Postitused: 204
Teemad: 6
Liitus: Oct 2004
Maine:
3
ma siiski arvan, et lihtsam oleks sapaka mootorist teha? samas mosse mootoriga tekib ju paigutusega jama.
Vana tehnika ja veokite huviline
Postitused: 1,756
Teemad: 73
Liitus: Sep 2001
Maine:
13
Kui kasutad 2141, siis ei tohiks probleemi olla. Tagaveolise mosse puhul tuleks mootor keskele asetada, juhi kõrvale näiteks...
Endal on tehtud Moskvich bagi , mootor ees sai siis mingi vanema bmw lat roolist sinna lattrool tehtud , kardaan on ainult veel puudu .
Postitused: 1,485
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
19-01-2006, 16:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2006, 18:56 PM ja muutjaks oli
vootele.)
Kui tahad 2141 käigukasti, siis on üks pakkuda. Otsa lähevad nii mosse kui lada mootorid (sidurikorpused erinevad). Sellega saaks päris hästi teha keskmootoriga bagi (mootor on tagatelje ees, juhi selja taga)
Postitused: 2,994
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
19-01-2006, 21:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2006, 21:34 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Missugune see 2141 käigukast on? Kas ta on tavaline esiveolise kast või pikiasetusega mootoriga esiveolise kast ehk nn transaxle?
Postitused: 649
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
Nii plaju kui mulle on kusagilt kirjandusest ette jäänud kutsutakse transaxle'ks tagasillaga integreeritud käigukasti. Või on see nimetus lihtsalt otse käigukastist võetavate veovõllide kohta? või hoopis muu? Vabandan OT pärast aga lihtsalt hakkas huvitama.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Transaxleks kutsutakse jõuülekannet, kus mootor on ees ja käigukast tagasilla juures, kas siis sillast eespool või tagapool. Nimetus võeti kasutusele 1961 Pontiac Tempestil, kuid süsteem ise oli kasutusel palju varem, näiteks ka mõnedel sõjaeelsetel Škodadel.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 7
Teemad: 2
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
to reix -- räägid ehk lähemalt sellest. Kuidas on sidur tehtud ? endal ka sama mootor ja hetkel uurin/otsin ka käigukasti mis sobiks sinna otsa. See mootor on vw golfi mootor ?( vähemalt mul on ) oleks asjast töesti huvitatud
Postitused: 254
Teemad: 15
Liitus: May 2006
Maine:
1
ma saan ReiX'i postitusest aru, et see on audi mootor ja kast.
Audi esiveolised ongi ju pikimootoriga... umbes ainult pealepanemise vaev.
Postitused: 20
Teemad: 1
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
audil ja golfil on erinevad sidurid ja hoorattad, mootorid on sisuliselt samad, kui kasutad audi kasti pead ka audi hooratast ja siduri korvi kasutama, golfil on teine süsteem, loomulikult võib ka muid kombinatsioone teha aga originaal oleks kõige lihtsam ja odavam. Audi asjade kasutamine on ka suht mõistlik, juppe terve maailm täis ja ei makasa ka palju. Edu ehitamisel!
Postitused: 18
Teemad: 6
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
siin juba vastatud et audi tehnika lihtsalt peale tõstetud aga meil on vanema tüübi käigukast b2 pealt vist ja b3 audi 80 mootor, sidur on audi originaal, nii palju on tehtud et differ on kinni keevitatud.
golfi ja audi sidurid on jah täiesti erinevad et kui tahad audi kasti golfi pealt võetud mootori otsa panna siis pead ka audi hooratta ja siduri panema.