27-02-2006, 10:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2006, 10:23 AM ja muutjaks oli valdo.)
Kas see trolli toomine Leedust ikkagi väga utoopiline idee pole?
Samas... ennegi on hulle asju teoks tehtud ja kes teab. Luban omalt poolt, et kui REAALNE kulukalkulatsioon (trolli maksumus + transpordikulu) on tehtud ning veerand rahast on koos, siis ei jäta minagi rahalises mõttes seda projekti hätta...
Tegelikult on mul k...dima kahju, et TTTK ei jätnud ühtegi 9TR muuseumtrollina alles Aga noh... Elektriraudtee järas ka viimased ER1-d puruks, nende minutehtud lammutamise videosid emeksis olete vast näinud... ning Edelaraudtee tegi sama D1-diiselrongidega.
Samas... ennegi on hulle asju teoks tehtud ja kes teab. Luban omalt poolt, et kui REAALNE kulukalkulatsioon (trolli maksumus + transpordikulu) on tehtud ning veerand rahast on koos, siis ei jäta minagi rahalises mõttes seda projekti hätta...
Tegelikult on mul k...dima kahju, et TTTK ei jätnud ühtegi 9TR muuseumtrollina alles Aga noh... Elektriraudtee järas ka viimased ER1-d puruks, nende minutehtud lammutamise videosid emeksis olete vast näinud... ning Edelaraudtee tegi sama D1-diiselrongidega.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.