Uunikute Talveralli 2006: järelkaja
#41

Nagu teada, kahte asja korraga tehes ei saa kumbgi korralikult tehtud. Korraga rallit sõita ja pildistada on natuke keeruline. Kuid mõned klõpsud siiski: http://www.wax.pri.ee/UT2006/
Zenitiga tehtud piltidega läheb tsipa kauem aega Cool

Järgmisel aastal üritaks sõitmiseks mõne huvitavama auto leida. Seekord oli stardis 9 mosset - see on minu jaoks liig mis liig Toungue
Vasta
#42

Et siis numbri 32 (Märt BMW) all sõitsid Mägi, Viira ja Mari Ford Granadal. Täname ka omalt poolt korraldajaid toreda nädalavahetuse eest.  
Vasta
#43

tänud meie poolt ka, oli põhjust Taunus talvel garaažist välja ajada.

Meeskond nr. 7


Taunus XL 1974
Vasta
#44

Mis oli teoreetiliselt max punktisumma mida oleks võimalik olnud koguda.
Lihtsalt huvipärast küsin.
Vasta
#45

Tänud korraldajatele, kes taaskord viitsisid meie nädalavahetuse lahedaks teha. Kaks kõige strongimat hetke mu meelest olid Neeruti mäed, kus ma ei tahtnud näha, kuidas sealt näiteks bussiga üles sõidetakse ja ootasin pidevalt, millal legend mu suusahüppemäest alla sõidutab ning teiseks, kuidas Elvis oma bussiga eelviimasel katsel finišeeris - ma tõesti kujutasin juba ette, kuidas see aparaat küljele maandub aga läks õnneks. Täiesti kreisi hüpekas oli!!! Kas kellegil on jutuksolnud episoodidest ka ülesvõtteid? Kokkuvõttes tehnika tõi meid ilusti koju ja oli tore vanatehnikaüritus.

Jõuvanker number 24.
Idalimusiin ja sõbrad.

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Vasta
#46

Minu ja Diana poolt suured tänud!!! ja mõned pildid Smile
http://www.hot.ee/talveralli2006/
Vasta
#47

lugupeetavad seltsimehed esimehed ja sm emalendurid !!

nagu juba kuldsed sönad ütlevad: oli tore vanatehnika üritus!  

Kirovi seltsimeeste silmis oli täna kohe selline ilus sära, ning entusiasmist pakatades alustati uue töönädalaga.

Igatahes, meie rahvas on üritusest nii sissevöetud, et siinkohal saadetakse kogu orgunnirahvale mötetes sülemitäis nelke ning köikidele kaasalööjatele üks tagasihoidlik aaskäoking.

Igatahes ПAЗ-il on mokk veits on lohkus , aga muidu naeratab teine ja tervitab köiki teel kohatud vanaraua söidukeid. Eriti embaks kollast Scania veoautot koos seltsimeestega, tänu kellele üldse Kirovi rajoonivalitsuse töökas kollektiiv pääses metsast enne kui küttimise ja korilusega oleks pidanud tegelema hakkama.

Samas on töstatatud ka ettepanek, vötta päevakorda järgmisel pleenumil seltsimehelikke käepigistustega ja valju soovitusega premeerida LaSa entusiastlikku kollektiivi, kes süstisid oma kohalolekuga meie pazi öhumassidesse uue ja tundmatu päritolu kõrgrõhkkonna. hurraaa..

igatahes, juba varsti on meid näha pirita-kloostri ringrajal burn-out´i katsetamas paz-iga, et viimistleda haakuvust uueks ürituseks


Köigi maade nostalgitsejad, ühinege!

- lp sm jaamakorraldaja -
¡Viva Rallye de Invierno de los Coches Antiguos!
Vasta
#48

Mõned fotod veel ralli stardihetkedest. Ise sel aastal veel ei osalenud - kaardilugeja õpib alles kõndima...
Vasta
#49

Max. punktisumma oleks olnud 314, see siis juhul, kui RISTSÕNA oleks absoluutselt õige, kõik LK'd võidetud ja AKP'desse õigeaegselt jõutud.
301 on seega ikka väga kõva tulemus!!!

Miskipärast ei taha attachment toimida??? Tahaks TULEMUSED Exeli tabelina välja panna aga see ei teki siia. Saaksid igaüks ise vaadata, kuidas katsetel läks jne.
Vasta
#50

Minugi poolt väga suured tänud korraldajatele ja ka osalejatele, sest muidu poleks üritus olnud selline, nagu ta oli - supervahva! Ise osalesin esimest korda, muuseumipapa bussi kaardilugejana peale esimest kiiruskatset ning "Põllu" lisakatsel piloodina. Märksõnad mis ka eelnevalt mainitud, mis eriti meelde jäid: sugubroiler, katkine vedruleht, Maiu, Neeruti tõus, mitmed napikad, hullud mootorratturid, väga paljud põllul olnud jäljed, legendi viga jpms.

muuseumipapa unustas vast mainida Erazi diili kohta, ehk räägib sellest ise Big Grin

Eks millalgi panen üles ka pildid, mis muuseumipapa arvutis ootavad Smile

Veelkord jõudu korraldajatele järgmisteks aastateks !!!
Vasta
#51

Exceli faili attachimine peaks nüüd töötama.
Vasta
#52

tahaks pilte üles panna aga, tra, ei saa kuidagi pihta

Harjutamine teeb meistriks (hiljem tsehhi juhatajaks).
Vasta
#53

"Reporteris" ka näidati?
Vasta
#54

Reporteri kaamera oli kohal aga pole vist veel näidatud.
Vasta
#55

pritsimees Kirjutas:Minugi poolt väga suured tänud korraldajatele ja ka osalejatele, sest muidu poleks üritus olnud selline, nagu ta oli - supervahva! Ise osalesin esimest korda, muuseumipapa bussi kaardilugejana peale esimest kiiruskatset ning "Põllu" lisakatsel piloodina. Märksõnad mis ka eelnevalt mainitud, mis eriti meelde jäid: sugubroiler, katkine vedruleht, Maiu, Neeruti tõus, mitmed napikad, hullud mootorratturid, väga paljud põllul olnud jäljed, legendi viga jpms.

muuseumipapa unustas vast mainida Erazi diili kohta, ehk räägib sellest ise Big Grin

Eks millalgi panen üles ka pildid, mis muuseumipapa arvutis ootavad Smile

Veelkord jõudu korraldajatele järgmisteks aastateks !!!

Legendiski kirjas olnud uuemat tüüpi Eraz´i vaatama minnes otsustasime ikka pererahvalt viisakuse pärast pildistamiseks luba küsida, kuid ei saanud ... Uunikute rallit uskuma ei jäädud, küll aga sadas igasugu ähvardusi. Uuriti, kas me ei märganud väravapostil olnud kirja "Kuri koer" Ja minu soovituse peale, et te võinuks lisada ka kirja "Kuri perenaine", lubati koer lahti lasta. Käbedamatel piltnikel oli selleks ajaks juba mitmed klõpsud tehtud. Kiired jalad päästsid...

Minu arvutis olevad pildid on tehtud kaasfoorumlase heikson poolt, kes poole ralli peal nad mulle laadis. Nii kui temalt ülesriputamise loa saame, nii ka teeme. (Muidu äkki laseb ka koera lahti ...)



Vasta
#56

muuseumipapa Kirjutas:Legendiski kirjas olnud uuemat tüüpi Eraz´i vaatama minnes otsustasime ikka pererahvalt viisakuse pärast pildistamiseks luba küsida, kuid ei saanud ... Uunikute rallit uskuma ei jäädud, küll aga sadas igasugu ähvardusi. Uuriti, kas me ei märganud väravapostil olnud kirja "Kuri koer"  Ja minu soovituse peale, et te võinuks lisada ka kirja "Kuri perenaine", lubati koer lahti lasta. Käbedamatel piltnikel oli selleks ajaks juba mitmed klõpsud tehtud. Kiired jalad päästsid...
  
Minu arvutis olevad pildid on tehtud kaasfoorumlase heikson poolt, kes poole ralli peal nad mulle laadis. Nii kui temalt ülesriputamise loa saame, nii ka teeme. (Muidu äkki laseb ka koera lahti ...)

Kurb kuulda, et ikka ja jälle selliseid tagasilööke ette tuleb! Ma saan aru, et varaste ja pättide poolt ärahirmutatud rahvas suvalisi sissehüpanud "huvilisi" umbusaldab ning tihti nad väravalt tagasi saadab, aga Sinu ja JJTS ettevõtmisi peaksid nad ometi ju teadma! Või elab tõesti Eestimaal rahvast, kes ei vaata televiisorit, ei kuula raadiot, ei loe lehti, ei jälgi laulupidusid ega laulupeotule teekonda jne...?

Kuskandis, muide, see isend paikneb, millega selline kurb intsident kaasnes?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#57

Mina olin ralli ajal koormaks Eno TA-6-1-le ja tagasiteel Tallinna sm. Jaamakorraldaja ja Kirovi Rajooni operatiivtöötajate PAZ-672M-ile.

Algus läks kenasti, kuid siis tulid ka eksimised.
Sai selgeks, et kaasrallitajate sappa võtmine on kahe otsaga asi - ka nemad võivad olla eksinud. Näiteks sattusime korra ühte taluhoovi, kus tee lõppes. Kusjuures me polnud ainukesed.
Oodatust käänulisemate teede ning ka eksimiste järgnenud ümberpööramiste ja õigete teeotste otsimise tulemusena hakkas meid ähvardama bensiinipuudulikkus. Seepärast sai tehtud väike kõrvalepõige Võsule, ehk on seal tankla. Aga mida polnud, seda polnud. Kohalike abiga selgus, et lähimad asuvad Haljalas ning Palmses. Nojah, Palmsest sai just natuke aega tagasi paari km kauguselt mööda sõidetud... Natuke maad peale Vihulat oli aga selge, et olemasoleva bentsuga rallit lõpuni ei sõida, niisiis legend kõrvale, teedeatlas ette ja otsejoones Haljalasse eluvedelikku hankima. Suure seieriga 70ndate lõpu kolonka sobis TA tankimiseks ülihästi Smile Pilt. Pilt sealtsamast Wax'i poolt. Neeruti mägedes sai Raffi tõusust üles lükatud. Hiljem, juba pimedas, hakkas sõites külm ligi tikkuma. Põhjuseks mingi kala bussi elektrisüsteemis mille tõttu ei saanud esitulesid ja salongikütteventikat enam üheaegselt sisse lülitada.
Igatahes - oma 10 korda sai küll eksitud, kuid samapalju kordi leidsime taas õige teeotsa. Buss ise pidas hästi vastu, kui mainitud elektrikala välja arvata. Tulemuseks II koht busside ja veokate arvestuses. Seda esialgsetel andmetel, mis, nagu selgunud, erinevad kõvasti siin välja toodutest. Nüüd peab vist diplomi PlyVal64'le tagasi viima...

Hommik, teine päev.
Kell 10.20 seisab kutsekeskkooli nr.38 ees alla 20 uuniku. Nende liikuma saamine oli kokku ka omaette vaatemäng. Mõned masinad, sh. Teearu Mersu, läksid ilusti käima, mõned natuke vaevalisemalt. Roheline Volkar 1600 käivitus alles köie ning selle teise otsaga ühendatud punase Mersu W123 abil. Emmiklubi mustal Volgal oli üks esirehv täiesti töss, ning, nagu seda veel vähe oleks olnud, pumpa kah varustuses ei leidunud. Abivalmis kaasuuniklaste abiga sai rehv siiski taas veeremiskõlblikuks ning "Roolivelled", kusjuures kõik naised, asusid koduteele. Loodetavasti ei pidanud nad teel ratast vahetama hakkama.
Kohal oli ka kaasfoorumlane Helitehnik UAZ-469-ga. Ka see masin ilmutas käivitumisprobleeme. Selgus et viga oli jagaja küljest lahti põrunud kondekas.
Kõige rohkem kino sai aga Kirovi operatiivtöötajate PAZ-iga. Aku, raibe, oli tühjaks läind. Vänta appi võttes kah tulemus 0. Tuli lisaks appi võtta teine auto ja krokodillid. Seejärel, üks seltsimees andis starterit, teine seltsimees samal ajal vänta ning käima ta läks. Niisiis, pajeehali! Kuid vaid paarsada meetrit sõidetud, hakkas kärsahaisu sisse tulema. Ega's midagi, seisma ning üks operatiivtöötaja ronis bussi alla kärsahaisu allikat tuvastama. Selgus, et selleks oli käsipidur Toungue . Edasine sõit sujus oluliste viperusteta, kui välja arvata see vesi, mis radikasse üleliia valati ning mis auruna salongi tuli. Peale seda järgmine peatus oli juba Tallinn.

Mõned pildid. Mõista, mõista, mis see on?
Kokkuvõtteks: tore vanatehnikaüritus oli !

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta
#58

Sain ka lõpuks kuidagi sisselogitud!
Au ja kiitus Talveralli korraldajatele! Kui asjale pihta saan kuidas pilte üles seada, siis saate ka näha.
Huvitav, miks mul tulemuste tabelit ei taha avada? Keegi võiks selle mulle e-maili peale saata.

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#59

Juhend kirjutab, et Võrdse lõpptulemuse korral on parem see meestkond, kes sõitis vanema vahendiga.. Seega mina 1974 mossega 12, ning Inno 1977 W123-ga 13-nes. Toungue Iga aastaga järjest ülespoole - nott bääd Rolleyes
Vasta
#60

Suured tänud korraldajatele. Kuigi olin ainult stardis parastajaks, oli seegi elamus omaette.

Minu klõpsitud pilte saab näha siit:
http://mail.eria.ee/~taavi//Galerii/TR06.html
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne