Mis puitraamiga auto?
#1

Mis puitraamiga autoga võiks tegu olla?

http://www.zone.ee/najakiri/Auto/
Vasta
#2

Omnibusse ilmselt, tagaratta taga olev uks on väga omapärane.

Dad.
Vasta
#3

Uksed on mõlemal pool külgedel nii ees kui ka taga. Kokku 4 ust


Eesti Antiikautode Galeriist leidsin midagi väga sarnast.
Aga kahjuks pole seal auto marki märgitud ainult "Endisest pumbaautost 1949. aastal Tallinna sõjaväestatud tuletõrje tarbeks ehitatud side- ja valgustusauto."

Millega siiski tegu?

[Pilt: tulet.jpg]
Vasta
#4


Võib-olla ehk kasutaja "manic" teab, sammuti ka "valdo".
Vasta
#5

Regardman Kirjutas:Võib-olla ehk kasutaja "manic" teab, sammuti ka "valdo".

Tõega ei tea, arvatavasti mingi väga vana ja haruldane bussi moodi asi. "Nina" ju läinud ja "kuut" üksi ei reeda päritolu/mudelit.

Kui muidugi uuriks vrakki ja võrdleks erinevate mudelite fotodega, saaks aimu. Ehk siis kus selline kere vedeleb (paluks U2U)?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

Kardan, et kere järgi auto marki määrata on väga keeruline. Sellised kered ehitati ju reeglina tehasest ostetud šassiidele. Nii, et kere võib-olla kohalike meistrite kätetöö.

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#7

Kasutaja Stemugram postitas õige foto. Tegemist on tõepoolest tuletõrjeauto jäänustega.
1922. a soetati Tallinna kutselisele tuletõrjele Benz-Gaggenau šassiile ehitatud tuletõrjeauto. Algselt oli auto lahtise kere ja täiskummidega, 30ndate alguses ehitati peale kinnine juhikabiin ja 30ndate lõpus ehitati sellele täielikult kinnine kere. Auto oli kasutusele kuni 1953.a, seejärel lammutati ja tänaseni on temast säilinud vaid kereosa.
Vasta
#8

thunder Kirjutas:Kasutaja Stemugram postitas õige foto. Tegemist on tõepoolest tuletõrjeauto jäänustega.
1922. a soetati Tallinna kutselisele tuletõrjele Benz-Gaggenau šassiile ehitatud tuletõrjeauto. Algselt oli auto lahtise kere ja täiskummidega, 30ndate alguses ehitati peale kinnine juhikabiin ja 30ndate lõpus ehitati sellele täielikult kinnine kere. Auto oli kasutusele kuni 1953.a, seejärel lammutati ja tänaseni on temast säilinud vaid kereosa.

Need jäänused asuvad Raplas.
Kas see tuletõrje auto oli siis kasutuses enne lammutamist Raplas?
Vasta
#9

Stemugram Kirjutas:Need jäänused asuvad Raplas.
Kas see tuletõrje auto oli siis kasutuses enne lammutamist Raplas?

See tuletõrjeauto on ainult Tallinnas olnud. Arvatavasti pärast lammutamist sattus see kere Raplasse ja puht praktilisel eesmärgil.
Vasta
#10

Seljuhul peab ühendust võtma va hr. Heikki Perliga, kes sellistes asjades ekspert on.
Vasta
#11

See on juba viimased paarkümmend aastat teada, et see kere seal vedeleb.
Vasta
#12

tänaseks päevaks on maja,mis selle vraki kõrval asus maha lammutatud. loodetavasti ei oota igavikku kadumine seda autokeret.
Vasta
#13

Kurvad uudised!
Tänasest päevast on see auokere siis kadunud.
Ju vist viidi koos ehitusprahiga kuhugi prügimäele.
Vasta
#14

Nojah. Arvatvasti ei kannatanud ta enam tervelt transportida, muidu oleks treileriga selle ise ära viinud kuskile...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne