Mis Minsk?
#1

Kellele tundub tuttav minsk v6iks anda infot....mis aasta...mark (minsk M1M???) jne jne...uhes6naga seda tuupi Minski puudutav info oodatud siin!
http://www.u-pop.ee/autoline/car/752/
Vasta
#2

Minumeelest tavaline M-1-M. Ehk siis DKW RT 125 selline edasiarendus, kus agregaadid/detailid on veel vanatüübilised, kuid nii esi- kui ka tagaosa on vedrustuse peale üle viidud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Tahaks korraga küsida, et mis selle masina täpne nimi on millel sama mootor, kuid raam teistsugune natuke ja must süütekarp peal?
http://www.zone.ee/k55/Moskva/alguses/P5220241.JPG?2
Vasta
#4

tta200 Kirjutas:Tahaks korraga küsida, et mis selle masina täpne nimi on millel sama mootor, kuid raam teistsugune natuke ja must süütekarp peal?
http://www.zone.ee/k55/Moskva/alguses/P5220241.JPG?2

Must karp "moskvalasel" (a la IŽ-350-l/49-l) viitab Degtjarovi tehase toodangule (K-125, K-125M, K-55,....), ei Moskva ega Minski tehas ei ole neid kasutanud. Kuna kaks esimest on jäiga tagasaga, siis äkki miski varaseima tüübi K-55?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Ning mis hinda selle eest eestis kysitakse?
Vasta
#6

Deemile: Minski tehase M1M nagu Valdo nimetas. Tootmises 1956-61. Mootor 5 hobujõudu. Võimalik et pole päris õige mootor peal, mingil ajal olid silindrid-pead neil kandilisemad. Mootori mark on mootori ees vasakul kus ka mootori nr. Ka summutid olid sigarikujulised ilma kalasabata ja spidomeeter lambi sees. Vb varajasematel veel vanemad silindrid-summutajad. Masinat on tootmise käigus muudetud veidi, näit raamil väikesed nüansid vist, paagi embleemid ka. Palju maksavad? Pakun, et taastamata 1...5 tuh., oleneb...dok, seisukord jne. Olen ostnud heas korras mootori mitu aastat tagasi 1000. ja mõni aasta tagasi ilma mootorita asja Kurtnast 800.-, samas oli müüa esihark 2000.-, kui müüa tahad, on asjad odavad, kui osta, siis kallid.
Teine ratas jah K-55 Kovrovi linnas toodetud, nagu mark ütleb umbes alates 1955 kuni umbes 58, kirja järgi 4,75 hobust.
Vasta
#7

kass Kirjutas:Deemile: Minski tehase M1M nagu Valdo nimetas. Tootmises 1956-61. Mootor 5 hobujõudu. Võimalik et pole päris õige mootor peal, mingil ajal olid silindrid-pead neil kandilisemad. Mootori mark on mootori ees vasakul kus ka mootori nr. Ka summutid olid sigarikujulised ilma kalasabata ja spidomeeter lambi sees. Vb varajasematel veel vanemad silindrid-summutajad. Masinat on tootmise käigus muudetud veidi, näit raamil väikesed nüansid vist, paagi embleemid ka.

Mina kaldun küll arvama, et tegu on M-1-M varajase mudeliga (ca 1956), kus veel mitmeid DKW RT 125 ajast säilinud relikte (väiksem silindriribistus, vanatüübi summutid jms) küljes. Venelane ei hakanud ju iga pisidetaili muutuse korral mudelitähist muutma. Uus mudelitähis tuli siis, kui muutused olid olulised/suured.

Muide - silinder ei ole tal enam täpselt vana M-1-A (RT 125) oma, sest ilmunud on puhastusluugid, mis algselt puudusid.

Muide - aastaarve võib nendel ratastel leida nii mitmetegi detailideküljest - generaator(i staator), relee-regulaator, tagatuli vms. Ja loomulikult "pirka", kui see alles ja "loetav" on! Ma usun, et üks tõsine vanatehnikahuviline ikka vaatab kõik need asjad enne järele kui foorumist abi küsima tuleb.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

Vaatasin siis need numbrid üle. Genekalt leidsim järgmised andmed:
ГОСТ 3940-47 г35-(mingi märk)-3701
6V
X 56 35W

Raami lipiku peal on ainult säilinud raami ja mootori number.
Vasta
#9

Peaks olema siis 56 lopp, 57 algus.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#10

Aspelund Kirjutas:Peaks olema siis 56 lopp, 57 algus.

Pigem '56 lõpp. Vaevalt et oktoobris valmistatud staator mitu kuud laos seisis.

Veel märkusi - pakiraam on isetehtud. Algne peaks siiski olema nagu RT 125-l ja esimestel "Moskvatel" (Moskva tehase 1940ndate M-1-A-del) - kolme sõidusuunas oleva pikliku avaga ja lehtterasest stantsitud... Muu näikse nagu kõik selle pildi jörgi otsustades originaal olevat.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#11

Äkki on mingit pilti kellegil sellest mootorrattast?Kus see oleks originaal.
Vasta
#12

Kui palju taoline minsk maksta võiks>ette öelduna ,et ilma dokumentideta!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne