Autoregistri teema.

Kas oskab keegi lgp kaasfoorumlastest vastata küsimusele? Kas ARK on õigus keelduda autot arvele võtmast, kui autol puuduvad porikummid
ja neid pole valmistaja tehase poolt ettenähtudki?Tegu siis N2 kategooria autoga aastast 1984.Tundub ,et ARK ametnik naudib inimese jooksutamist kuna 
eelmine kord leiti, et rehvi mõõdud ei sobi.Siis ei räägitud porikummidest midagi.
Vasta

Porikummid peavad kindlasti originaalid olema Toungue Järgmiseks nõutakse harju keki vimplit ja merevaigust käigukangi nuppu, kus  alla pugatsoova pilt sees. Mina paneks lisaks kohe veel karvase rooli ja istmetele uue vakstu - vähem jooksmist.
Vasta

Kellelgi oli sarnane keiss, kusagil siin foorumi sügavuses ka kirjas ja see lahenes tol korral teise kontori kasutamisega.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(24-02-2019, 18:08 PM)spitfire Kirjutas:  Kellelgi oli sarnane keiss, kusagil siin foorumi sügavuses ka kirjas ja see lahenes tol korral teise kontori kasutamisega.
Ühe korra on olnud juttu Range Roveri allasõidutõkkest, mida ühes büroos nõuti ja teises mitte. Jooksis seal samas ka porikummide nõue läbi, aga viimased peavad vist ikka olema ja said ikka külge arvelevõtuks: Link

Viimases teemas jõuti järeldusele, et porilapakate nõue täitsa mõistuspärane ja vajalik. Aga vb. kuskil siin foorumis peidus ka teemakäsitlus kus jõuti vastupidisele järeldusele, samas mina sellist ei mäleta.
Vasta

(24-02-2019, 18:08 PM)spitfire Kirjutas:  Kellelgi oli sarnane keiss, kusagil siin foorumi sügavuses ka kirjas ja see lahenes tol korral teise kontori kasutamisega.


Mainisin siin millalgi oktoobris, et kui ühes kontoris rehvimõõt ei sobinud, siis tehti ka pildid ja edasi oli sõltumata kontorist edaspidise võtmeks Maanteeameti süsteemis olevatel fotodel oleva muutmine.
Vasta

(24-02-2019, 20:45 PM)Alts Kirjutas:  
(24-02-2019, 18:08 PM)spitfire Kirjutas:  Kellelgi oli sarnane keiss, kusagil siin foorumi sügavuses ka kirjas ja see lahenes tol korral teise kontori kasutamisega.


Mainisin siin millalgi oktoobris, et kui ühes kontoris rehvimõõt ei sobinud, siis tehti ka pildid ja edasi oli sõltumata kontorist edaspidise võtmeks Maanteeameti süsteemis olevatel fotodel oleva muutmine.

Ajal mil Tartus tegeles veokate arvelevõtmise ja reg. eelse ülevaatamisega üks kurikuulus TÜV punkt, oli lähim toimiv võimalus Põlvas-Võrus-Viljandis. Tartus ei sobinud, ei värv (CocaCola auto olla operatiivvärvides), tagaluuktõstuk olla ise paigaldatud, jahutusseade oli vale koha peal ja passis kirjas ei olnud, furgooni seinad olla liiga õhukesed jne jne.
Aga karma leiab kõik, selle käest ei pääse...


Vasta

(24-02-2019, 00:00 AM)kopamees1 Kirjutas:  Kas oskab keegi lgp kaasfoorumlastest vastata küsimusele? Kas ARK on õigus keelduda autot arvele võtmast, kui autol puuduvad porikummid
ja neid pole valmistaja tehase poolt ettenähtudki?
...

Kas see on jutt või sai ka akti kirja? Siis peaks "murelik kodanik" pöörduma  oma murega MNT Tehnoosakonda ja uurima, et millised porikummid siis peaks olema, et arvele saaks, kui tootja neid ette näinud ei ole. Kirja koopia ka konkreetse büroo juhatajale ja kui on tahtmine ennast kehtestada, siis ka persoonile, kes säärase huvitava nõudmisega välja on tulnud.

Kindlasti ametliku teabenõudena, digiallkirjastult.

Selle kõige eelduseks on muidugi asjaolu, et sel tranduletil tõesti ei ole porikumme olnudki ning nende puudumisega ei $ituta kaasliiklejate sihverplaate täis liiklmeisel meie suurepärases suusailmas.
Vasta

https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/127...2lisa1.pdf#

Kood 629, mis porilpapakaid käsitleb ja Eestis need igast liiki sõidukitel kohustuslikuks teeb ja mõõdudki ette annab, põhineb mingil direktiivil numbriga 91/226/EMÜ. 
Äkiste on seal mingeid erandeid võimaldav punkt kirjas.
Vasta

1984. väljalaskega sõiduk peab vastama valmistaja nõuetele. Mitte täna toodetud sõidukitele kehtivatele nõuetele.

Ning kood 629 küll sätestab nõuded, aga halloo - need on päris mõistlikud. Sisuliselt on lapakaid vaja krusadel ja madelkerega kaubikutel, mööndusega ka arutult tõstetud maasturitel.

Sõiduautol ja kinnise kerega kaubikul täitub see "...vastavad rataste porikaitsmed (kereosad, poritiivad, jm). Porikaitsme tagumine serv ei tohi lõppeda ülalpool horisontaaltasapinda, mis paikneb ratta pöörlemisteljest 150 mm kõrgemal; ..."

Tuletame meelde: 150 mm ratta teljest on 13" velje raadiuse jagu. Mulle tuleb pähe vaid tõstetud Range Rover, mille seelikualune võiks ligilähedaselt lahti olla.

Valus teema on see, et kogu punkt käsitleb porikaitsme tagumist, mitte alumist serva. Sad
Vasta

need ametnikud naudivad oma positsiooni ja üritavad kotti pähe tõmmata

nendega suhtlemisel peab kodutöö tehtud olema ja seaduste ning määrustega kursis olema
Vasta

(25-02-2019, 12:31 PM)AsTroSS Kirjutas:  need ametnikud naudivad oma positsiooni ja üritavad kotti pähe tõmmata

nendega suhtlemisel peab kodutöö tehtud olema ja seaduste ning määrustega kursis olema

Mõned nende hulgast kindlasti. Muide, "need ametnikud" ei ole kusagilt mujalt planeedilt immigreerinud, vaid kasvanud koos meiega samades õuedes ja aedades. Ning kuniks mõnel säärasel tõpral lastakse karistamatult märatseda, on asjad hapud.
Vasta

https://tehnika.postimees.ee/6571641/rii...1553021450
Vasta

(25-02-2019, 12:21 PM)v6sa Kirjutas:  Sõiduautol ja kinnise kerega kaubikul täitub see "...vastavad rataste porikaitsmed (kereosad, poritiivad, jm). Porikaitsme tagumine serv ei tohi lõppeda ülalpool horisontaaltasapinda, mis paikneb ratta pöörlemisteljest 150 mm kõrgemal; ..."

Tuletame meelde: 150 mm ratta teljest on 13" velje raadiuse jagu. Mulle tuleb pähe vaid tõstetud Range Rover, mille seelikualune võiks ligilähedaselt lahti olla.

Valus teema on see, et kogu punkt käsitleb porikaitsme tagumist, mitte alumist serva. Sad

Siin on täpsem viide kehtivatele nõuetele: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/HTML/?uri=LEGISSUM:mi0075&from=EN. Arvestama peab, et jutt on porikaitsesüsteemist (ingl k Spray-suppression systems), mitte ainult kummilapakatest. Nagu viidatud Eesti säte ka ütleb - kereosad, poritiivad jne. Silma ette võiks kujutada Estfieldi oma porikaitsesüsteemi moodustavate poritiibadega.
Vasta

Tootmisaasta nr. kuulub naljanurka

https://www.auto24.ee/used/3146803

Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
Vasta

Sellise numbriga sõidukit registris ei ole
Vasta

Registris või mitte, see pole teema. Sellise esmaregamise saamiseks on õhkõrn võimalus, et mingi laonurka unustatud prääniku ostis keegi omadest või midagi sinnakanti. See pole ju tootmisaasta, esmaregamine võib hälbida ka tavaolukorras paar aastat.
Naljanurka ei sobi see jutt teps mitte.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Seal võib olla eksitud klaviatuuril numbri vajutusega,pille valmistati muidugi 82 aastani,aga eks ta esmareg.on kuskil maal 83 ja nii ta juba 93 omaks saigi.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(18-07-2019, 00:05 AM)Marko Kirjutas:  Registris või mitte, see pole teema. Sellise esmaregamise saamiseks on õhkõrn võimalus, et mingi laonurka unustatud prääniku ostis keegi omadest või midagi sinnakanti. See pole ju tootmisaasta, esmaregamine võib hälbida ka tavaolukorras paar aastat.
Naljanurka ei sobi see jutt teps mitte.
On ka teine variant, 20 aastat tagasi oli Eestimaal vähemalt üks ARK büroo, kus paljud välismaalt autotoojad-ärimehed ka teistest linnadest autosid arvele võtmas käisid, et passi esmaseks registreerimiseks uuem aastanumber saada. Oli see Sierrade ning B3 Audi 80-VW Passatite toomise ajastu ning müügihinna suhtes oli ikka märkimisväärne vahe, et kas kuulutusse saab 1988 või 1991.

Kuna kõnealune masin on kindlasti varem registreeritud veel hämaramal ajal siis poleks ka mingi ime kui see siin Eestis kohapeal "uuemaks" tehti. Samas kuna 1993. aasta Rekord E-d keegi niikuinii ei usu siis pigem oma lõbuks tehtud või kogemata nii läinud.
Vasta

Mul oli (juhtus aasta tagasi) auto mis on toodetud vini järgi 1982, (mudeli tootmine lõppes 1983), passis seisab kenasti 1989. No ei olnud ark nõus seda numbrit seal õigeks muutma, kuigi mul olid olemas tõendid nagu orig. saksa hooldusraamat kus hooldusajalugu jookseb alates 1982 ja lõpeb 1988. Ja vana auto pass kus kirjas, et auto on 1982 aga esmane regamine 1989. Tegelikult oli 1989 omaniku ja RIIGI vahetus. Nii saabki auto SELLES RIIGIS esmase arvele võtu 1989. Siis ju Euroopa Liitu polnud. Ja see number võetigi aluseks.
Arki huvitas ainult esmase ÜV akt ja seal on 1989.  See jope kes selle 89 sinna kirjutas keeldus seda muutmast väitega, et see 82 mis minul seal passis kirjas, võib vabalt olla ka näiteks hoopis mootori maht ja kui ma midagi muud tahan tõestada siis toogu ma paber... 

No tropp jääb tropiks ja sai see lugu siis teist moodi lahendatud, mis ka mulle kenasti sobis. Na nalja sai muidugi palju, aga siis see väga naljakas ei tundunud.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Kunagi aastaid tagasi kuulsin järgnevat lugu ühelt tsiklimehelt. Oli mingi tsikli ostnud ja kodus avastanud,et passis mootori tüüp-diisel. Big Grin  Ma ei mäleta enam kas ta ka mõne diiselmootori raami vahele upitas. Mõistlik oleks olnud igatahes. Häda ei anna häbeneda. Big Grin

T.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne