kui näiteks B20, B21 või B23 ning jupid olevat suht kallid.

Räägin ainult kuuldud ja siit sealt loetud ning meelde jäänud juttu. Endal otsest kogemust Volvo 2.8ga ei ole.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#17

Fordi 2.9, kindlalt 2.9. Juhtmestiku panek ei ole mingi peavalu. kW võibolla tõesti vähe aga see eest on pöördemomenti.
Vasta
#18

Ja üleüldse, miks mitte Fordi 2.0EFI? 85kW ei ole väga vähe ka selle kere jaoks.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#19

On küll Smile

PS. see "2,0EFI" = "Pinto".
Vasta
#20

Hihi. Eino, eks ta lõppkokkuvõttes jääb muidugi vast väheks.
Ja tänud info eest, mis Pintot puudutab, mul oligi suht segaseks läinud kõik see kompottSmile

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne