"Kopikalise" Žiguli põhjal toodetud väikekaubikud
#1

Tean elvast vanasti 01 baasil kastikaid endalgi üks peaaegu uus kere kuuris seisab tehtud aastal 86. Aga see tehtud sedaanist ja üsna robustne uksed pooleks lõigatud ja kinni keevitatud. Oli olnd venes mingi tehase sisetransport kuskil 2 aastat enne kui meie kätte sattus ja sellest ajast seisnud kuuri all.
Vasta
#2

Lada kastikad (VIS väljaarvatud) tunduvad olevat "nõukogude inimese" autod

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#3

riko12 Kirjutas:Aga see tehtud sedaanist ja üsna robustne uksed pooleks lõigatud ja kinni keevitatud.
Säänseid isendeid 01 baasil oli vanasti päris palju liikwel.Üht sellist mäletan Mustamäelt 73 aastast..Paras kirvetöö oli ta küll.
Vasta
#4

PETSS Kirjutas:
riko12 Kirjutas:Aga see tehtud sedaanist ja üsna robustne uksed pooleks lõigatud ja kinni keevitatud.
Säänseid isendeid 01 baasil oli vanasti päris palju liikwel.Üht sellist mäletan Mustamäelt 73 aastast..Paras kirvetöö oli ta küll.
Pmst olid need nii tehtud, et võeti 02 ja tagant ajati maha.
Vasta
#5

Regardman Kirjutas:Pmst olid need nii tehtud, et võeti 02 ja tagant ajati maha.

01 oli siiski sama levinud kui mitte levinum doonor. Lihtsalt kui võrrelda 01 ja 02 esinemissagedusi, siis 02sid toodeti/liikus 01dega võrreldes ikka VÄGA palju vähem. Ja kaubikuks ei hakatud ringi tegema ju uut autot, vaid ikka vana ning äraaetut.

Ehk siis - kaubiku valmistamise juures ei olnud sobivat 02 doonorit nii kerge leida kui 01 doonorit.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

Ma masinaid näinud palju, kuid 02 kastikat pole ette tulnud kunagi! Null ühtesid lahtise kastiga küll. Ja '90-tel 04 kõvasti. Kunagi '80-tel sõitis ringi paar huvitavat 02 (üks oli 03 esiotsaga ja teine 06). Mõlemate kvaliteet oli nagu tehasest tulnud. Uste profiilid ja puha. Ei tea kas on need alles või kas keegi siit foorumist neid mäletab?

Just a man!
Vasta
#7

Räpina metsamajandil oli 1980ndatel mitu kastikat. Tulid uutena tehastest, arvatavasti viga saanud masinatest tehti relakate abil müügiobjektid. Enne seda olid nad olnud 2102 ja 21011. Tagmised uksed olid vist ka olemas.
Vasta
#8

igaunis Kirjutas:Räpina metsamajandil oli 1980ndatel mitu kastikat. Tulid uutena tehastest, arvatavasti viga saanud masinatest tehti relakate abil müügiobjektid. Enne seda olid nad olnud 2102 ja 21011. Tagmised uksed olid vist ka olemas.
Mul ongi just selline tagumiste uste alumine pool veel kereküljes
Vasta
#9

igaunis Kirjutas:Räpina metsamajandil oli 1980ndatel mitu kastikat. Tulid uutena tehastest, arvatavasti viga saanud masinatest tehti relakate abil müügiobjektid. Enne seda olid nad olnud 2102 ja 21011. Tagmised uksed olid vist ka olemas.
Tõenäoliselt üks neist (number OAA viitab Põlvamaa päritolule):
http://pilt.ee/photo/31397/482838/
http://pilt.ee/photo/31397/482837/
Tegelikult võiks keegi adminnidest selle jutu tõsta foorumisse Autod -> Valmistatud Nõukogude Liidus.

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta
#10

kris Kirjutas:Uurida võib ikka, ehk omanik soovib oma nime raiuda vanatehnika sõprade mällu
Omanik ütles ,et miiunium hind oleks 2000.- sest ta on pidanud juba palju-palju aastaid garaaži eest üüri maksma 300.- kr/kuu ja tahaks midagigi tagasi saada.
Vasta
#11

Kus see Elvas täpselt asub ? Oleks võimalik näha ja pildistada ?

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#12

üks selline kimas Ida- Viru pool Ahtme kandis ringi,kollane.Omal ajal sai Toljattis käidud,siis seal oli terve linn neid täis.
Vasta
#13

[Pilt: fiat_124_01.jpg]
Pole küll väikekaubik ,ega ka vaz, aga ikkagi kõva masin!
Vasta
#14

fic Kirjutas:Kus see Elvas täpselt asub ? Oleks võimalik näha ja pildistada ?
Kui minu oma siis see asub elvast 15 km-i Nõo külje all meie talus, aga ülejäänuid mis elvas asusid nägin viimati 90ndate lõpupoole ja hetkel ei oma infot asukoha kohta. Kui soovi pildistada siis pm.
Vasta
#15

kalevpoeg Kirjutas:Ma masinaid näinud palju, kuid 02 kastikat pole ette tulnud kunagi! Null ühtesid lahtise kastiga küll. Ja '90-tel 04 kõvasti. Kunagi '80-tel sõitis ringi paar huvitavat 02 (üks oli 03 esiotsaga ja teine 06). Mõlemate kvaliteet oli nagu tehasest tulnud. Uste profiilid ja puha. Ei tea kas on need alles või kas keegi siit foorumist neid mäletab?

Ja-jah, olen ise näinud kaheksakümnendatel universaal null kolmesid. Tea, kas tehasest välja vuranud eksperimentaal või kodumaiste meistrite töö?
Vasta
#16

mossepower Kirjutas:[Pilt: fiat_124_01.jpg]
Pole küll väikekaubik ,ega ka vaz, aga ikkagi kõva masin!
Päris kena isend.Kas tegemist katseekseplariga?Huvitaw, kas mõni säärane ka senini kuskil säilinud on?
Vasta
#17

PETSS Kirjutas:Päris kena isend.Kas tegemist katseekseplariga?Huvitaw, kas mõni säärane ka senini kuskil säilinud on?

Siin ei ole tegemist katseeksemplariga.See on 1966 Fiat 124 Touring.
Aga mõni ikka säilinud on.
[Pilt: 1966fiat124touringqr1.jpg]

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#18

Töö juures miskine kastiga žiguli millel present ka veel peal.

(Vabandan: oma suurest huvist vene tehnika vastu ei jää ikkagi alustala-žigulide numbrid meelde Sad )

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#19

Mina olen küll näinud 02 põhjal tehtud kastikat, kuid 01-st tehtuid nägi tõesti sagedamini. 04-st tehtuid näen nüüdki üsna tihti.
Universaal 03-d tunduvad küll olevat omalooming. 90-ndate algul oli ühel tuttaval Hollandist toodud Lada 1500 Kombi. Sellel oli 03 mootor, 06 armatuurlaud ja esiistmed, kuid väljast oli ikka 02, erinevuseks vaid udulatern ja tagurduslatern tagumise kaitseraua all.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#20

smolin Kirjutas:Universaal 03-d tunduvad küll olevat omalooming. 90-ndate algul oli ühel tuttaval Hollandist toodud Lada 1500 Kombi. Sellel oli 03 mootor, 06 armatuurlaud ja esiistmed, kuid väljast oli ikka 02, erinevuseks vaid udulatern ja tagurduslatern tagumise kaitseraua all.

Minu teada oli sellise auto mark 21026 või ma eksin? Olen ka paari sellist üliligidalt näinud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne