Gaz 21B
#1

Tasapisi on tekkinud mõte üks vana volga taas oma esialgsesse konditsiooni viia ja nagu ikka tuleb alustada uurimisest-paberitööst, paberitest järeldub et tegu 1958a eksemplariga, nn vin kood- 61xx...(see tähendab et kuuetuhandes auto???)
Aastaarvu vaadates peaks olema siis tegu esimese põlvkonnaga, sellele viitab ka sisu-lihtsalt värvitud millegagi katmata armatuur...vanad tagatuled, stanged aga on sirged (vahetatud?), esi kannel peenikeste vahedega, kroomimata, küll aga on muud vidinad-ukseservad , kandle ümbris jne kroomitud..
Kapotil puudub hirv, selle asemel on tagasihoidlik läikiv "jubin". Sillad on vanad, nii ees kui taga (ei ole teleskoop amortidega nagu uuematel) Sisu on hästi säilinud--laepolster vaid veidi pleekinud... Kas kirjelduse põhjal võib arvata et tegu on ikkagi 1. põlvkonnaga, kas tasuks taastada originaalis või tuleks kasutada ära olmasolevad osad (stanged jne) Kui reaalne oleks üldse 1 põlkonna jubinete leidmine-kättesaamine..Peaks sellel autol siiski hirv küljes olema?? Mida tähistab B seal 21 taga?

Vasta
#2

GAZ 21 B (vene keele V) peaks olema põhimudel aastatel 1957-58, s.t. esivõre peaks olema horisontaalsete pulkade ja viisnurgaga. GAZ 21 Б oli algusaegade püstklappidega mootoriga takso, vt. siit. Tilgakujuline jubin hirve asemele pandi ekspordiks maadesse, kus hirv oli keelatud ohu tõttu jalakäijatele. Kas seda jubinat pruugiti juba 1958, ei oska küll öelda. Võimalik, et jubin on hiljem paigaldatud kaotsiläinud hirve asemele. Kui on tegu N-Liidus kasutamiseks mõeldud autoga, peaks tal hirv olema.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#3

Armatuur peaks olema vastu esiklaasi suunatud kõlariavaga. Vasakul juhi jalaruumis peaksid olema ka kronsteinid tsentraalmäärimise jaoks.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

Kõlariava tõesti klaasipoole suunatud, ka see keskmäärimise süsteem oli autol peal--on siianii olemas kuid kuna selle süsteemi rooliotsad kulusid ära ja need asendati uuematega siis võeti ka muu süsteem(määrdepump) autost välja..
Vasta
#5

Gaz 21 I põlvkonnal peaks kapoti avamise tross tulema teiselt poolt ehk siis vasakult. Tagumiste tulede punased klaasid peaksid olema ilma "punnita" ja vaadata võiks ka katuse veerenni tagatiiva poolses otsas. I ja II põlvkonnal peaks see ulatuma poole peale.
I põlvkonda liigub  kõige vähem ning seetõttu oleks ta väärt taastamist
Vasta
#6

kurmokas Kirjutas:Gaz 21 I põlvkonnal peaks kapoti avamise tross tulema teiselt poolt ehk siis vasakult...
I põlvkonnal on kapoti lukusti veel tõepoolest pobedalik . Ka aku peaks olema ühendatud + klemmipidi kere külge, sellega kaasnevalt on veetemperatuuri näidik armatuuris teistsugune kui II ja III põlve volgadel
Vasta
#7

RZ Kirjutas:Kapotil puudub hirv, selle asemel on tagasihoidlik läikiv "jubin".
Kas selline jubin, nagu siin pildil?

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#8

just selline ta on jah...oskad öelda miks just selline????
Vasta
#9

Sellist jubinat kandsid Volgad neis maades, kus hirv oli loetud ohtlikuks jalakäijale otsasõidu korral ja seetõttu keelatud. Jubinat peaks säilitama, sest ta on palju haruldasem kui hirv.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#10

smolin Kirjutas:Sellist jubinat kandsid Volgad neis maades, kus hirv oli loetud ohtlikuks jalakäijale otsasõidu korral ja seetõttu keelatud. Jubinat peaks säilitama, sest ta on palju haruldasem kui hirv.
Seda jubinat on kahte varianti: kõrge, nagu ülal fotol ja madal, liistu kujuga ja liistuga ühekõrgune, otsast tilgakujuline "libahirv".
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne