VAZ 2103 ;VAZ 2106
#1

Mis vahe on Vaz 2103-l ja Vaz 2106-l?
Välimusel neid ei erista
Vasta
#2

Erinevad esivõred,tagatuled,väheke ka armatuur. 2106-l on esiistmed peatugedega aga 2103 on ilma. Need siis välised erinevused mis kohe silma hakkavad.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#3

Rahwakeeli oli LUX ja SUPER LUX.Kui 03 välja tuli oli ikka kõwa sõna ,tahhokas ja esiuste sees tuled.Mulle endale meeldis 06 rohkem.
Vasta
#4

Gorki Kirjutas:Välimusel neid ei erista


Hmm
Esmalt on tagatuled erinevad 2103 on nagu 2 rida üleval pikk klaas ja all. Üleval oli pidurituli ja gabariit ja all oli vist suund.
Sarnane tagatuli uuemate nivade tagatulega
http://img358.imageshack.us/my.php?image=4siks2wj.jpg

06 on pikk tagatuli suund on ääres. Vanemate nivadega sarnane tuli.


Siis on veel erinevus esituledes st klaasid on sama kuid 03 on tavaliselt kroomitud esivõre ees nagu gaz 24. samas 06 on tulede ümbris eraldi ja vahepealne osa eraldi.

Mootori erinevusi on ka lisaks. Kuid üldiselt soovitan uurida www.ladaklubi.ee lehte seal on suht palju näiteid.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#5

Oh jessas, pole ju vaja mingeid peatugesid ja tahhokaid vaadata, mis võivad vabalt vahepealsete omanike käe läbi muutunud olla.

Põhierinevus on esivõre:
03:
[Pilt: vaz_2103_01.jpg]
06:
[Pilt: vaz_2106_01.jpg]

GIYF!
Vasta
#6

Esivõre-> tagatuled->küljesuunakad.

loll on loll olla.
Vasta
#7

Kusjuures sellel pildil oleval "null-kuuel" on vale kaitseraud. Õige peaks olema kandiliste puhvrite ja plastnurkadega.

Edit.

mMillegipärast on mulje, et keegi on kolmest-kuue teinud Smile
Vasta
#8

Kui see üldse on 06 :)
(hint- lisaks kaitserauale ka tagatiiva helkur)

aga võre kohapealt muidugi hea pilt.
Vasta
#9

Kas mitte 063-el (ja mingist aastast alates kõigil kuutel) polegi algusest peale tagatiivahelkurit? Kahtlust äratab muidugi ka see, et küljeliist ei "sõida" otse tiival olevasse suunatulde.
Vasta
#10

Alts Kirjutas:Kusjuures sellel pildil oleval "null-kuuel" on vale kaitseraud. Õige peaks olema kandiliste puhvrite ja plastnurkadega.

Edit.

mMillegipärast on mulje, et keegi on kolmest-kuue teinud Smile

Kaitseraud tundub olevat veel 01 oma, mitte 03 oma. Vaz mudelite pilte leiab näiteks siit. Kusjuures 06 tegi läbi mitmeid muudatusi, juttu sellest ladaklubi lehel.
Vasta
#11

Osadel 03.del on veel all karbi juures iluliist aga osadel pole! Kas iluliistuga varjant on ekspordiks? Oma mäletamist mööda 03 eraldi eksport mudelit polnud? Parandage mind kui eksin.



Vasta
#12

Tehasest tulles oli vast kõigil 03-del liist, karbivahetus ja roostetõrje käigus ei pruugitud neid tagasi panna.
Vasta
#13

Pildid:
VAZ 2103
VAZ 2106

Iluliistudest: Nii 2103 kui 2106 omasid liiste nii lävekarbil kui ka ümber rattakoobaste. Kuna 2103 toodeti kuni 1984, siis olid liistud tal ilmselt tootmise lõpuni. 2106 juures liistudest huljem loobuti.
Kui autol puudub liist lävekarbil, kuid on ümber rattakoobaste, siis on ta originaalis olnud ka lävekarbil, kuid hiljem (kas karbivahetuse või lihtsalt roostetamise tõttu) eemaldatud.
Ajaloost: VAZ ei ostnud Fiatilt litsentsi 124 Speciali valmistamiseks, vaid litsentsileping nägi ette kolme auto: baasmudeli, kombi ja luksmudeli ettevalmistamist. VAZ 2103 on itaallaste kujundatud ja hoolimata mõningasest välisest sarnasusest erineb 124 Specialist üksjagu: nii esi- kui tagatiivad on pisut pikendatud, tagatuled teistsugused, hoopis erinev on armatuurlaud (siin 124 Speciali oma). VAZ 2106 on juba venelaste kujundatud, kuid erineb 2103-st vaid detailides.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#14

[Pilt: e7d3b152a6ef69a4d6b0b7319b11e248.jpg]
SIIN tore näide "nullkuuest". Natuke kulunud välimusega aga kõik tuled-viled-kilbid-liistud küljes.

loll on loll olla.
Vasta
#15

[quote=Alts]
Kusjuures sellel pildil oleval "null-kuuel" on vale kaitseraud. Õige peaks olema kandiliste puhvrite ja plastnurkadega.

Edit.

mMillegipärast on mulje, et keegi on kolmest-kuue teinud :
Jutt õige sest puudu ka tagumised helkurid poritiiva peal. samuti ei ole orig 06 ilukilpe, mis olid teistest erinevad keskel asetseva plast pläraka poolest
Vasta
#16

[quote=Alts]
Kas mitte 063-el (ja mingist aastast alates kõigil kuutel) polegi algusest peale tagatiivahelkurit? Kahtlust äratab muidugi ka see, et küljeliist ei "sõida" otse tiival olevasse suunatulde.
063- oli o6 kere ja 011 mootor, tegel oli 06 vist veel mingeid nn hübriid versione, aga mis ei tule nam ette. Aga kas vaz 1500 mootor kadus koos 03- ega ei tea. Tegel oli 1500 minu mäletamist mõõda üks hinnatum mootor. Eksporti tehti ka 02 koos nn 03 mootoriga. Oli sel ikka vahe küll , olen proovinud mõlemat 02 te. Sellel eksport 02, mis 1500 motoriga oli ka nn 03 sisu (osaliselt küll) armatuur a istmed. Kuigi ka teisel ekspoert 02-el olid nn 03 istmed. Eksporti läksidki vist sugullid põhiliselt 03 istmetega (peatugedega)
Vasta
#17

Läheb küll veits OT, aga exportimise teema ka.
Käisin hiljuti üht 013 vaatamas, mis S ehk export variant. 80`algusest, erines see tavalise 013 poolest nii ,et peal oli 1,5 mootor, see oli mõeldud põhjamaadesse expordiks st. tagaklaasisoojendus ning mootorist tuli välja üks juhe mille seinakontakti panekul oli mootor talvel 40 min pärast soe ja käivitus kergelt. Istmeid ei mäleta ,aga armatuur oli ika 01 oma koos 013 kella plokiga.
Vasta
#18

[Pilt: uunik3052.jpg]
[Pilt: uunik3086.jpg]
Talverallil osalenud 100% originaal 2106 aastast 1977. Põhimõtteliselt saaks see auto musta numbri.
Vasta
#19

villis1 Kirjutas:063- oli o6 kere ja 011 mootor, tegel oli 06 vist veel mingeid nn hübriid versione, aga mis ei tule nam ette. Aga kas vaz 1500 mootor kadus koos 03- ega ei tea.

Tolle 1500 motoga oli 21061, sama mootorit pruugiti ka nullseitsmel.

loll on loll olla.
Vasta
#20

IIIFFFAR Kirjutas:[Pilt: e7d3b152a6ef69a4d6b0b7319b11e248.jpg]
SIIN tore näide "nullkuuest". Natuke kulunud välimusega aga kõik tuled-viled-kilbid-liistud küljes.
Tolle 06 armatuurlaua pildil on hästi näha detailid, mis 03 ja 06 eristavad. Raadiost kõrgemal oleval liistul on siis punane kontroll-lamp (oli vist pidurisüsteemi oma), näidikute valgustuse regulaator, ohutulede nupp ja suitsusüütaja. 03-el oli seal vaid suitsusüütaja ja sellest kahel pool tühjad vahed, kuhu suitsumehel hea suitsupakki pista. Vasakul pool servas on 06-el vaid üks klahv, tuledelüliti nimelt. 03-el oli algul kolm klahvi: tulede, näidikute valgustuse ja kojameeste omad, hiljem kolis kojameeste lüliti roolisambale, nii et jäi kaks klahvi.
Eestis on näha olnud ka Kanadas müügiks mõeldud 06 varianti, mille tunneb kaugelt ära tublisti massiivsemate, (05 ja 07 stiilis) amortidega varustatud kaitseraudade järgi, kuhu eesmised suunatuled sisse ehitatud. Muud erinevused selllisel autol peaksid siis olema: tagatiival helkuri asemel punane lamp, spidomeeter ja läbisõidunäidikud miilides, üht-teist Kanadas nõutavat ohutusvarustust, nagu näiteks bensupaagi juures avariikraan, mis auto ülekaela käimisel kütusevoolu sulgeb, toekamad peatoed, turvavööde signaallamp, kütteseadme hoobade valgustus ja ilmselt muudki nipet-näpet. Kui tuled on sisse lülitatud, põlevad ka lambid nii esi- kui tagatiibadel.
80-ndatel 1600-se mootoriga "päris" 06-t suurt ei tehtudki, olid 1300 ja 1500-ccm variandid, samuti ei saanud ka 07 1600-st mootorit, sest need mootorid läksid Nivadele.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne