Toyota Hiace 2000a 2,4 d kütusekulu
#1

teil siin sihuke teema, tahaks ka nõu! Ma värske hiace omanik aga buss natuke janusem kui arvasin! Keskm. u 12l/100km ? Ja optimaalne sõidukiirus 90? Pöördeid selle juures 3000r/min ?
Vasta
#2

Aga kas pole võimalik et natuke kiirem tagadiffer parandaks olukorda? On selline asi üldse olemas?
Vasta
#3

tegelt mul 2000a 2,4 d ilma turpsita hiace, aga see vist ei muuda, buss pole vist ikka mõeldud 120kmh-ga kulgemiseks.
Vasta
#4

ToyotaKaido Kirjutas:tegelt mul 2000a 2,4 d ilma turpsita hiace, aga see vist ei muuda, buss pole vist ikka mõeldud 120kmh-ga kulgemiseks.

2000 aasta buss jookseb kindlasti eelmainit kiirustel. Seda muidugi lihtsalt kontrolli mõttes. Pidev jooksutamine sellistel kiirustel on...
Kui Sul kõik peenmehhaanika, filtrid jms on paigas, soovitan eelsüütenurga üle kontrollida (lasta). Hiljaaegu sain kasutatud peast carina D mis lõgises, lagises, käivitus küll poolest pöördest, kuid sõidumugavust ei olnud. Esimese veana leidsin lõdva hammasrihma, (pingutusrullik vahetamata), süütemoment oli kraadivõrra varajane (kuid tolerantsi piires). Sai lubatu piires hilisemaks lükatud. Nüüd on vaikne mootor, suhteliselt pehme käik ja jumalik vaikus sõiduajal. Kütusekulu ja käivitumine ei muutunud.
Soovitan Sulle soojalt diislispetside poole pöörduda.
hulgus@2xD Toyota õues.


Vasta
#5

Tänan hea nõuande eest! Kõik muidu ju ok, mootor hooldatud(filtrid) jne. aga äkki kütusekulu ikka liiga suurte pöörete pärast selline?
Vasta
#6

et siis tegu peaks sul olema ju 2-L mootoriga, kui ilma turbita, sellega sama lugu, nagu vanematega, ainult, et kütusekulu hakkab tõusma peale 100km/h.
2000 aasta sellel peaks LSD tagasild olema. Piiratudlibisemisega, kasuta õiget õli!!!

Blue 132KW
white 150KW
Vasta
#7

ToyotaKaido Kirjutas:...aga äkki kütusekulu ikka liiga suurte pöörete pärast selline?

Kuidas need pöörded suureks said?
Ise ei ole konkreetse mudeliga pikalt sõitnud, kuid rahvas räägib, et pika otsa sõitmiseks täitsa hea ja vaikne, ei mingeid kõrgeid pöördeid.
Ainus võimalus, kui keegi on "keemiat" teinud ja mingi x silla (reduktori) taha alla pannud. Talasild, lehtvedrudel, hea ja lihtne kombineerida. võib olla tõesti bensuka sild, mootori maks pöörded 3900D versus 4800 bensukas, umbes sama suhe siis ka ülekandearvul. Samas... spido järgi kiirus ja mootori pöörded peavad ikka samas suhtes olema.

kontrolli ära, spidomeetri viga, soovitavalt GPS-ga. Saad teada, palju on tegelik kiirus, läbisõit ja tegelik kütusekulu. Arvesta ka soovitatud ja tegelikku rehvi mõõtu. Kui Sul hetkel number väiksemad papud, siis tegelik kiirus/ls väiksem spido näidust, vastavalt ka kütusekulu väiksem, ja vastupidi.


Vasta
#8

Tean näiteks, et Iveco uuematel bussidel tuleb kiirem differ lihtsalt lisana juurde tellida! Siis saab ka 1. käiku kasutada. Arvasin et toyotal võib sama lugu olla! Aga kuidas kindlaks teha kas siis bensuka sild, või viga mujal?
Vasta
#9

ja spidokas kontrollitud teise autoga! Rehvid ka said täiesti uued ja vastavalt passi ettekirjutusele!
Vasta
#10

ToyotaKaido Kirjutas:ja spidokas kontrollitud teise autoga! Rehvid ka said täiesti uued ja vastavalt passi ettekirjutusele!  


Soovitan uurida hiace tehaseandmeid. Seal umbes sellised kulud ongi. Selle tõttu pole neid ka netis (müüjate kodulehtedel) ammu aega näidatud. Pealegi kaalub see plekkkast tühjalt 1,6tonni, täislastis oli vist 2,8t. Seda ei vii õhuga edasi

Mul endal oli 97a Hiace, sellel kulus ilma kaubata normist tunduvalt vähem nii et arvestasin tehaseandmete järgset kulu täislastis sõiduks. Linna/maantee segasõidul kulus u 10-11/100km.
Vasta
#11

võimalik on vahetada reeduktor kiirema vastu küll. aga täpsemat inffi küsi toyo esindusest.
Tartus vähemalt sai üks tehtud

Blue 132KW
white 150KW
Vasta
#12

Nii,
vaja on vahetada ainult tigu ja taldrik, muud midagi.
spidokas hakkab valetama, nii, et pärasti vahetust ei tasuks hakkat asellist juttu ajama, et kõtusekulu ei tule 100km kohta sittagi parem.
tegu oli minumäletamistmööda teisele turule tehtud hiace reduktoriga.
kui lähed kere nr. ja tahad osta "kiiremat" difrit, siis annab programm ainult ühte, seda, mis all on.
maksavad taldrik ja tigu kokku 10000 eek. kanti

Blue 132KW
white 150KW
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne