Nonii, tagasi talverallilt. Osalesime siis sõpradega sinise Volvo 244DL'iga ja võib arvata, et meil oli käige halvem õnn. Tagurpidikäigu sisselükkamissüsteem pani saba mingi pool maad enne lõunat, misõttu tuli tagurdamisel kasutada inimjõudu. Õnneks lõunal seletati meile ära, kuidas siiski tagurpidikäigu sisse saab ja edasi sai juba enam-vähem normaalselt liigelda. Veel õnnestus saada Tapa politseilt trahvi vahtralehtede puudumise eest (180.- õnneks ainult) Passisid teised bensuka nurga taga, kuni me välja tulime ja just hetkel, kui nr. puhastama tahtsime minna, oli disko taga. Peatamise põhjus oligi lumine numbrimärk. Noh, juhtub. Siis lõpetas veel töölepingu tagumine talvekumm, mistõttu sai mingi 20km tühja kummiga läbitud ja lõpuks see siis suvekummiga, mis varurattaks oli, asendatud. Siis sai legendiga puusse pandud paar korda ja kõige krooniks oli see, et bensiin sai lõpp-punktist 400m kaugusel otsa, kust meid mingid põrnikavennad (tervitused siit neile!) bensujaama vedasid, aga peale tankimist otsustas Volvo enam käima mitte minna, kuna bensiini ei pumbanud peale enam. Nii saigi siis viimastena finišisse jõutud nööri otsas (seekord siis ühe kohtuniku auto sabas, Kasparile ka siit tervitused!
) ja ka nii viimane kiiruskatse läbitud, mille aeg muuseas ei olnudki kõige halvem
Küllap siis 4WD Jeebist nööri teises otsas oli kasu.
Volvo ise ikka hetkel veel Rakveres, ootab targemat hommikut.
Pilte ja videosid sai autost seest ka natuke tehtud ja eks need leiavad ka vist hommseks mingi koha, kust need ka teised kätte saavad
Aga tegelikult oli hea üritus, koomi sai ja rallitada ka. Rada oli ka suht hea ja huvitav, minimaalselt suuri teid, aga näiteks legendi lõpus, kus oli 2.1km asemel märgitud 21 km. olime me jumala kindlad, et see õige info ja hakkasime täiega andma. Kui mingisse väikelinna välja jõudsime, siis vaatasime km. AKP-ni ka ja avastasime, et need näitavad hoopis teisi nr.
Õnneks oli juhil 3G telefon, millega sai siis kaarti vaadatud ja õige tee Rakverre leitud. See oli vist tsipa lühem ka, kui õige tee, niiet tegelikult läks õnneks, muidu oleks vist Volvo kusagile padrikusse seisma jäänud.
meie ekipaaž stardis
Tänud lähevad siis veel PlyVal64-le hea ralli korraldamise ja auto laenamise eest!
Aga muidu on Volvo ikka tõeline talveauto. Peab ikka erilistele vintsutustele vastu. Ainult üks mehhaniline viga tekkiski, tagurpidikäigu süsteem, aga see on väike asi ja juhtus ka rohkem vist oma hooletusest. Kui bensiin otsa sai, siis tegelikult oleks vist auto käima saanud, lihtsalt ise jälle ei osanud. Kummid lähevad ikka katki ja politsei peatab ka aeg-ajalt kõige jaburamal ja ebameeldivamal hetkel, lihtsalt sattus kõik halb ühte võistlusesse, ainult kuhugile puusse panek jäigi puudu, aga sellega said LaSa ja meintz hakkama, niiet meil polnud enam põhjust
mall0c on üritusega rahul ja tahaks kindlasti ka teine kord osaleda!