Stock Gaz-69A
#1

Tere!
Olen sellise koleda asjaga hakkama saanud, et nüüd kohe-kohe on hoovi peal Gaz-69A. Ma ei tea sellest autost just suur palju, kuid olen kuulnud, et tal ei ole blokkeeritavad diffrid? On see nii? Kuna masinast saab puhtalt hobiauto soos ronimiseks ja näpuharjutamiseks, siis mis on esimesed sammud mida tehakse stock masinate läbivuse parendamiseks? Ette tänades ...
Vasta
#2

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: jungle
Tere!
Olen sellise koleda asjaga hakkama saanud, et nüüd kohe-kohe on hoovi peal Gaz-69A. Ma ei tea sellest autost just suur palju, kuid olen kuulnud, et tal ei ole blokkeeritavad diffrid? On see nii? Kuna masinast saab puhtalt hobiauto soos ronimiseks ja näpuharjutamiseks, siis mis on esimesed sammud mida tehakse stock masinate läbivuse parendamiseks? Ette tänades ...

kõigepealt sellest et, kui ekstreemset hobi vajad, kui niisama natuke pori sees käia, siis ronib Gaz 69 suht normaalselt.
Kui aga tõsisemalt kuskile soomatkadele minna, kipub stockis lahjaks jääma.
Arenguruumi on piisavalt.......täpselt niipalju, kui palju rahakott kannatab.
1.Alustada tuleks muidugi veermikust, et kõik norm. toimiks. Jätkates normaalsete mudarehvidega, vintsi paigaldusega ,kere ja sildade liftimine, diffri lukud jne.

Soovitusi ja tehnilist nõuannet võin vabalt jagada, samuti igasugu Off-Roadiga seonduvate materjalidega.

tel 05063138 offroadservice@hot.ee
Vasta
#3

Jõudu ja jaksu \"kaaskannatajale\" - olen ise kah värske GAZ69 (mitte küll 69A)omanik. Tulin sellega paar päeva tagasi Tartust Tallinnasse, mis tolmas (sedavõrd-kuivõrd kuiv alfalttee 65-70 km/h kiiruse juures tolmata saab Wink). Jõudsin täiesti ühes tükis kohale, kui mitte arvestada, et 50m enne garaazi ust hakkas auto turtsuma, jõnksutama ja kippus välja surema. Ilmselt ehmus, vaeseke, linnasagina/liikluse peale ära (oli teine üsna kindlasti esimest korda Tallinnas).

Nõuanded-näpunäited-abi 69 kohta alati teretulnud.
Tom
Vasta
#4

Kõige nõrgem koht sel autol on raam, mis tihtipeale väsib. Tasub igal juhul tsekata, et auto nagu \"madu\" ei käituks. Teine, mis otseselt raamiga seondub, on roolikarbi kinnitus. See maastikul mütates võib lahti murduda, kui raam sealt alt veidi mäda on. Igal juhul tasub kõik tavotiniplid korralikult pritsiga üke käia (minu omal roostetas peale \"veeprotseduure\"seistes siduripedaali võll kinni). Mingiks rajuks off-roadimiseks jääb mootor selgelt lahjaks, paksu liiva ja järske tõuse auto eriti ei armasta. No ja nagu ikka, niiskustõrje kapoti all jagaja-juhtmete ümber. Mootoriruum alt täiesti lahti ja juba 30cm vees lendab kogu vesi otse jagajale. Stock-mootoriga ei tasu blokkide puudumist põdeda, 4 ratast korraga mudas ei jõua ta mingil juhul ringi ajada, tapab siduri imekähku. Ja vahekastis peab olema korralikult palju õli. See \"sureb\" tihtipeale vähe rajuma sõitmise käigus. Aga üldiselt suudab 69 mõistlikul ümberkäimisel gaasiga mõnes kohas üllatada...
Vasta
#5

kust saada gaz69a tenti!?Rolleyes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne