Kerekallutuspink, kerede taastamisel hea, roostemullast auto tegemisel mitte....
#41

Ma mõts et, maa ainuke kes sellisest asjas unistab, tänud jooniste eest.
Omal mõte et, paneks hi-lift tungraua veel otsale tülge siis saab tõsta sama vahendiga. Hi-lift tsipa kirve hinnaga muidugi kuid mis muud ikka.
Igatahes maru asi!
Vasta
#42

oviir Kirjutas:vändra mehed on asja tõsiselt ette võtnud, ma pole ideest kaugemale veel jõudnud. kiitus. pane ikka asja valmimisest ka pildid ja juttu, mis plaanid selle parendamisega on?

Me siin ikka proovime lippu kõrgel hoida. Vändra ja ametlikult Eesti Ford Taunuste pealinn. Big Grin

Parendamisega jah sellised lood, et ega see auto just viletsamaks ei jää jah.Wink Kõigest lähemalt juba siis kui õige aeg on.

Terv,
Valts

Selline asi kah veel, et kui selles pingis parasjagu mõnda projekti sees ei ole, siis on äkki neid võimalik välja kah laenutada. Aga ärge nüüd kohe end järjekorda panema hakake, praeguse masinaga läheb veel ikka palju aega.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#43

To: Valts, ehk oleks võimalik saada pisike vihje kust on need super sootsad rattad hangitud? ise võtaks kohe peotäie ligi kui sellise hinnaga saaks
Vasta
#44

Mind jäi see painama, et kõikidel on katsejäneseks selline, millel pole mootorit jpm lisasi, ainult kere. Et kui ma tahaks oma putukale igaaastast hooldust teha, ei hakka ju mootorit jt maha kiskuma. kas selline mehhanism kannatab keerata ka tonnist kaalu?
Ja huvitama jäi see kuidas need kinnitakse, kas iga kraadi peal on keeramis koha peal auk, kust topid poldi läbi ?

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta
#45

Vastuseks Wäintzile: kõigil on pukis selline paljaks kistud masin vist sellepärast, keretööde juures leiab see ju kõige rohkem kasutamist.

Mis putukat sa silmas pidasid? Kui sul väike auto ja nn. kerekallutuspink piisavalt tugeva konstruktsiooniga siis ei näe põhjust miks seda ka terve auto puhul kasutada ei võiks, probleemiks on aga sel juhul ikkagi suht suure raskuse tõstmine piisavalt kõrgele. Keeramise süsteemi ise peaks vägagi tugev olema.

Keeratud asendi fikseerimine on meil jah lahendatud ilmselt kõige lihtsama moodusega- välimises torus 1 toru läbiv auk puuritud ja sisemises 4 tk. Vajalikul kohal polt läbi ja asi korras.

Terv,
Valts

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#46

no sõiduautosi, siis vast tuleks jah seda ehitust väheke muutma, näiteks need rattad tegema niimodi, et sõites on üleval, ja raskuse ajal on mitte toestus pind, st raam om mööda maad, vedruga ehk annab teha. aga eks siis see tunda annab. kuid ma tegelt mõtlesin seda küsida, kas keegi on komplektse autoga ka proovinud.

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta
#47

Selline lihtsam rotissary Smile

[Pilt: rottencapri1.JPG]
Vasta
#48

Pisut teisest materjalist kere kallutamise abinõud:
http://personal.inet.fi/cool/reds/golf/k...edesta.jpg

Tööasendis:
http://personal.inet.fi/cool/reds/golf/p...utsaus.jpg
http://personal.inet.fi/cool/reds/golf/p...iiltaa.jpg
http://personal.inet.fi/cool/reds/golf/k...iiltaa.jpg
Vasta
#49

pppp Kirjutas:Pisut teisest materjalist kere kallutamise abinõud:
http://personal.inet.fi/cool/reds/golf/k...edesta.jpg

Tööasendis:
http://personal.inet.fi/cool/reds/golf/p...utsaus.jpg
http://personal.inet.fi/cool/reds/golf/p...iiltaa.jpg
http://personal.inet.fi/cool/reds/golf/k...iiltaa.jpg

Krt, see on nii rumalalt lihtne ja odav, et selle peale ise ei tulekski Big Grin
Vasta
#50

Ossa, see viimane on väga hea. Ma teeks selle küll metallist, aga idee on super, sest tavalises madala laega garaazhis ei ole võimalik autot horisontaalsena nii kõrgele tõsta, et ta raskuskeskme juurest laagerdatud kallutuspingis külili keerama mahuks.
Vasta
#51

juba aastal 1966 Smile
[Pilt: 6457015.jpg]
[Pilt: 6457023.jpg]
[Pilt: 6457031.jpg]
Vasta
#52

Nonii, hulk õlut vahepeal merre voolanud, vaatasin, et vana teema oli üles soojendatud.

Pink, mis kunagi sai tehtud/osaliselt ka teha lastud, on ammu valmis, aga ise polnud seda kuni tänaseni kasutanud. (Pääsküla Volgaklub tegi sellega esimesena ühe Volga STW kere valmis)

[Pilt: IMGP6416.jpg]

Nüüd sain lõpuks ka ise proovida.

Peab ütlema, et superhea asi.
See, mis on osade jaoks vanaraud...

(09-02-2006, 21:55 PM)autorestauraator Kirjutas:  Äärmiselt ebapraktiline asi! Rändas vanametalli (need osad, mida ei õnnestunud korduvkastutda). Põhipuudused: Kole suur kobakas, võtab töökojas tarbetult ruumi, ülesseadmine ja mahavõtmine on üksinda üsna tülikas.

...on minu jaoks muutunud pea asendamatuks.
Korra sai päevas teda paar korda järjest külge-maha monteertud, ei olnud hullu, jõudis veel töödki teha...Big Grin

Kui kere on hästi tasakaalus (alul ei saanud pihta, kuidas on parem kinnitada), on teda ikka sigakerge pöörata, sisuliselt käib asi kahe näpuga.
Ehk keevitad ühelt poolt (ntx. põhja), keerad teise külje ette, käiad maha, keerad uuesti tagas jne. Sellise väikese autokere (pildil Alfa Romeo GT 1974a) tegemiseks väga hea.

Loomulikult, enne kinnitamist, tegin korda sisemised ja keskmised (sel autol on; ilmselt valmistuti kabrioks) karbid, et keskelt kokku ei vajuks.

Kindlasti kavatsen seda kasutada ka asja kokkupanekul, praegu on kere maalri juures, kes kasutab seda põhiliselt, küll, ainult põhja värvimiseks.

[Pilt: IMGP6469.jpg]

ja peaaegu upside down:

[Pilt: IMGP6472.jpg]





P.S. Automaalrid, paljud teist üldse taluvad mõtet, et auto ülevärvimine tähendab terve auto värvimist, s.o. seest, väljast, põhja alt jne...
Enamusel, nagu praktika näitab, jookseb sisemine "kõvaketas" sellise jutu peale kokku...???
Mõnel vanal tegijal, nagu pildiltki näha, on ka "väline" olemas ja probleeme pole....Toungue
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne