24-04-2006, 19:14 PM
Vastuseks Wäintzile: kõigil on pukis selline paljaks kistud masin vist sellepärast, keretööde juures leiab see ju kõige rohkem kasutamist.
Mis putukat sa silmas pidasid? Kui sul väike auto ja nn. kerekallutuspink piisavalt tugeva konstruktsiooniga siis ei näe põhjust miks seda ka terve auto puhul kasutada ei võiks, probleemiks on aga sel juhul ikkagi suht suure raskuse tõstmine piisavalt kõrgele. Keeramise süsteemi ise peaks vägagi tugev olema.
Keeratud asendi fikseerimine on meil jah lahendatud ilmselt kõige lihtsama moodusega- välimises torus 1 toru läbiv auk puuritud ja sisemises 4 tk. Vajalikul kohal polt läbi ja asi korras.
Terv,
Valts
Mis putukat sa silmas pidasid? Kui sul väike auto ja nn. kerekallutuspink piisavalt tugeva konstruktsiooniga siis ei näe põhjust miks seda ka terve auto puhul kasutada ei võiks, probleemiks on aga sel juhul ikkagi suht suure raskuse tõstmine piisavalt kõrgele. Keeramise süsteemi ise peaks vägagi tugev olema.
Keeratud asendi fikseerimine on meil jah lahendatud ilmselt kõige lihtsama moodusega- välimises torus 1 toru läbiv auk puuritud ja sisemises 4 tk. Vajalikul kohal polt läbi ja asi korras.
Terv,
Valts
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon