Pobedale heliisolatsioon
#1

Tahaksin oma pobeda natuke kaasaaeksemaks teha.
Et sees istudes vaiksem oleks tahaks heliisolatsiooni panna.
Olen uurinud selle panekut.
Küsimus selline kas see pigimatt mis alla pannakse ei hakka niiskust koguma ja tuleb lahti ja igasugused jamad sellega.
Äkki on kellegil kogemusi sellise asjaga.

Terv Lauri
Vasta
#2

Kuna pobedal kasutatakse isolatsiooniks papi laadset materjali (hingav)võib vale pigimati paigaldus tekitada niiskuse kogumise kohad. Isiklikult soovitaks kasutada veidi hingavamat materjali nii vana masina juures.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#3

pane alla kokkupressitud võrkkkate (kasutakse kaatritel selleks et tagada õhkvahe kere ning isolatsiooni vahel ning selle peale materjal mida kasutatakse kaatrites müraisolatsiooniks (helikindel) asi on täitsa ok.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#4

pkuldsaar Kirjutas:...soovitaks kasutada veidi hingavamat materjali nii vana masina juures.

Minu tagasihoidlik arvamus on selline, et see väide on täielik müüt.
Vahet ei ole, kas masin on uus või vana, plekil pole sääl mitte midagi vaja hingata. Ega rauamolekuli koostis pole ju nende aastate jooksul muutunud, raud on ikka seesama raud, mis ta kunagi oli.

Pealegi, keemiast on teada, et Fe + O2 = FeO2...mis enam kereplekki kuidagi ei meenuta....Rolleyes

Kui masin on seest korraliku värvi all ja nähtava rooste vaba, kleebid pigimati sisse ja oled odavalt saanud kõige effektiivsema mürasummutuse, mis siiani üldse välja mõeldud.

Kui masin on seest roostekirmega, pole minuarust seda "taandhelindama" mõtet hakatagi...niikuinii on siis ka auke, pragusid jms, kui roosteuss sees.
Vasta
#5

Minu tagasihoidlik arvamus on aga, et raua molekul on küll sama kuid probleem on niiskuses mis jääb marterjali ja metalli vahele. Hingavam materjal laseb niiskusel kiiremini välja kuivada ja rooste tekkimise võimalus on väiksem.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#6

Kas vilt ei sobiks?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne