15-04-2016, 09:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-04-2016, 09:45 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
eile selgus tõde. Lahkasin pidurit (üks manuspilt - olukord üleeilsega kole sarnane) ja sügasin taas kõrvatagust: trumlil pole kulumisrantigi, klotsid on ok-d (pidurid keretööde ajal uuendatud - sõitnud vast 10..15Mm).
probleemi põhjus oli täitsa omapärane ja "mossepoweri" viide läks ses osas väga õigesse auku - piduriklotside alumine tugi oli needipesas korralikult liikuma saanud ning klots pressis ennast toe pealt toe ja tagumise pleki vahele. Toetus needile ehk siis oli alt mitu mm ettenähtust seespool. Teine manuspilt annab aimu.
puurisin needid välja ning asendasin poltidega. Keevitus jäi kaugeks, niiet mutter-polt jäid kokku täppimata - suures plaanis vajalik, niiet püüan meeles pidada.
"so far so good".
probleemi põhjus oli täitsa omapärane ja "mossepoweri" viide läks ses osas väga õigesse auku - piduriklotside alumine tugi oli needipesas korralikult liikuma saanud ning klots pressis ennast toe pealt toe ja tagumise pleki vahele. Toetus needile ehk siis oli alt mitu mm ettenähtust seespool. Teine manuspilt annab aimu.
puurisin needid välja ning asendasin poltidega. Keevitus jäi kaugeks, niiet mutter-polt jäid kokku täppimata - suures plaanis vajalik, niiet püüan meeles pidada.
"so far so good".
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"