Uurisin ka seda kontaktivaba süüte asja, millest oma dnepraali teemas kirjutasid, ent peale hinna teadasaamist otsustasin ikkagi selle kontaktsüütega veidi vaeva näha
Aga igastahes kululutasin täna rohkem kui pool päeva süüte timmimisele ja tulemus on null. Niisiis, parandage mind kui ma mingis kohas eksisin ja peaks midagi teistmoodi tegema.
1. Küünlad maha ja aeglaselt vänta andes sain kohakuti märgi P hoorattal ja kriipsu korpusel.
2. Kui kriipsud olid kohakuti, sättisin tsentrifugaali vihud maksimaalselt laiali.
3. Veendusin, et kriipsude kohakuti olles ning vihtide laiali olles on ka kontaktid maksimaalselt laiali. (kontakiivahe oli õige)
3. Keerasin regulaatori kinnituspoldi kinni, jättes vihid eniselt laiali.
4. Lülitasin süüte sisse.
5. Liigutasin kogu korpust, kuni tekkis säde. Vahetult enne sädeme tekkimist mõni mm lukustasin selle. Vabastsin vihud ning proovisin käivitada.
6. Peale paari paugu paugu kuulmist vandusin ning kordasin protseduuri, natukene kõike nihutades küll ette, küll tahapoole.
Paari korral õnnestus mootor ka käima saada, endiselt vasakpoolne pütt okei, ent parempoolne jättis vahele ja paukus. Mõtlesin siis, et hästi natukene süüdet hilisemaks keerata, ja peaks teine ka tööle hakkama korralikult. Aga ei hakanud enam esimenegi pärast.