Lääne autod ENSV-s
#81

[Pilt: TYptX.jpg]
[Pilt: pIj7w.jpg]
[Pilt: aTNuo.jpg]
[Pilt: NoIyy.jpg]


http://freedomcars.ru/retro/oldamcar.shtml
Vasta
#82

Olümpia ajaks toodi ka selleaegsele RAI-le (Riiklik Autoinspektsioon) üks Merzedes, milline oli vist eravärvides kollast värvi.
Vasta
#83

[Pilt: F7pJE.jpg]
Vasta
#84

(28-07-2009, 19:59 PM)ryblik1 Kirjutas:  lisan oma jutu ka siia. aastaid tagasi kohtusin vanema härraga kelle graazist sai ostetud opel monza, samas kuuritaga seisis kõveraks sõidetud tðaika kapott, küsimuse peale et mis autoga siis juhtus oli selline huvitav jutt. vana oli kunagi töötanud teater vanemuises ja sealt keegi oli vana tðaika suutnud peale mingit kõvemat pidu vastu puud sõita. siis kuidagi sahkerdati see auto mahakandmisele ja vaikiti asjad maha, aga vana sai kortsus ninaga tðaika omale. oli siis saanud kuidagi ka althõlma juppe ja kauidagi ülesse lappinud, aga kõver olevat olnud igati, aga vana sattus siis saksamaale ja mingite sugulaste juurde külla. need olid vanale oma 3a vana rekordi parseldanud ja siis siit oli tðaika omal jalal saksa liikunud. vanal oli siis tartus 85 aastal siis 82a kroomstangedega opel rekord. iseenesest tollal oli see kõva kaup. sest nagu vana ise ütles siis oli sõidumugavus,minek,uue auto lõhn ja muu kõik, selle ülesse kaalunud. aastal 2002 kui mina temaga äri tegin oli see rekord ikka jumala surnud mis surnud, aga tðaika oleks hetkel maksnud......... ojaaaa. kuid noh eks iga mees mõtleb vaid hetkele.
ps. vana elas huvitaval aadressil tartus. mäe 20 mida osa meeskodanike on külastanud muudel eesmärkidel enne 2000 aastat kui politsei seal asutuse kinni pani. seal oli kohapeal palju lõbusaid tydrukuid, vana oli neile isegi autojuht olnud.

kui palju selles jutus mida mulle räägiti , tõtt ka on seda ma ei tea.

kena õhtut.
No samas, kujuta ette kui oma ülemuse uhiuue Lada kõrvale saad 3 aastat vana Opel Recordi(Tänapäeval siis Omega) parkida Cool Tol ajal oleks päälik saanud selle Lada 3 aastat hiljem sulle 2 korda suurema raha eest maha müüa. Ja sina oleks seda diili veel heaks pidanud Smile
Või siis Tsaika rimakas Opeli vastu vahetada, vaevalt oli 1985 üldse inimesi kes arvas et 2009 Tsaika rohkem KROONE maksab Big Grin

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#85

Viimases TM-is lk. 50 on juttu Tallinna helikassetitehasest, ning ühel 1981.a toona Tiivase tänavas asunud tehasest tehtud pildil on näha ühe luukpärakerega "välismaa" auto taguots. Tegu on vist I põlvkonna VW Passatiga, reg.märgi kaks viimast numbrit on 25.

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta
#86

(28-07-2009, 13:36 PM)valdo Kirjutas:  Kas 1980ndatel oli tõesti Tallinnas kasutusel mitte-nõukogude päritolu kiirabiautosid/reanimobiile? Vt - http://www.youtube.com/watch?v=EpE_F-bOqhw&feature=related

Kuna auto kannab musta numbrit, siis pidi see olema siinmail juba enne 1982.

Kindlasti Valdo oli Tallinnas kasutusel Mercedese päritolu reanimobiile, ja need oli rohkem kui kaks. Kuna ise käisin 53-koolis, siis mäletan need hästi. Mustad numbrid neil olid, jah.
Viimati nägin seda autot kasutusel PERHi Vastsündinute intensiivraviosakonnas aastatel 2005-6, autod kasutati imikute transportimiseks sünnitusmajast reanimatsiooni ja intensiivraviosakonda (ca 300 m pikkune tee...) Auto oli väga heas korras.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#87

(25-03-2010, 18:29 PM)denis23 Kirjutas:  [quote='valdo' pid='230137' dateline='1248777385']
Kas 1980ndatel oli tõesti Tallinnas kasutusel mitte-nõukogude päritolu kiirabiautosid/reanimobiile? Vt - http://www.youtube.com/watch?v=EpE_F-bOqhw&feature=related

Kuna auto kannab musta numbrit, siis pidi see olema siinmail juba enne 1982.
Mäletan et need masinad olid enne olümpiat näitusel lauluväljakul ja soomes ümberehitatud, vist TAMRO poolt. Samas oli veel RAF kiirabi, kõrgendatud katusega ja laibavedamis RAF kõrge, ilma akendeta aga külmutusega.Mingi päästetehnika näitus oli

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#88

32-92 еа?
http://i44.tinypic.com/2h2qbti.jpg
Vasta
#89

(25-03-2010, 23:53 PM)Regardman Kirjutas:  32-92 еа?
http://i44.tinypic.com/2h2qbti.jpg

Sellest autost on siin juba juttu olnud ja pilt on ka olnud.

Mina mäletan seda autot Allika tn. Riia kaupluse tagahoovist. Oli heleroh.metallik värvi, tundus ülisuur ja vinge.
Hiljuti nägin seda umbes 2002 aastal Lasnamäe ühe Statoili parklas. Arvestades auto seisundit, ilmselt, järgmiseks peatuseks oli sellel EMEX.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#90

(25-03-2010, 18:29 PM)denis23 Kirjutas:  
(28-07-2009, 13:36 PM)valdo Kirjutas:  Kas 1980ndatel oli tõesti Tallinnas kasutusel mitte-nõukogude päritolu kiirabiautosid/reanimobiile? Vt - http://www.youtube.com/watch?v=EpE_F-bOqhw&feature=related

Kuna auto kannab musta numbrit, siis pidi see olema siinmail juba enne 1982.

Kindlasti Valdo oli Tallinnas kasutusel Mercedese päritolu reanimobiile, ja need oli rohkem kui kaks. Kuna ise käisin 53-koolis, siis mäletan need hästi. Mustad numbrid neil olid, jah.
Viimati nägin seda autot kasutusel PERHi Vastsündinute intensiivraviosakonnas aastatel 2005-6, autod kasutati imikute transportimiseks sünnitusmajast reanimatsiooni ja intensiivraviosakonda (ca 300 m pikkune tee...) Auto oli väga heas korras.

See auto sügisel liikus veel ringi ja praegugi seisab seal
[Pilt: 18763477_th.jpg]

[Pilt: 18763474_th.jpg]
Vasta
#91

Kui see on see auto, siis tegemist on küll fenomeeniga. Igal juhul ootaks et see oleks ikka taastatud.

P.S.

Uuups...vist ikka pole see sama auto...

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#92

Autod Raekoja platsil 1983: http://farm3.static.flickr.com/2531/3742...bfbb_o.jpg
Vasta
#93

Mu isa tuttaval oli kunagi Mustang.80ndate lõpus sai võileivaraha eest,mootor oli läbi,kere kohta ei oska öelda.2011 või 2012 suvi viidi rauda koos mitme teise autoga,kuna vargil oli käidud ja kuidagi pidi kahju hüvitama.Asus Raplamaal.
Vasta
#94

(25-03-2010, 21:46 PM)h2rra Kirjutas:  
(25-03-2010, 18:29 PM)denis23 Kirjutas:  
(28-07-2009, 13:36 PM)valdo Kirjutas:  Kas 1980ndatel oli tõesti Tallinnas kasutusel mitte-nõukogude päritolu kiirabiautosid/reanimobiile? Vt - http://www.youtube.com/watch?v=EpE_F-bOqhw&feature=related

Kuna auto kannab musta numbrit, siis pidi see olema siinmail juba enne 1982.
Mäletan et need masinad olid enne olümpiat näitusel lauluväljakul ja soomes ümberehitatud, vist TAMRO poolt. Samas oli veel RAF kiirabi, kõrgendatud katusega ja laibavedamis RAF kõrge, ilma akendeta aga külmutusega.Mingi päästetehnika näitus oli
Torgiks teemat ja alates 1.25     https://www.youtube.com/watch?v=71DNkRaUPvw

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#95

Kaks pisipunni venenumbritega. 
Huvitavalkombel veel järjestikused Smile [Pilt: 12239549_10207472704391992_8761196755609734884_n.jpg]
[Pilt: 12299188_10207472705352016_3269751240145393056_n.jpg]
[Pilt: 12294754_10207472704912005_5999359912356315978_n.jpg]

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#96

Väga huvitav leid, ega mingit lähemat informatsiooni pole?
Vasta
#97

Teises teemas ütleb k2rpman, et need autod on müüa.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#98

Jäid silma ühes mordavihiku müügi kommuunis.
Küsiti 175 eurorubla tükist.
Dokid ja võtmed kadunud.

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#99

Nüüd on 100-amprine juba 100 rubla eest saadaval.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

vist Opeli järjekordne rekord

[Pilt: opelrekordc1985.jpg]

pildistatud ENSV-s, kusagil Tartu ja Viljandi vahel, aga auto vist pärit lätist või leningradist, kui ainult numbrite järgi otsustada (16-00 лдм)

pilditegemise aasta oli 1985.  liikuva eksemplari kaadrisse sattumine pidi olema suuremat sorti juhus. sest kes see ikka seisis maantee ääres, fotokas käes, oodates, et äkki mõni "välismaa auto" läheb mööda. enamasti oleks võinud vahtida nädalaid, kuid ja aastaid ühtki nägemata Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne