VAZ 2103 ;VAZ 2106
#21

PlyVal64 Kirjutas:Talverallil osalenud 100% originaal 2106 aastast 1977. Põhimõtteliselt saaks see auto musta numbri.

OT, aga kui kergelt või raskelt Žiguli tüüpi autodele üldse musti numbreid jagatakse? Kas on mõni juba Žigulile omistatud?
Musta numbriga seotud kirjutisi lugedes on jäänud mulje, et niivõrd laia levikuga ja "noore" auto puhul peab tehasekomplektsus olema vähemalt 99,9%.
Vasta
#22

krister Kirjutas:
PlyVal64 Kirjutas:Talverallil osalenud 100% originaal 2106 aastast 1977. Põhimõtteliselt saaks see auto musta numbri.

OT, aga kui kergelt või raskelt Žiguli tüüpi autodele üldse musti numbreid jagatakse? Kas on mõni juba Žigulile omistatud?
Musta numbriga seotud kirjutisi lugedes on jäänud mulje, et niivõrd laia levikuga ja "noore" auto puhul peab tehasekomplektsus olema vähemalt 99,9%.
Kas selline komplektsus tähendab juba seda, et näiteks kapotialused bensiini- ja jahutusvedelikuvoolikud ei tohi olla tänapäevase märgistusega ja neil ei tohi olla tänapäevaseid, kruviga pinguteid? Kas kummid ja aku võivad uued olla?

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#23

Küsimus VAZ-i fanattidele:
Kas Vaz 2106 mootori plokk on tootmisest alates juba siniseks värvitud plokiga või oli algusotsa masinail mingi ajani tavapärane hall plokk (nagu 01, 03, 011)?
Milliseid erinevusi veel on täheldatud 76.-nda aasta varajastel isenditel?
03-likke kroomreste külgedel, kapotil?
Sisemisi uksekäepidemeid, mis on pika "kroom"liistuga nagu 03-l olen näinud.
Ja lai kandiline sumpsiots nagu ka 03-l leidis ka mõnda aega paigaldust.
Vasta
#24

(22-08-2012, 13:40 PM)taruvaras Kirjutas:  Küsimus VAZ-i fanattidele:
Kas Vaz 2106 mootori plokk on tootmisest alates juba siniseks värvitud plokiga või oli algusotsa masinail mingi ajani tavapärane hall plokk (nagu 01, 03, 011)?
Milliseid erinevusi veel on täheldatud 76.-nda aasta varajastel isenditel?
03-likke kroomreste külgedel, kapotil?
Sisemisi uksekäepidemeid, mis on pika "kroom"liistuga nagu 03-l olen näinud.
Ja lai kandiline sumpsiots nagu ka 03-l leidis ka mõnda aega paigaldust.

Mootori ploki osas ma ei oska öelda miskit, kuna neid päris alguse otsa 2106 pole ette juhtunud,millel oleks algne mootor alles olnud.

C-piilari kate oli 2106 olenevalt komplekteerimisest kas kroomitud või lihtsalt silumiinist,värvitud mustaks. Veelgi hilisem versioon oli plastmassist kate. Kui mälu ei peta,siis nii 2103,kui ka varasel 2106 esines mõlemaid variante.

Sumbuti ots ilmselt oli ka alguse otsa 2106l sama,kuid selle paigaldamisest loobuti hiljem mingil põhjusel. Samuti ka mudeli 2103 puhul.



Vasta
#25

Ei ole otseselt 2106 kohta, aga seondub tihedalt nii 2103 kui 2106-ga. 1975. a III kvartalis turustati katseliselt väike partii (150-200 masinat) VAZ-e tähisega 21031. Need omasid 2106-le minevat mootorit, mis paiknes veel 2103 keres. Äratundmiseks värviti mootoril klapikambri kaas punaseks. Tehti ka mingi hulk punase klapikambri kaanega isendeid, mis omasid lisaks muudetud ülekannetega 2106 käigukasti. Üks selline vaatamiseks: http://www.youtube.com/watch?v=-7EwLTKmrRI

Nii et kes juhtub valdama "sõpra" 21031 kujul, hoidku oma haruldast masinat hästi!
Vasta
#26

Siis võin ma end lugeda üheks vähestest,kellel selline mudel täitsa kodus olemas on.Wink


Vasta
#27

Kas eelpoolkirjutanud ksf valdab punase või kollase kaanega isendit?
Vasta
#28

(23-08-2012, 09:27 AM)Mister X Kirjutas:  Kas eelpoolkirjutanud ksf valdab punase või kollase kaanega isendit?

Ikka kollasega ja midagi pole auto juures muudetud ka v.a esituled on vahetatud ja mõningad kuluv osad.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne