kiiret pole usu mind.kaua tehtud kaunikene.
Postitused: 66
Teemad: 7
Liitus: May 2004
Maine:
0
01-02-2006, 22:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2006, 22:53 PM ja muutjaks oli
silverMR.)
Mis sellel ikka nii väga teha? Pole ta ei roostest puretud ega muidu katkine. Kui sadulad korda teha, siis peaks igati kena liikur olema.
Päris originaalne "56" ta ikkagi pole : esiporikas, summutid, küljekarbi kaaned, põlve kaitsmis plekid ja suunatuled on mitteoriginaalid.
Mina igastahes ei näe ülelakkumisel põhjust. Kui jätta masin selliseks nagu ta on, siis ta on täpselt oma ajastule kohane ja selle motika ajastu "hõng" jääb alles.
Edu tegemistes,
Silver
mind huvitabki mis isendi esiporka see on siis
Postitused: 3,052
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
01-02-2006, 23:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2006, 00:42 AM ja muutjaks oli
isandpauk.)
ei no miks peaks esiporikas, küljekarbikaaned ning summutid kuskilt mujalt pärinema. IZ56 erinevaid variante toodeti väga mitmeid. See tundub just uuem IZ56 mudel olema, esiporikas on üles kinnitatud, tilluke esituli jne.
Pildil kõik iz56-ed:
Sõbralik soovitus - lase tagamine iste korda teha ning pane masin paberisse. See isend on lakkumata kujul 2 korda enam väärt.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 66
Teemad: 7
Liitus: May 2004
Maine:
0
Ma tean seda väga hästi, et sellisel kujul tuli palju IZ 56sid välja.
Aga need on ikkagi tegelikult uuema mudeli jupid ja 56l algselt olid teistsugused jupid.
Aga ka minu jutu oli see, et pole siin lakkuda midagi!
ma algul mõtlesin et vahetan küljekarbid ära, sest need seest suht läbi roostetanud, siis teen sadula korda , seejärel panen ta liikuma, ja siis hakkan tasapisi korrastama asju mis on kõige kehvemas seisus