Mazda 626 1988
#1

Niisiiis ma nyyd mazda omanik:
1988 a 626 coupe, 2,0DOHC 103kw ,
Niisiis on selgunud selline huvitav asi nagu pysikiirusehoidja:
Aga ei saa aru mismoodi see toimib ,kas kellegil on veel sma aastsa mazdasid?
Kojameeste kangi kyllles on nupp : set , resume ja veel mingi , tahax teada , mis nad teevad.
Ja teine jama on , et tyhikäik soojal mootoril on tahhomeetri järgi alla 500p/min , mootor vibreerib ka hirmsasti selliste pööretega ja kui8 gaas p6hja anda siis läheb tuuri kyll , aga kui siis gaas lahti lasta jääb ypris tihti seisma ,
Kust saab seda reguleerid ,v6i on viga m6nes anduris ?? ajus??

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

minul oli kunagi mazda 929.sellel sellel toimis püsikiirusehoidja et suuna kangi juures oli nupp mida pidi sisse lulitama ja armatuuris oli ka nupp.ja kui kiirus oli min.70 ja üle siis vajutasin armatuuris olevat nupu ja toimis.kas karbuss või sissepritse.fordi karbussil on kruvi millega saab panna sellise pöördega nagu soovid.
Vasta
#3

Armatuuril, paremal pool näidikute all on "cruise main". Selle peab sisse lülitama, seejärel peaks töötama. Seadistamiseks on "set" ja kui möödasõidul tagasi võtad siis "resume". Ilmselt on see nagunii selge, aga lihtsalt pidin kirjutama kuna sama ajastu kiirusehoidjad on lihtsalt on-off valikuga, kiiruse taastust ei võimaldata.

See ikkagi sissepritse mootor. Viga võib olla näiteks õhukululugejas, selle ja õhufiltri vahelises torus pragu või kes teab mis. Minu autol on teine probleem, et sooja mootoriga kõigub tühikäik. Et muud pakilisemad probleemid vaja lahendada, pole seda eriti uurida saanud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne