Capri taassünd...
#61

Õnnestuski eile selle mootoriehituse parema osa kallale asuda - alati on ju kõige meeldivam kogu selle vanarauamajanduse juures just asjade taas kokku monteerimine.
Võtad aga riiulist kas siis uusi või täiesti uue sarnaseks tehtud asju ja liidad neid omavahel värskete poltide - mutritega....
Lahe.

Niisiis kokkupanek.

[Pilt: imgp07586jj.jpg]

Raamsaaled sisse, vänt sisse, raamid õige momendiga kinni ja ongi põnev moment käes: kas käib ringi või ei käi...

Käis ja üsna kergelt.

Järelikult on vänt sirge ja kõik õigesti lihvitud. Vända pikilõtk oli samuti normi piires, 0,15mm, sel mootoril on lubatud isegi kuni 0,28mm.
Asusin kolbe ükshaaval sisse panema ja kepsusaalesid kinni keerama. Ükshaaval, ikka sellepärast, et kui kusagilt midagi kinni poob, on kohe aru saada, kus.

[Pilt: imgp07613yq.jpg]

Seekord (alati on miskipärast mingi jama nendega) oli saaledega kõik korras ja vänta on käega võimalik pöörata ka pärast viimase kepsusaale kinnikeeramist.



Powerbuilder`i portreefoto, (mis põeb kannatamatult, et saaks lähiajal hakata tormama umbes 20m/sekundis):

[Pilt: imgp07680jj.jpg]



Kenti 234 sportnukk, mis pole oma elus veel ühtegi tõukurit tõuganud, on samuti valmis startima:

[Pilt: imgp07769rt.jpg]



Nukkvõlli ajami paigaldusel tekkis ka lõpuks esimene tõrge. Olles paigaldanud mõlemad ketirattad, oli kohe selge, et midagi on valesti:

[Pilt: imgp07816vw.jpg]

Ometigi oli hammasrataste komplekt tellitud Kenti mootorile, kuid silmaga oli näha, et nukaratta offset on veidi mööda. Ilmselt on olemas mingi uuem versioon ka...
Ehk siis tuleb tellida uus ja õige ketiratas, või, äärmisel juhul, panna tagasi vana. Kuna viimane ei olnudki eriti kulunud, siis ilmselt lähen seda teed...








Vasta
#62

Lihtsalt lust vaadata seda teemat, asjakohane ja pidevalt täienev, hästi kajastatud. Mis peamine inspireeriv.
Minu poolt igatahes tänud sulle stihl, et sa oma tööd ka laiemalt tutvustad.
Vasta
#63

stihl Kirjutas:... nukaratta offset on veidi mööda.
Hing jääb valutama, kui vana ratta paned mootorisse ja uue riiulisse. Kas vända ketiratas on vända peal sama paks, kui vana? Äkki on paksem ja laseb maha treida. Või vändarattalt maha treida ja väljapoole puks vahele teha, et rihmaratas õigesse tasapinda jääks? Või nuka ketirattale distantspuks vahele teha kui asendi fikseerimine on tiftiga ning vasta kaant ei lähe?

Huvitaval moel maandusin eile oma konega samas kandis probleemi otsa. Nuka ketiratas on keskelt kõrgem, kui vana ja kaan peale ei mahu. Ise ka loll, ei proovinud enne, kui tihend juba mastiksiga koos. Mingi sünkroonne anomaalia? Täna panen pinki ja lasen madalamaks.
Vasta
#64

Tegelt on hing isegi rahulik, sest uue ketirataste (tootja oli mingi Bugatti vist) paari hind oli 90.- eesti krooni, mis, teoreetiliselt, ei saa mingi kvaliteetasja hind olla...Cool

Niiet panin ikkagi FoMoCo kirjaga ratta tagasi ja kasutasin sellest uuest komplektist ainult vedavat, vända küljes olevat ratast.

Muideks, autode vead kipuvadki sünkroonsed olema; olles ~10a erinevates margiesindustes töötanud, olen selles üsna veendunud....Wink
Vahepeal kahtlustasin isegi astroloogiat....ja siiamaani pole paremat põhjust välja mõelnud....

Vasta
#65

Tubli töö, omalgi juba näpud sügelevad et saaks oma kola kätte
ja GARAGESSE `elama kolida` aga mul juppidel veel pikk tee tulla
ja peab ootama, ehk mai kuus saan toimetada.
Aga jah, inspireeriv vaadata tõesti, jõudu siis Wink
Vasta
#66

stihl Kirjutas:Aga miks ma selle kuivsoodaga üldse tõmblen?
Ka IIIFFFARi poolt esitatud soomepoiste piltidel nad ju kirjutavad, et "Lasikuulapuhallus on nopeampi ja taloudellisempi..."

Sellepärast, et  ma ei tea, et Eestis sellist teenust keegi kusagil ametlikult pakuks....


Selle tsitaadi kirjutamisest on möödas juba mõnda aega ja, täna, pean tunnistama, et asjad on muutunud.

Mees, kes klaaskuulipritsi ametlikult pakub, asub Tartus, Aardla 23 ja tema firma nimi on Estpresto. ( vaata ka http://estpresto.ee/ )

Keset tuba seisab selline seadeldis:

[Pilt: imgp08093um.jpg]


..ja seadeldise sisse sai esmaspäeva lõuna paiku pandud ka minu Fordi jupid:

[Pilt: imgp08100nb.jpg]

Lisaks võib pildil näha ka hea sõbra Villu Rõõmus`e Jaguari paari jubinat.


Valmis asjad lubas firma mulle Tallinnasse ära saata, täna peaks millalgi kätte saama.
Siis ka uued pildid tulemusest.
Vasta
#67

Eile, peale lõunat, jõudsidki puhastatud jupid Tartust kohale...
Tulemus oli üle ootuste hea:

[Pilt: imgp08187cr.jpg]

Alumiinium oli läinud ideaalselt puhtaks ning pind siidine ja läikiv:

[Pilt: imgp08197fs.jpg]

Ilmselt ei vajagi need osad rohkem mingit töötlust, niiet võib jätta nad nii, nagu nad on, s.o. ei värvi ega lakki pole vaja.

[Pilt: imgp08232ds.jpg]


Töö maksumuseks (koos Jaguari genekatükkide ja pedaalikarbiga) kujunes 250.- eeku, mis mulle tundub küll ülimõistlik.

Küsisin Urmase (Estpresto OÜ) käest, et kas ma võin tema teenusest ka avalikult rääkida; vastus oli, et ta, loomulikult, aitab ikka, kui kellelgi sama mure.

Niiet, kui kellelgi vaja puhastada alumiiniumi, silumiini vms, olge lahked, koht, kus tehakse, on olemas.
Urmase tel. on 733 9629.
Kui tegemist kaugema kohaga, saab pakisaatmisega ka kaubale...
Vasta
#68

Jep, klaaskuul teeb "uueks", alumiiniumile sellest paremat pole. Vahva, et nisuke koht olemas

loll on loll olla.
Vasta
#69

Väga muljet avaldav tulemusWink peaks oma V8 sisselaske kah vist tartusse
saatma. Kas paki saatmisest täpsemalt kah juttu oli?
Vasta
#70

Paar küsimust tekkis.

Kas sul on õnnestunud lahendada juppide värvimine samas ruumis  muu projektiga, või on värvimiseks kasutada eraldi ruum? Mul jama selles, et ruumiks on üksainus kitsas (4x6 m seest) garaaž. Kui projekti sees pole, saab kuidagi hakkama, kuigi pasandab tolmuga kõik parajalt täis. Kui aga auto on sees ja ei ole liigutatav, on häda majas. Panen katte peale küll, aga ruumi jääb väheks ja tolm poeb ikka igale poole. Väljas ka ei tee, eeldab suve ja kogu muu tehnika evakueerimist ohutusse kaugusse. Alternatiiv on sobiva suuna ja tugevusega tuule ootamine. See on parajalt tülikas ja vaevalt et naaber peab lugu õunapuudest, mis on disainitud Ford light blue mootorivärviga.

Kas ja mida kasutad igasugu papptihendite (keti kaan, veepump, bensupump jne) katmiseks parema tihendamise eesmärgil enne kokkukeeramist? Samas oleks vaja, et tihendid totaalselt külge ei kleepuks, muidu on jubedalt kaapimist, kui uuesti lahti võtta. Ise olen väikesed aja õhukesed tihendid nagu bensupump lihtsalt õliseks teinud. Suurematele ja paksematele avastasin hiljuti KleenFlo toodangust aerosoolis sealeri. Katse sai tehtud, loodetavasti saab varsti tulemusi testida. Detailide pinnad olen hästi kergelt õlise lapiga üle käinud, kuigi kästakse lahustiga puhtaks teha. Senini on nagu toiminud.

Ette tänades, Margus
Vasta
#71

Paki saatmisega on nii, kuidas parasjagu kokkuleppele saad. Võid lasta sõbral asjad kohale viia; võid panna Cargobussiga Tartusse (siis pead Urmasega enne kokku leppima, et ta need terminalist üles korjab) või,  misiganes...
Tal endal on ka mingi koostööpartner, kes mööda Eestit asju laiali veab, need küsisid Tartust Tallinnasse ühe kasti eest 100.-

Margus61: probleem täpselt sama siin. Et eraldi ruume ei ole...
Garaazh on samamoodi suht kitsas ja värvida, kui auto sees on, pole võimalik.
Seetõttu olen alati ka proovinud töid niimoodi planeerida, et kere oleks samal ajal kusagil mujal. Jaguar ntx oli maalri juures kolm nädalat - selle ajaga jõudsin kõik muud agregaadid kodugaraazhis üle tuisata.
Vahel on töötanud ka selline skeem, et kui auto ei sõida, siis olen saanud ta ajutiselt kõrvalboksi lükata (meil on mõned tyhjad, eelnevalt pead muidugi boxiomanikult luba anuma...)
On juhtunud ka seda, et naabrimees tuleb küsima, et, kle, sa ei oska öelda, miks mu autol mingi pruun tolm peal on, et ise, omateada, nagu pole kõrbes käinud.....?(mina olin just eelmine päev mingit torikat kruntinud...)
Naabrimees sai tasuta välispesu muidugi...Toungue

Sada häda, ühesõnaga. Ei ole kerge see hobitegija elu.


Mis puutub papptihendi tihendamisse, siis minu kogemused näitavad, et seda peab kindlasti tegema. Vanade mootorite tihendipinnad on nii või naa kas täkitud, kõverad või  ebaühtlased. Ja kõiki pindu niikuinii ei jõua lasta üle lihvida....
Kasutanud olen selleks näiteks Kenti Sili Gasket 2, mida Eestis müüb Kevamer. ( http://www.kevamer.ee/ ).
Loomulikult, kasutada võib mis iganes tihendusainet...peaasi, et ei oleks väga odav ja hiina oma...Wink
Kui midagi metsa läeb ja asi uuesti lahti tuleb võtta (Jaguaril ntx sain 8 korda vasakut klapikambrikaant peale-maha võtta), siis saab selle kuivanud massi suht lihtsalt maha pühkida/kraapida...
Loomulikult tuleb teda peale kanda vaid imeõhuke kiht, et pärast midagi välja ei paista...
Õli mina ei kasuta. Kui läheb tihend katki, pigem lõikan uue.
Aga eks see on kõik individuaalne, eesmärk on ju see, et midagi läbi ei tuleks ja ilus ka jääks.

Muideks, oled tähele pannud, et igal heal auto restaureerijal on oma "käekiri", mille järgi tema tehtud masinad lähemal uurimisel kindlasti ära tunneb...?
See kujuneb muidugi aastatega ja läbi vere ja vaeva.....ja on enamasti erinev...Rolleyes


Vasta
#72

Veel üks huvitav detail, mida autotaastamise puhul jagada:

Piduri peapump.

Minu auto küljes olev peapump on asendatud uuema versiooniga (ilmselt on keegi teda pisut "tjuuninud"....Smile), millel on juba esimeste ja tagumiste pidurite mansetid eraldi.

See, aga, mulle ei sobinud. Uurisin välja, et originaalis on tal küljes olnud ühe mansetiga lihtne Girlingu pump.
Uurisin, kust seda saada on. Selgus, et polegi. Ei kasutatud peast, ei uuena.

Mõlkus mõte, et taastab siis selle pealoleva tjuuningu-pumba...( noh, et galvaanikast läbi + uus kolb + uued mansetid. Takistus tekkis, aga, pumba peal oleva pidurivedeliku paagiga. Tavaliselt õnnestub nad hambaharja / soodapritsi / millega iganes puhtaks ja uuesarnaseks küürida, see, konkreetne, aga, on lömmis.
Järelikult vaja uut.
Sakslaste http://www.oldcars.de/index_de.htm pidurisilindri paaki eraldi ei müü.
Koos paagiga, aga, on hind 186.- EUR`i

Siis, aga, samal ajal täiesti juhuslikult leidsin ebay-st pakkumise, täiesti õige asi, koos paagiga, tuttuus ja hind £30.-

Osalesin pakkumisel ja lõppsummaga £48.- (1100.- eek) tuligi asi koju. Välja näeb selline:

[Pilt: imgp08245kv.jpg]



Kõige huvitavam, mis asja juures, on see, et küljes on ka silt, millel kirjas, et tehniline kontroll on teostatud kellegi inspektor Stömpingu poolt ja kuupäevaks on 05. sept 1974...????

Nagu oleks tegemist mõne Astoni või RR varuosaga, eksole.....Toungue

[Pilt: imgp08263be.jpg]

Huvitav, kust nad kougivad selliseid asju...?

Vasta
#73

Ladude põhjadest kaevavad.

Inspection on ilmselt selle pärast põhjalik, et sellise üheosalise peasilindri puhul tähendab pisimgi munaus kõigi nelja piduri kadumist korraga.

Kust sa kaheosalisele mansetid said? Mina tellisin Voltast, aga sain ikka mingi pool-õige komplekti, kõige tagumine mansett oli puudu ning selle asemel oli mingi suur rõngas. Vist sain võimendiga silindri mansetid, aga mul ju võimendit pole.
Vasta
#74

Oleks mul selline ladu, ma küsiks nende asjade eest ikka kolm korda rohkem ...(krt, kui ma olen 30a ladu kütnud, see maksab ka midagi...)

Ohtlik värk jah, aga originaal...Toungue  

Mis puutub mansettidesse, siis osta kaks komplekti lihtsalt.
( Vaatasin, et ntx Frenkiti oma ( http://www.frenkit.es/docs/ford.pdf ) tellides maksab üks komplekt 40.- eeku. )

Vasta
#75

No see kõige tagumine on vähemalt minu omal hoopis teisest ooperist, mõõt on enamvähem sama mis teistel, aga kuju on miskipärast hoopis keerulisem.
Vasta
#76

Eile õhtul oli pisut aega tegelda

Kojameeste süsteemiga.

[Pilt: imgp08324bo.jpg]

Välisel vaatlusel selgus, et kõik oleks nagu küljes ja olemas, ainult keskmise kojamehe varre kinnitus .-..

[Pilt: imgp08464di.jpg]

...oli kunagi ära murdunud ja sinna kohta oli suht ebaesteetiliselt üks pikk ja kole meeterkeermega polt asemele keevitatud.
Ilmselt peeti armatuuri alt terve süsteemi mahavõtmist liig keeruliseks (selleks oleks oma paar tundi tööd kulunud!...Smile ) ning mingi kergema vastupanu teed, nagu tavaliselt...
Sellega ei teagi veel, mis saab, ilmselt kõigepealt proovin Fordi kaudu uut asja saada...

Hoovad ja kojameeste mootor said võetud algosadeks, terasest osad traatharjaga kergelt üle ja tavaline aerosoolnitro peale:

[Pilt: imgp08455eu.jpg]

Ega ei hakka ju sellega kusagil enäitusele minema, pealegi, ei ole asja üldse armatuuri alt näha.

Mootor ise oli seest, kui uus:

[Pilt: imgp08359gg.jpg]

...ja piisas ainult osade ülepesust ja uuesti määrimisest.
Määrimine, on muideks selle asj ajuures kõige olulisem.
Kui kasutada valet ainet, saab paari aasta pärast sama tööd uuesti teha, s.o. armatuuri alt süsteem välja ja algosadeks. Alul proovisingi Shelli rattalaagrimääret, aga hammasrattad hakkasid juba minu garaazhitemperatuuri juures (~10 kraadi) käega keerates raskelt liikuma (s. o. määre takistas), seega sain asja teist korda lahti võtta, läbi pesta, uuesti määrida ja taas kokku panna.
Talvel oleks kojamehed kindlasti aeglaselt liikunud...

Teist korda kasutasin juba mingit Kenti ülikaasaegset HT täissünt määret, eks järgmise aasta talvel selgub, kuidas töötab...Toungue



Muideks, vahemärkusena kojameeste mootorite kohta: autoasjatundjate seas on avalik saladus, et ntx V.A.G. -i (Wolkswagen - Audi Grupp) insenerid on pikaajalise uurimustöö tagajärjel "leiutanud määrivate omadustega liimi", mille kuivamisaeg on umbes 5-7 aastat, ning mida väga laialdaselt kasutatakse oma tehase poolt toodetud autode mehhanismides.
Näiteks, kojameeste hoovastikus ja mootorites.

Ostab inimene poest Audi, kasutab seda kolm aastat, liising saab otsa ja müüb maha. Teise ringi ostja juba arvestab sellega, et autol enam garantiid ei ole ja asi võib vahel ka tõrkuda.
Ja jäävadki ühel heal päeval kojamehed kinni; tuvastatakse hoovastiku rike ja ostetakse uus varuosa. Saksamaal süsteemi keegi uuesti määrima vast ei hakka, töötunni hinne on üsna kõrge ning varuosa hind ei ole kuigi kallis.
Lõppjäreldus: tehas saab müüa varuosa, mehaanik saab tööd, klient saab korras masina ja kõik on häppid....Cool

Ja mis asja võti oli? Määre.

P.S. Kui keegi seda juttu ei usu, vaadaku kasvõi oma keldris mõnda vana ja aastaid seisnud vene tavotipurki: ei kuiva see määre nii kinni midagi.



Aga nüüd taas projekti juurde.
Samuti ei vajanud vahetust mootori puksid, ega harjad:

[Pilt: imgp08368gn.jpg]


Kuna kokkupanekuks pidin ootama, kuini kuivab värv ja poest ostma ka ühe uue stopperseibi, mille kogemata ära lõhkusin, siis oli käes aeg minna magama.....


Vasta
#77

stihl Kirjutas:Oleks mul selline ladu, ma küsiks nende asjade eest ikka kolm korda rohkem ...(krt, kui ma olen 30a ladu kütnud, see maksab ka midagi...)
Väheke küll OT ja käiks rohkem sdelano CCP alla, aga selliseid ladusid on ehk praegugi veel kuskil. Aastal 2000 rentisin endale ruume Hiiul Pärnu maanteel, oli vist endise põllutehnika ladude kontor. Need tohutud laod olid maast laeni täis alates kombaini, traktori ja veoautode juppidest kuni kolhoosiesimehe volga (pobeda) ja brigadiiri mokitsa juppideni. Kõik ilusti tavotised ja hästi pakitud,  venekeelsed kirjad peal, ning seisid sirgete ridadena laoriiulitel. Siis läksid laohooned müüki ning kogu seesolev kraam vabastati pakenditest ja loobiti eraldi konteineritesse - paber ja papp ühte, metall teise. Metalli sihtpunktiks oli teadagi mis koht. Neid 10m³ kandiseid konteinereid läks teele vast paarkümmend või rohkemgi kuu aja jooksul. Muidugi ebay-s seda kraami vaevalt oleks õnnestunud müüa, aga mõni vene tehnika taastaja oleks oma varuosade vajaduse mitmeks põlveks suutnud rahuldada. Sain minagi oma väikse osa sealt: laoriiulid olid 2" hööveldatud põrandalauad, mis nüüd minu kaminaruumi põrandaks on muutunud ja oma päritolu reedavad peale lihvimist ainult mingisuguste salapäraste dekoratiivsete rõngaste ja laikudega, mida tavotised jupid neile on kunagi jätnud.

Tegelikult tahtsin hoopis su projekti kiita - loen nagu järjejuttu ja ootan värskeid jagusid sellest!
Vasta
#78

Nonii. Stopperseib muretsetud ja värv kuivanud, kojameeste süsteemi võis kokku panna.

Tulemus jäi päris kultuurne:

[Pilt: imgp08744ze.jpg]

Seda paremat kojamehe varre võlli ei õnnestunudki elustada, ilmselt on ökonoomsem kusagilt uus leida. Et endale see paremini meelde jääks, panin ma ta esialgu paika küll, aga hoovastikku külge ei ühendanud.

[Pilt: imgp08751ge.jpg]

Kui kellelgi ripakil selline hoovastik, olge head, andke teada.

Vasta
#79

Kontakteeru Bastardiga, kui mu mälu mind ei peta siis sai ta minu autost üle jäänud hoovastiku endale, noh ja vaevalt ta kahe hoovastikuga korraga sõidab.

Ma muidugi mürki ei võta, et seal üldse samad jupid küljes on, aga silma ja pildi järgi tunduvad küll sarnased.
Vasta
#80

Tänud, Jesper, Bastardi "lao" olin juba unustanud....Smile

Eile oli ühtlasi pisut aega tegelda ka

Käigukasti defekteerimisega.

Kõigepealt oli üldse tegemist, et see õline käkk auto küljest ilma tõstukita garaazhis kätte saada ja Põlvast Tallinna toimetada, nii, et kasutuses olev ja heleda sisuga pereauto ka "ellu jääks"....

[Pilt: im0007801yc.jpg]

Siiski ei pidanud keemilist sisepesu tegema...Smile

Kasti hakkasin lahti võtma õhtul kell 8 ja poole kümneks olid tulemused näha:

- Fordiklubi meeste andmetel üpriski defitsiitne kastipadi oli täitsa elus ning vahetust ei vaja:

[Pilt: imgp08889cf.jpg]

Piisab vast ainult terasharjast ning galvaanikast.




- Selline asi juhtub siis, kui käigukastis pikka aega õli ei vaheta ning auto seisab ühe koha peal, käima panemata u 10a:

[Pilt: imgp08918hn.jpg]

See õli korrosioonikindluse asi on ju üleüldse üks ammune ja väga levinud müüt: arvatakse, et kui asi/mootor/kere/misiganes on õliga koos, siis see kaitseb teda jube hästi rooste vastu.
Tegelikult on vastupidi: kui asi oleks pigem kuiv ja puhas, säiliks ta paremini.
Kõik ju mäletavad, et alles hiljaaegu pritsiti autode karpidesse vana õli, et neid rooste vastu kaitsta; effekt, aga oli hoopis vastupidine: karbid pool aastat püsisid korras, siis, aga roostetasid veel rohkem. Ja seekord juba seestpoolt väljapoole....
Samamoodi on piduriõliga: ka see tõmbab endale vett sisse, muutub "pehmeks" ja paneb kolvid - silindrid seest roostetama.

Seetõttu tulebki kõiki vedelikke korrapäraselt vahetada, mis siis, et auto ei sõida...
Kui ei usu, vaata seda kolmanda/neljanda käigu lülitusmuhvi ülevalpool.



Tagumise käigu hammasratas on oma tagurdamised tõenäoliselt juba lõpuni tagurdanud:

[Pilt: imgp08929du.jpg]

Originaalosa tõenäoliselt maksab ~1-2k, seetõttu on aktuaalne doonorkasti muretsemine.
Kuna see on kõige tavalisem 4-käiguline kast ja enamus fordirahvast on nad 5-käiguliste vastu välja vahetanud, siis vast doonoriga probleemi ei tohiks tekkida....


Vahetamist nõuavad ka käigukahvlid:

[Pilt: imgp08979sg.jpg]

need vast kannatab poest uued osta. Võibolla...Rolleyes

Vahepeale ka üks hea uudis, sünkronisaatorid (muidugi nagu kiuste selle kasti kõige odavamad varuosad) on kõik heas seisus, peaaegu uued. Tundub, et nendega on keegi hiljuti (nii umbes 10a tagasi) tegelenud:

[Pilt: imgp09011fv.jpg]


Kasti demonteerides nii- ja naapidi pöörates kukkus järsku välja üks "mees", kes sinna kohe mitte kuidagi ei oleks tohtinud kuuluda:

[Pilt: imgp09043td.jpg]

Huviga asusin uurima, kust mees pärit.
Selgus korraga lausa kaks head asja. Kuna Capriga enne lahtivõtmist olin ka paar ringi sõitu üritanud teha, siis teadsin, et esimene käik ei püsi tal korralikult sees ning hüppas ise pidevalt välja.
Peavõlli tagumine laager ...

[Pilt: imgp09083xt.jpg]

...nägi välja selline ning viga, ja ühtlasi ka "mehe" päritolu oli leitud: separaator oli mingil põhjusel purunenud, kogu laagri sisemine saale nihkus lülitusmuhvil "eest ära" ning käik ei saanud üldse korralikult sisse minnagi.
Vähemalt hea seegi, et viga leitud, laagri oleks niikuinii välja vahetanud...

Muud asjad paistsid peavõllil kõik enam vähem korras olevat, nii hammasrattad, kui lülitusmuhvid:

[Pilt: imgp09071wa.jpg]





Hakkasin otsi kokku tõmbama.
Märkmikusse said kirja järgmised punktid:

1. Tellida uued: esilaager, tagalaager, mõlemad simmerid, käigukahvel (1/2 käik), kardaanipuks, spidoajami plekk-kaan (mille tagusin puruks, nii kõvasti oli kinni...) ja pabertihendid.
2. Liivapritsi ja värvi: sidurikoda + kastikorpus.
3. Klaasipritsi: käigukasti kaan + kasti tagaosa.
4. Galvaanikasse: kõik poldid, mutrid, kastipadi + plekist tagakaan.
5. Pesumasinasse: üldse kõik, mis mahub ja seda esimesel võimalusel, enne teisi protseduure.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne