pöörded püsivad üleval
#1

mul audi 80 1.6 karburaator mootoriga. Jama selles, et nüüd viimasel ajal kui mootor soojaks läheb ei lase pöördeid enam normaalselt maha. Kui gaasi lahti lased vajuvad pöörded 1500 peale ja püsib seal tükk aega ennem, kui hakkab jälle langema. Muidu tühikäik enam vähem normis nii gramm üle 950 pöörde. Vahel tühikäik lambist kõigub kah, (kuid see väga harva) pöörded tõusevad mingi 1100 peale ja siis mingi aja pärast jälle normis.
karburaator ise manuaal klapiga.
Ja veel üks päev sai ka küünlad üle vaadetud: I ja IV silindril sellised mustad ja tahmanud kuid II ja III silindril täitsa normis.(kas klapid ei avane ühepalju?)

Äkki oskab keegi midagi arvata, millest sellised anomaaliad.
Ette tänades.
Vasta
#2

Ega sul seal mõnd automaatset tooreklappi pole mis jamada võib
Vasta
#3

Ei tea audidest suurt midagi aga fordil oli umbes samasugune jama lambda anduri tõttu, Vahepeal läksid pöörded ise ülesse ja siis jälle hakkas mootor puterdama. Igatahes aitas mind lambda anduri asendamine ning kõik oli norm ja töötab siiamaani ilusasti.
Tegemist oli 90aasta sissepritse mootoriga, millel lambda ja kat. Kas 1.6 audil on kat. üldse? Ja lambda andur?
Vasta
#4

karburaator, ta ütleb. Mis lambdaandurist sa scorpio3331 räägid?

Võta karbuss lahti ja mängi siis toorega ja vaata, mida klapp teeb. Pakun, et sul on see tooretross lihtsalt kuhugi vahele jäänud, jõnks sees vms, nii et ei liigu enam sujuvalt tagasi ja jätab klapi irvakile. Teine võimalus on, et klappi paigal hoidev vedru on väsinud, ei hoia korralikult koha peal. Mul oli '86 1,6 l Opel Rekordil korra sarnane jama, siis oli probleem trossis.

Üldiselt avastasin, et toores kipubki küünlaid tahmama, eriti kui segu ülitäpselt paigas pole. Lõpuks tüdisin karbussi timmimisest ja soojendasin autot lihtsalt jalga gaasil hoides.
Vasta
#5

mul see tooreklapp manuaalne.
Ei usu et selles viga saab olla, sest see üle kontrollitud, käib korralikult peale ja maha.
Pöörded jamavad siis kui klapp ikka maas on.
Ja veel, olen märganud, et kui pidurdan siis, pöörded samuti tõusevad vahel mingi 1500 kanti !?
Vasta
#6

Äkki on pidurite vaakumvöimendi peetis,st imeb sealt kuskilt lisaöhku.Pane see toru mis läheb vöimendisse kuidagi kinni(keera polt ette vms) ja proovi mis siis teeb.Kas siis kui kohapeal pidurit vajutad möjub ka?

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#7

badass Kirjutas:Kas siis kui kohapeal pidurit vajutad möjub ka?
ei kohapeal ei mõju midagi, pöörden normis
Mul endal tuli selline idee, et äkki siis inertsiga ujukikambris bentsu tasapind muutub või midagi selliset.
Vasta
#8

Ma arvan ikkagi et tseki erinevaid vaakumvoolikuid.Pidurdamisel ju mootor ka liigub veits,äkki on kuskil mingi pragu voolikus,mis siis avaneb.Bensutase karpas küll muutuda ei tohiks pidurdamisel ja ega see ka suurt midagi muudaks,pöördeid kindlalt tösta ei tohiks.Kas sellel mootoril on ka see kummist pornograafia seal karpa ja sisselaske vahel?Kui on siis vääna seda töötava mootoriga,vaata kas pöörded muutuvad.Katsetamine,ainult katsetamine...

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne