Autoregistri teema.

Kunagi ostsin kolme uksega terrano.  Ca. pool aastat hiljem peale ülevaatusel käimist märkasin kogematta, et passis 5 ust.  No 5 siis 5 mis teha. Peale mind on seda autot veel 2-3 korda müüdud ja keegi pole viitsinud seda kahte ust sinna juurde saagida.  Sõidab siiani 2 ust puudu  Smile
Vasta

(17-07-2019, 17:03 PM)weix1 Kirjutas:  Tootmisaasta nr. kuulub naljanurka

https://www.auto24.ee/used/3146803

Nii jutu jätkuks: 
Aafrikas püsis E-Rekord tootmises üheksakümnendate keskpaigani. Ei saa välistada mõne musta mandri toote Maarjamaale jõudmist Rekordi-buumi harjal.
Aga-aga. Pildil kujutatu on siinkirjutajast oopeli-võhiku silmis E1 tunnustega, Aafrika-teooria nõuaks feisslifti-järgset E2 ilmet.
Vasta

Ja tegelikult oli see opel miskiaeg müügis ja aastaarvuks oli siis 1980
 https://www.auto24.ee/used/3107986
Vasta

Ma ostsin kunagi 96 aasta escorti. Registreerimisel ei pannud tähele, et ametnik pani auto sünniaastaks 2002. ÜV sain kah kenasti läbi...siis veel ise imestasin, et miks nii pika ÜV sain(kolm aastat). Siis kui järgmine kord läksin-kolme aasta pärast- siis alles tuli välja, et aasta arv on vale. ÜV onu vaatas dokumente korralikult ja saatus ARKi. Õnneks oli sama ametnik sellel päeval tööl ja kuna tema allkiri oli dokumendil siis tegi ta vea paranduse tasuta ära. Tegijal ikka juhtub.
Vasta

Ammu ammu ostsin siksi. ARKist pass käes vaatan, lubatud piduritega haagis 2000 kg Big Grin Auto numbri tähed olid sassi läinud. Sain SAABi omanikuks.
Vasta

(18-07-2019, 19:53 PM)m401 Kirjutas:  Ma ostsin kunagi 96 aasta escorti. Registreerimisel ei pannud tähele, et ametnik pani auto sünniaastaks 2002. ÜV sain kah kenasti läbi...siis veel ise imestasin, et miks nii pika ÜV sain(kolm aastat). Siis kui järgmine kord läksin-kolme aasta pärast- siis alles tuli välja, et aasta arv on vale. ÜV onu vaatas dokumente korralikult ja saatus ARKi. Õnneks oli sama ametnik sellel päeval tööl ja kuna tema allkiri oli dokumendil siis tegi ta vea paranduse tasuta ära. Tegijal ikka juhtub.

See lugu paneb tegelikult imestama. Ei tohiks üldse ametnikuhärra asi olla ju. Mitte auto sünniaasta ei ole 2002, vaid esmane kasutuselevõtmine. Kuna minu keiss oli risti vastupidine, ja see sai lahendatud enne kui korralisele ÜV pidin minema siis puudub teadmine milline koomika seal oleks olnud vale aastaga. Aga seda aastat õigeks panna polnud sugugi lihtne, kuna paberil nende arust justkui kõik klappis.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(18-07-2019, 14:40 PM)Kadjakas Kirjutas:  
(17-07-2019, 17:03 PM)weix1 Kirjutas:  Tootmisaasta nr. kuulub naljanurka

https://www.auto24.ee/used/3146803

Nii jutu jätkuks: 
Aafrikas püsis E-Rekord tootmises üheksakümnendate keskpaigani. Ei saa välistada mõne musta mandri toote Maarjamaale jõudmist Rekordi-buumi harjal.
Aga-aga. Pildil kujutatu on siinkirjutajast oopeli-võhiku silmis E1 tunnustega, Aafrika-teooria nõuaks feisslifti-järgset E2 ilmet.
antud autot mnt.ee taustakontroll ei näita üldse. Viimased kanded jäävad siis kaugemale kui 10 aastat vist?
Vasta

Meie kohalik büroo on juba ammu inimese sõber, tegelikult ka. Viimane külaskäik Renault veoka arvelevõtmisel aga näitas, et tilk tõrva meepotis võib poti ära rikkuda. Mingi "vend" päälinnast asendas kohalikku asjapulka ja trall hakkas jälle pihta. Vanad halvad ajad tulid kohe meelde, kui ainult ARKile mõeldes hakkas silm juba tõmblema. 
Inimesel (suure algustähega) ja ametnikul on ikke väga suur vahe. Praegu lasen asjal "vädida" ja mõtlen, mida edasi teha. Kangeste tahaks mõne suure ametnikuga rääkida, kas nad ikke teavad, mis "allkorrusel" toimub. Kena oleks nii suur ametnik, et midagi ei läheks käsuliinis kaotsi. Räägiks lausa Telliskiviga, mida klient peab tundma ja tegema.
Miks just Telliskiviga. Aga sellepärast, et mõned "süstid" olen juba teinud (kliendi rahulolu uurimused) ja need on läinud küll nagu mutiauku.
Vasta

(19-07-2019, 12:31 PM)hundu77 Kirjutas:  antud autot mnt.ee taustakontroll ei näita üldse. Viimased kanded jäävad siis kaugemale kui 10 aastat vist?
Ksf Inri märkis eelpool, et ühes vanemas müügikuulutuses on sünniaastaks 1980. 

MNT-i varjusurmaregistris ilmselt jah. Mainit olek muudab e-registris sõiduki omanikule nähtamatuks, lisades ostu-müügi tehingule vikerkaare jagu värve. Biin theer- dann thät.
Vasta

(18-07-2019, 19:35 PM)Inri Kirjutas:  Ja tegelikult oli see opel miskiaeg müügis ja aastaarvuks oli siis 1980
 https://www.auto24.ee/used/3107986

Krt,kus ma olin kui seda 500 müüdi......

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Küsin siia vahele, et kas keegi on viimaselajal kokku puutunud Leedust ostetud aga parempoolse rooliga Inglise registris oleva sõiduki Eestis arvele võtmisega. 
Vastavast euroopa komisjoni otsusest (http://europa.eu/rapid/press-release_CJE...tiwug-1GHs)  võiks justkui välja lugeda, et peale tulede ümber vahetamise rohkem takistusi ette ei tohiks tulla.
Vasta

Ja-jah. Brexit ju tulemas Sad
Konkreetse auto reg. - või kerenumber Maanteeametisse saata ja kuu jooksul on lootust adekvaatne vastus saada.
Vasta

Brexit ei tohiks mõjutada, Iirimaa ju jääb euroliitu ja seal ka parempoolne rool, Maltal ka vist.
 Kui paberid korras ei tohiks olla probleeme arvele saamisega.
Vasta

Arvele saab. Ümberasuja kindlasti, teised peavad paberipakiga lööma minema. Esituled tuleb vahetada ja kui on küljetsiistutavad istmed, siis tuleb kiirusepiirang.

Aga miks peaks säärast vaeva nägema? Kui tahta ku$ta meie ühiskonna reeglitele, siis pole registreerimine üldse vajalik. Oledki sealse maa registris, kui peaksid mingil arusaamatul põhjusel sattuma kordniku käsitlusse. Kindlustusega tuleb muidugi loominguliselt ümber käia.

Ning kui auto peab olema eriline naabri ülelöömiseks, siis piisavalt paksu seadusepakiga peaks iga ametniku tahtmise korral uimaseks lööma.

Parempoolse rooliga meie liikluses osalemine on paras piin...
Vasta

Loodame, et sobib siia. 
Küll nüüd minnakse agaraks Sad
https://www.delfi.ee/news/paevauudised/e...d=88153519
Vasta

(23-11-2019, 15:14 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Loodame, et sobib siia. 
Küll nüüd minnakse agaraks Sad
https://www.delfi.ee/news/paevauudised/e...d=88153519
Järgmisena minnakse siis eramaal seisvate "romude" kallale - ei hõiva need küll linnamaad aga keskkonda reostavad sama loogika alusel ikka?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(23-11-2019, 17:30 PM)Walter Kirjutas:  
(23-11-2019, 15:14 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Loodame, et sobib siia. 
Küll nüüd minnakse agaraks Sad
https://www.delfi.ee/news/paevauudised/e...d=88153519
Järgmisena minnakse siis eramaal seisvate "romude" kallale - ei hõiva need küll linnamaad aga keskkonda reostavad sama loogika alusel ikka?
Kindlasti mitte! Aga see, et teatud kaader arvab endal õiguse olevat ühisruumi reostada ja seda laoplatsina kasutada, käib mullegi närvidele. Ahjah, niigi on kilulinnas romusõiduki ja ka näiteks kütetpuude riida tänavapoolses fassaadis hoidmine keelatud. 
Mis veel: ma olen korduvalt teinud "ettepanekut", et kodu Tallinn ja üldse Eesti peaks olema tasuline parkimine v.a. eramaad ja HOOLDSKOHUSTUSE täitjatel OMA hooldusala piires. Mina eramaja Peremehena tunnen enanst ahistatuna ja ebavõrdselt kohelduna võrerldes lasnogorski magalatibladega. Nema dei pea midag ietgema ja neile on suisa asfalteed/parklad ehitatud, mina aga hooldan oma krundiesist ja olen sinna ka parkimiskoha teinud ning haljasriba rajanud. Kunagi - täna oleks see keelatud tegevus aga see on jäänuk nõukaajast, msi on tänaseks normiks ning tänava osaks muutunud.  

Ehk miks peaks olema lubatud ivannil oma roostes romulaadat hoida tasuta Linna maal ja mina ei tohiks oma poolikut vanakest isegi OMA eramaale maja ette aia äärde panna?
Vasta

(23-11-2019, 17:55 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Mina eramaja Peremehena tunnen enanst ahistatuna ja ebavõrdselt kohelduna võrerldes lasnogorski magalatibladega.

Lasnamäel ruumi on, mis Sind takistab kolimast? Ära lase riigil ennast rõhuda!

Aga minu arust on ka hea, et mädanevad opeli raiped linnast ära saab. Tartus eelmise kortermaja taga seisis 2 mingi asconat vms. Korrusmajade juures on niigi parkimisega tuuga ja jälgede järgi olid need seal oma 5a vähemalt seisnud. Hea, kui sellistest risudest lahti saab. Linn ei ole küll koht eraromulateks.
Vasta

kadedusemaksu või kellegi suvalise otsusega eraomandi kallale minek ei ole ühestki otsast asi, mida peaks rõõmuhõisetega vastu võtma.
nii omavalitsusel kui igal maaomanikul on palju lihtsaid vahendeid risudest lahti saamiseks.
piisab mistahes ettekäändel mõningase etteteatamisega kehtestada üheks päevaks parkimiskeeld.
koos infoga ära viimata masinate tasulisse parklasse vedamise kohta.
taipamatule romuomanikule võib ju lisaks personaalselt anda emexi telefoninumbri.
kui vara tegelikult hindamatu väärtusega pole ja parklaarvet maksta ei taheta, siis küll plats tühjaks saab.
Vasta

[quote pid='488705' dateline='1574520932']

Ehk miks peaks olema lubatud ivannil oma roostes romulaadat hoida tasuta Linna maal ja mina ei tohiks oma poolikut vanakest isegi OMA eramaale maja ette aia äärde panna?
[/quote]
Esiteks on lasnamägi  romudest tühjaks roogitud. Teiseks on kõik parkimisalad ühistutele rendile antud   ning ühistud korraldavad nii parkimist kui korrashoidu ja lumeäravedu. 
Seega ei ole meil siin lasnagorskis midagi tasuta.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne