Moskvich 400 ja 401 erinevused
#1

KÜsimused siis järgmised:
Millised on moskvich 400 ja 401 ernevused?
Olen kuulnud et osadel vanadel autodel läheb aku + klemm kere külge aga kuidas on selle asjaga moskvich 400 ja 401 Kas on neil läheb või mitte?



Suured tänud aitamise eest!
Vasta
#2

http://m400.km.ru/index.html
Vasta
#3

Miinus lääb ikke keresse, selline teema täitsa olemas siin forumis mis kajastab 400 ja 401 erinevusi, eileia sellel teemal erilist mõtet
Vasta
#4

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=6216

Pikalt ja laialt...
Vasta
#5

originaal 400 läheb + klemm kindlasti keresse ,tegu 6 voldise süsteemiga endal üks genekas veel üle boshi oma 400 originaal .sam lugu bobeedaga + keres . oli endal selline isend olemas ,muidu ei teaks .kui soov võin saata meilile pilte siis näed erinevusi .
Vasta
#6

põder Kirjutas:originaal 400 läheb + klemm kindlasti keresse ,tegu 6 voldise  süsteemiga   endal  üks genekas veel üle boshi oma  400 originaal .sam lugu bobeedaga  + keres . oli endal selline isend olemas  ,muidu ei teaks .kui soov võin saata meilile pilte  siis näed erinevusi .

Minuteada ei ole ühelgi Almal (s.o. 401.l) plussi keres ja kõigil 6V süsteem. Ehk siis kõik anomaaliad sellest on isetegevus.

Tegelikult tehti 400-401 juures pea iga aasta mingeid muudatusi nagu ka Pobidegi puhul. Lihtsalt kui 400 asemel ilmus mudelinumbriks 401, tehti korrag veidi rohkem ja suuremaid muutusi. http://m400.km.ru on osa neist kirjas.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

400 ja 401 -el oli ikka + massis küll.Isegi 402 oli.Omanikud jah vahetasid polaarsust ja ise olen sõitnud korra kunagise naabrimehe 402 millel seisva mootori puhul pidurit vajutades läks ampermeetri osuti hetkeks + poolele.Tavaliselt ikka - poolele.Naljakas oli.Ei puutu küll teemasse,aga minu kunagisel 63 aasta Jawa-250 oli ka + massis.Mina loll aga panin massi -.
Tervitades,Flanagan
Vasta
#8

flanagan Kirjutas:400 ja 401 -el oli ikka + massis küll.Isegi 402 oli.Omanikud jah vahetasid polaarsust ja ise olen sõitnud korra kunagise naabrimehe 402 millel seisva mootori puhul pidurit vajutades läks ampermeetri osuti hetkeks + poolele.Tavaliselt ikka - poolele.Naljakas oli.Ei puutu küll teemasse,aga minu kunagisel 63 aasta Jawa-250 oli ka + massis.Mina loll aga panin massi -.
Tervitades,Flanagan  
Õige küll, 402-l tõesti + keresse, samuti viisnurgaga volgadel. Ka minu Pobil on aku + klemm ühendatud kerega, - läheb starterisse.
Vasta
#9

ka selle aegne kirjandus tunnistab ainult + keresse versiooni.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne