"Kopikalise" Žiguli põhjal toodetud väikekaubikud
#21

valdo Kirjutas:
smolin Kirjutas:Universaal 03-d tunduvad küll olevat omalooming. 90-ndate algul oli ühel tuttaval Hollandist toodud Lada 1500 Kombi. Sellel oli 03 mootor, 06 armatuurlaud ja esiistmed, kuid väljast oli ikka 02, erinevuseks vaid udulatern ja tagurduslatern tagumise kaitseraua all.

Minu teada oli sellise auto mark 21026 või ma eksin? Olen ka paari sellist üliligidalt näinud.
Sellised reimporditud universaalkerega ladasi olen ka ise kohanud.
Vasta
#22

valdo Kirjutas:Minu teada oli sellise auto mark 21026 või ma eksin? Olen ka paari sellist üliligidalt näinud.

Ei eksi,mootor on sellel mudelil 1500cc ja armatuur on 21011(puit - imitatsiooniga).Nüüd tuleb välja et ka 2103/06 -e armatuuriga on neid
tehtud,kuid siis mudeli indeks on teine.Heal lapsel oli ka mitu nime:
Combi,Estate,Rubin ja Universal.
[Pilt: 2102013da8.jpg]

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#23

Vana teemat üles soojendades tuletaks meelde, et üks kaasfoorumlane üsna hiljuti ehitas omale universaal-nullkolme. Aga see kabrio-fiat on tõsiselt lahe, polnud sellist varem näinudki. Analoogne idee- Mosse 412 või 2140 samasuguseks kaheukseliseks kabrioks ümber ehitada - on mul peast läbi käinud küll, aga ma vist parem ei tahagi teada, palju selline ümberehitus (et masin pärast ka tänavalegaalne oleks) maksma läheks Big Grin.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#24

Neid 04 baasil kastikaid näeb ka täna liikluses, üks selline oli Pärnus see nädal.
Välja näeb küll nagu läheks keskelt kohe pooleks Big Grin

Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
Vasta
#25

(15-09-2013, 16:33 PM)Mossemees Kirjutas:  Aga see kabrio-fiat on tõsiselt lahe, polnud sellist varem näinudki.

Aga kabrio-lada?
[Pilt: 10789.jpg]
Autost täpsemalt ja sama mehe teisest projektist saab lugeda siit: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13299

VAZ 2102
Hobitehnikaga mitte sõitmine kartuses et see tema turuväärtust vähendab on sama kui jätta oma naisega magamata, et järgmine mees "väiksemat läbisõitu" nautida saaks
Vasta
#26

01-st tehtud kastikaid palju just ei olnud. Põhjuseks asjaolu, et 01-l oli kandevkere ja ülaosa eemaldamisel pidi alaosa väga palju tugevdama, mis tähendas sinna uue tugeva raamai ehitamist. See oli aga üsna paras töö. Muidu oleks üsna pea alaosa läbi vajunud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#27

(15-09-2013, 18:30 PM)Kytt Kirjutas:  Aga kabrio-lada?
Kena on küll, aga mina isiklikult teeks sellise kabrio pigem võimalikult originaalilähedase, st. originaalistmed, -rool ja -salongisisu, samuti originaalveljed + kroomitud ilukilbid ja -stanged. Esiklaasi ei hakkaks ka tahapoole kallutama ja mürkrohelise asemel värviks pigem kollaseks või veelgi parem, tüüpilise null-ühe stiilis hallikasbeežiks või kasvõi "kanapasa karva".

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#28

Kabrio ehitamisel ei tohi unustada, et ilma katuseta ja poolikute uksepostidega hakkavad küljed käima nagu "sitika tiivad" st katus on üks keret hoidvamaid konstruktsiooni elemente, ega muidu paljudel kabriodel nn. kaart ehitatud poleks.
Kastika st. veoauto registreerimisest. Teatud aastatel oli eraisikutel keelatud veoautot omada, seetõttu ei saanud neid ka hingekirja.
AZLK-s olid tehases sees ka nn kastikate varjandid kasutusel st. esiistmetest taha poole lõigati üleliigne maha ja tagumised uksed keevitati kinni algmaterjali oli selleks ju piisavalt, kutsuti neid õuenarrideks. Selliseid "õuenarre" oli ehitatud ka Volga- dest.
Vasta
#29

(16-09-2013, 06:46 AM)miilits Kirjutas:  Teatud aastatel oli eraisikutel keelatud veoautot omada, seetõttu ei saanud neid ka hingekirja.
Terve nõukogude aeg oli eraisikutel veoautode omamine keelatud, v.a.
päris viimased aastad (1988-89 aasta paiku see vist oli, kui esimesed Soomest toodud, eranumbrimärkidega Transitid ja Hiaced Eesti teedele tekkisid). Seepärast on ka nt. Mosse 433 praeguseks haruldus, M402, 407 ja 400/401 baasil valmistatud ja tänaseni säilinud kaubikuid võib aga terve endise N. Liidu aladel ilmselt sõrmede peal üles lugeda. Neid ei müüdud lihtinimesele isegi mitte mahakantuna (nii nagu nt. taksoparkidest oma ressursi täis sõitnud Volgasid müüdi). Leidlik nõukogude inimene lahendas mõnikord olukorra nii, et võttis mõne suurema EW-aegse auto ja ehitas selle kere tagaosa pikemaks ja avaramaks (siitki foorumist on neid pilte läbi käinud). Arvel oli ikka sõiduautona, aga vajadusel sai tagaistme välja visata, kurgikotid asemele laduda ja Leningradi turule kärutada.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne