Capri taassünd...

Stihl!

Sina oled siin seda klaaskuuli värki päris palju nämmutanud.
Mul on eneselgi asjad Urmase juurest läbi käinud, aga ta hoiatas, et pritsitud detailid on vägaväga altid määrduma. Küsis kas olen laki või millegi peale mõelnud.
Veel pole, aga ilmselt mõtlen.
Tahaksin teada, et.. Kuidas sinul nende vidinatega on. Kipuvad väga kergelt määrduma?


Andres.
Vasta

Liblikmutter Kirjutas:pritsitud detailid on vägaväga altid määrduma.

Ka uued krobelised aludetailid altid määrduma, ehk siis,
hoiatatud määrdumine absoluutselt autentne on...Toungue

loll on loll olla.
Vasta

Arvan, et sõltub materjalist.

See sulam, millest ntx. karburaatorid valatud on, küll ei määrdu:

[Pilt: pilt_full.php?pilt_id=239]

Pilt on tehtud pärast esimese 10t km läbimist ja pestud eelnevalt pole. Ja pildil oleva karburaatoripaari tornid on lakitud, alumised osad mitte. Mingit vahet küll ei ole.
Keskmine karburaator (mis toorest annab), on lihtsalt taastamise käigus hoolikalt pestud (tavalise veljehappega, kui ma õigesti mäletan) ja ka see näeb enam vähem välja - alati polegi pritsida vaja.

Kui on tegemist mingi viletsalt valatud (seest poorne) alumiiniumtükiga, siis vast oleks kindlasti mõttekas ta üle lakkida. Ja, tingimata, mingi korraliku 2k lakiga, et asi hiljem kollakaks ei tõmbuks.
Vasta

Nonii, kevad käes, sama hästi kui suvi, Jaguar ammu valmis. Kas on midagi uudist ka Capri rindelt?
Kui huvi on, siis on välja pakkuda üks Mk1 Capri tehase manual aastast 1968 pdf faili kujul, saksa keeles. Lisaks ka uuem manual, kus on infot 1,3 ja 1,6 mootorite kohta mootori kood sildil vastavalt J2, LC;LE. Ka see manual on saksa keeles. Ise samuti Capri omanik Big Grin
See klaaskuulpritsi teenus sai endalgi ära proovitud, algne tulemus suht hea, kuid tuleb tõdeda, et suht kergelt määrdub...tegemist V6 mootori sisselaske kollektoriga.
Vasta

Capri jaoks ei taha mitte kuidagi aega jaguda, hetkel röövib põhiressursi selline masin:

[Pilt: imgp6180dj9.jpg]

(kes arvab ära margi ja mudeli?)

Aga Capri pdf-i eest oleks väga tänulik ja ootaks seda siia: hart@klassikarent.ee
Vasta

stihl Kirjutas:(kes arvab ära margi ja mudeli?)


Jagge Mk 10

aga kui mu auto liigub valguskiirusel, kas on siis esituledest veel kasu?


Otsin pagasniku luuki 1/43 M407-le
Vasta

Keegi tore inimene on omale Jaguar MK X soetanud? Iseenesest loogiline jätk, MK VII ja MK IX on ju liiga ühesugused.
Vasta

Kas see paistabgi mulle koguaeg silma kui ahjal su garaazist mööda kulgen?

Ps:Nice family car!Rolleyes

edit:Sorry,lähen veits isiklikuks,kuid kas see kena väike taks on sinu jagu? Vana on? Täna tegi mulle nalja see kui eesisa mul seal kaltsuka trepil istuvale naabrile kätt tõstis,sa vaatasid,et sulle,tegid hetkeks lolli näo ja tõmbasid vastu! Big GrinBig Grin
Vasta

Ükspäev käisin üht 69 Mustangit proovimas.

285 mootori asemele tõstetud 351 + Fordi C4 automaat liigutasid seda poolteteisetonnist nii, et kael jäi kangeks...
Holley karpa ja muud nagu polnudki tehtud.
Isegi linnakiiruselt gaasi vajutades tekitas tagakoobastes sinise suitsupilve.




Ja kiirelt sai tehtud ka OTSUS: Caprile tuleb hoopis selline vahele:

[Pilt: ford_302_boss.jpg]




Kastiks otsib samuti C4, muu jätab samaks....

Kuna selliseid omal ajal ka pooltehasetoodanguna tehti, siis vast ei tule ka ARK-ga probleeme...
Capri Perana:

[Pilt: 1971_ford_capri_perana.JPG]



Seega, kui keegi teab kedagi, kes teab, kedagi, kes oskab öelda, kus võib vedeleda üks remontimata Fordi small block, siis kõiksugu vihjed on teretulnud....Cool


P.S. Olemasolevale 1.6 Kentile ja taastatud käimakastile on uus omanik juba olemas.
Vasta

Ka SINA Brutus..... Wink
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid117061

loll on loll olla.
Vasta

Hart ei viitsi enam juhiistmel rooli ja seljatoe vahel kiikuda, et hoogu juurde saada.
Vasta

Mh, ma loodan et see on nüüd mingi peenike nali ikka, õilsast Euroopa autost nüüd mingi wannabe usaraud ehitada...

Kuigi jah, võimsusel on oma võlu Smile
Vasta

Ma usun, et mõistlik oleks siis juba taoline Ford hankida, millel va õige mootor vahel. Või nagu siin ühest teemast selgus, et kui on piisavalt juba autosid taastatud võiks ise toruraamil masinat ehitama hakata Smile
Vasta

Capri Perana puhul tasub arvestada ka sellega, et tegu oli Lõuna-Aafrikas valmistet parempoolse rooliga masinaga. Vasakpoolse rooliga Perana on seega puhtalt väljamõeldis ja ARK-sse sellega faktiga ümberehitust vormistama minna pole vist väga mõtet.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

Jesper Kirjutas:õilsast Euroopa autost nüüd mingi wannabe usaraud ehitada...

Miks wannabe...? Cool

Ma ise olengi "be". Mustange ja muid muskleid on Eestis iga kapsalehe all, õnnestunud hotrode mitte nii palju.
Pealegi, on robil õigus: ei viitsi koguaeg jalg uksest väljas hoogu lükkamas sõita. Vana/pax ja haige mees ka juba...Toungue
Hotrodi ehitamise kogemust ka vaja: siiani polegi nagu midagi ette näidata.
Stangikere taastamine oleks, muidugi, tunduvalt soodsam, aga algostuhind jälle kõrgem. Kui siis ikka "kiirepepu"...aga nende eest nad küsivad juba reaalset raha ja nii usaraua fann ma ka nüüd ei ole.



Aga see parempoolse rooli asi ei pööranud esialgu küll ette, jah. Eks vaatab, mis sellega saab.
Vasta

stihl Kirjutas:Capri jaoks ei taha mitte kuidagi aega jaguda, hetkel röövib põhiressursi selline masin:

[Pilt: imgp6180dj9.jpg]

(kes arvab ära margi ja mudeli?)

Mh [Pilt: sad.gif] RVP ehk Rool Valel Pool. (veel üks poolik Britt)

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

Jaguar 3.8 l , Mk X , versioon 4.2 ,1964

vs
Vasta

Kas selle masina kohta ka siia foorumisse teema tehakse?

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

See RVP on tänaseks valmis. (Sa, miniest, võid minupärast kõikidel oma autodel roolid paremale poole tõsta, et "õige" oleks, jaapani autodel ka...Ja siis proovida meie liikluses sõita...Mina ise eelistan parema käega käige vahetada, kuigi, ka vasakuga saan edukalt hakkama)



Ei ole enam 4.2 kolm karpat ja kahekäiguline automaat, vaid hoopis moodsam AJ6 mootor 3.6i + 4HP22 automaat. Ajud, diagnostikad, kõik jutud nagu tänapäeval....
Ja jäksab kokkuvõtteks sõita paremini, kui mu enda series II, 4.2. Kuna kere on suht raske, siis, kaabib, enamuse ajast, muidugi tühja...Toungue

Piduri peapump koos võimuga Jaguari I seeria pealt + 4 Dunlopi supportit koos ketastega ja asi "stops like hell"...Cool

Rooli aitab keerata kolmanda seeria võimuga roolilatt + XJ40e pump.

Sisu valge nahk, kaasaarvatud hele põrand + lagi.

Eraldi teemat selle kohta pole esialgu plaanis...
Vasta

Motivatsioon sai otsa? Sad
http://motors24.ee/vehicles/312906-Ford-...=price.ASC
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne