mul on Tavrija venekeelne raamat. kui huvi...priva...
Postitused: 4,835
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
Tegelikult on tegu ZAZ-1102 "Tauria"-ga.
Postitused: 5,769
Teemad: 731
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Minu mäletamist mööda oli nende mootori kapremondi soovituslik läbisõit midagi alla 100 000-e. Mu esivanem, kes Tauria soetamise plaani pidas, luges seda Za Ruljomist ja loobus.
Mootorit annab asendada küll, kuigi 1:1-le asemel minevat (ilma suurte ümberehitusteta) jõuallikat vist polegi. Ei mäleta, et venelased seda mootorit kusagilt maha oleks viksinud.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
23-01-2006, 12:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2006, 12:46 PM ja muutjaks oli
jurkman.)
Aspelund Kirjutas:Minu mäletamist mööda oli nende mootori kapremondi soovituslik läbisõit midagi alla 100 000-e. Mu esivanem, kes Tauria soetamise plaani pidas, luges seda Za Ruljomist ja loobus.
A.
Ei ole see asi nii hull midagi, tean kahte inimest, kes, muidugi "omal ajal", ligi 200 000 Tauriaga maha kütsid, polnud mootoril häda midagi. Vast põhjus ikka suhtumises, et mingi sapikas, sellele anname valu ja õli ei viitsi vahetada. Korralikes kätes masin nagu iga teine.
Kuna ise pole omand, siis võin ka muidugi eksida.
Postitused: 68
Teemad: 4
Liitus: Jul 2005
Maine:
0
24-01-2006, 21:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2006, 22:02 PM ja muutjaks oli
ifffff.)
omalgi oli aastapäevad tavria minuarust on tegemist väga lihtsa ehitusega ja vastupidava autoga kuigi jah suuuremat sõidumugavust ta pakkunud tavria suur pluss on yliväike bensiini kulu mina sain hakkama pikematel otstel 4.6l /100 km seda 100000 km läbisõidu ja remondi juttu ei tasuks uskuda sest minu masinal oli turjal 13 eluaastat mootoriremondita kuid mootor töötas igati kõbusalt pigem ikka tasuk tihedate mootoriremontide põhjust otsida iseendast (vahetamata õli filtrid jne)
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
24-01-2006, 22:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2006, 22:20 PM ja muutjaks oli
Martti.)
Üks legend: Kui Tauria tehasest väljus ja platsile omaniku ootama läks, siis selle lühikese ajaga jõudis juba rooste kallale tulla sellele.
Ei tahaks uskuda et see päris nii kiiresti käis, kuigi Õismäel seisid kõrvuti Tauria ja ZAZ 968 ja viimane oli ikka kõvasti paremas korras kui Tauria. Taurial olid mõlemad esitiivad täitsa läbiroostetanud ning roostet leidus mujalgi. Taurial oli ülevaatuse kleeps 05 aga 968-l vist 03 või 04.
Postitused: 752
Teemad: 41
Liitus: Jun 2005
Maine:
6
mootor minu arvates täiesti normis,ei näe küll põhjust miks teda vahetada.ise sõitsin lühikese ajajooksul umbes 15 000 km.selle ajaga kõrvaldasin kõik vead ja müüsin ta edasi.veidraid tehnilisi lahendusi leiab küll,kuid kui kõik korras on töötab ilusti.kütet võttis keskmiselt 7,5 sajale kiirus maanteel oli 100-110.ventilatsioon hea soojendus väga hea.jättis mulle igatahes hea mulje.(samas olen inimene,kes leiab vist igas autos midagi head ja huvitavat).jõudsin jällegi sinna,et kõik autod on head,kui nad on korras.
Postitused: 18
Teemad: 2
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
tavria on nagu iga tolla aja vene auto. laguneb päris kõvasti(mitte kere). ise sõitnud '94 aasta tavriaga. sellel on palju jamasid olnud, küll karbussiga ja genekaga. auto oli saades 3 aastat seisnud ning need olid seismisest tingitud vead. auto iseenesest võtab vähe bensiini ning kui on korralikul hooldatud on lausa lust sõita. Tavria on parim.
slline probleem ka mu tavrial, et mootori tyhikäik on päris ebayhtlane, et nagu karpa ise tahab suht kõrgeid tühikäigupöördeid hoida, kuid samas vahest langevad pöörded nii maha et sureb koopis välja..... peal tal mudu originaal karpa. kas on mõtet sinna näiteks sixi karpa peale panna? või annab vana kuidagi parandada?
neil Tavrijatel, millega kokku sai puudutud, seisid kõigil 21081 karbussid. minu käsutuses olev varuosakataloog ainult sellist tunnebki...
Postitused: 752
Teemad: 41
Liitus: Jun 2005
Maine:
6
enne vahetamist,võta ta lahti ja tee puhtaks,kui vaja vaheta tihendid.soovitav oleks ka sisselaske tee üle vaadata ja veenduda ,et ta kuskilt lisa õhku ei saaks.siis veel reguleering ja peakski korras olema.
minul on see protseduur enamasti nii käinud.harva on olnud düüsid või siibri võllid kulunud.enamasti asjad lihtsalt mustad ja nn ära timmitud.
Postitused: 18
Teemad: 2
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
kindlasti karbuss puhastada. endal jama ujukiga olnud.
aga samas kui "toore" peale tõmban (kasvõi natukese) käib mootor yhtlaselt, kuid tyhikäigust nats kõrgematel pööretel ......
Postitused: 18
Teemad: 2
Liitus: Aug 2005
Maine:
0
14-02-2006, 17:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2006, 17:24 PM ja muutjaks oli
ando.)
ma küll ei tea su asukohta, aga juppe peaks saama tellida põlvas, surnuaia juures asuvast vene autode varuosapoest. Põlva inimesed äkki annavad sulle isegi numbri. täpset addressi poel kahjuks ei tea.