1930-40ndate(?) aastate puitkerega furgoonauto
#21

Kui keegi sinna minemas on uute piltide tarvis, tasuks uurida ka tagumisi suunatule- ja laternaklaase. Need on ainsad terved jupid masina küljes. Klaasilt võib heal juhul leida mõne viite tootjale või vähemalt valmistajariigile.
Vasta
#22

TAR Kirjutas:Kui keegi sinna minemas on uute piltide tarvis, tasuks uurida ka tagumisi suunatule- ja laternaklaase. Need on ainsad terved jupid masina küljes. Klaasilt võib heal juhul leida mõne viite tootjale või vähemalt valmistajariigile.

Mina ei usu, et 1930ndate aastate autol üldse suunatulesid oli. Paremal juhul oli kaks punast taga, halvemal juhul üks ja vasakul. Kardan väga, et tuled on hilisem lisandus (kuigi ei pruugi).

Regardman, ole hea, saada mulle U2U vraki täpne asukoht.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#23

TAR Kirjutas:Kui keegi sinna minemas on uute piltide tarvis, tasuks uurida ka tagumisi suunatule- ja laternaklaase. Need on ainsad terved jupid masina küljes. Klaasilt võib heal juhul leida mõne viite tootjale või vähemalt valmistajariigile.

Tagatuled on seal pealesõda toodang.

Dad.
Vasta
#24

Tundub, et edasi minemiseks tuleb meil keskenduda rohkem armatuurlauale (kuni pole vettpidavaid tõendeid, et see on ümber ehitatud või hiljem selle auto külge poogitud). Lapake oma katalooge, raamatuid, fotosid ja internetti. Kõik vihjed on teretulnud.
Vasta
#25

Mis õnnestus teada saada:

1.Tegu olevat Chevi kerega aastate vahemikust 1933-1935
2.EW ajal ehitati Pärnus sõiduauto ümber kiirabi autoks (aga sõiduauto olevat toodetud üldsegi Venemaal, sellega oleks seletatav ka sildade ja mootori päritolu).
3.Masin oli ZIM-i sildadel ja GAЗ 51 mootoriga
4.Registris oli arvel Adlerina

Kõrval külas oli olnud ka teine sarnane auto aastast 1932, aga Stude nime all ja samuti ZIM-i sildadel ja 51 mootoriga ning teine kere varuks.
Ja oli olnud veel üks masin, mis tehti varuosadeks ning kere läks utiili.
Aga kerega selline vahejuhtum, et kui linttraktor oli tahtnud seda kokku pressida ehk siis üle sõita ei olevat kere kuidagi taht kokku vajuda.
Hiljem müüs omanik masina ja varu kere Tallinnasse.

Kokku siis hetkel teadaolevalt on olnud 4 sellise kerega masinat.

Parimat
Hanno

Vasta
#26

aga taolise kerega on olnud ka volvot ju



Vasta
#27

trancevertical Kirjutas:aga taolise kerega on olnud ka volvot ju

Aga selle auto näol on tegemist siiski 1938.a. Chevrolet'ga, mitte Volvoga.

Auto olevat liikunud (hulga "valede" detailidega) ca 1980ndate keskpaiga või lõpuni. Tema varasemast saatust on teada vaid see, et 1950ndatel oli ta Pärnu NKVD meditsiiniauto. Kust ta pärines - ei tea, võibolla lendliisiga, võibolla rekvireeriti kusagilt 1939-40 laienenud N.Liidu aladelt...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#28

TO:Valdo

Kas Sul on õnnestunud suhelda kellegiga, kes on selle konkreetse autoga kokku puutunud, minu info (auto on ümber ehitatud EW ajal Pärnus selliseks) pärineb inimeselt, kes oli samasuguse kerega Stude omanik.

Parimat
Hanno
Vasta
#29

TAR Kirjutas:Kui keegi sinna minemas on uute piltide tarvis, tasuks uurida ka tagumisi suunatule- ja laternaklaase. Need on ainsad terved jupid masina küljes. Klaasilt võib heal juhul leida mõne viite tootjale või vähemalt valmistajariigile.

Suunatuled on tal 60-date 70-date Nõukogude päritolu toodang. Nendest tuvastamisel kahjuks abi ei ole. Mis võiks aidata on armatuurlaud-see on igal juhul tehasetöö.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne